wimpey schreef:Inside info, Neef?Neefkens schreef:Ok, dan zeg ik dat ie wel komt.![]()
Vertel, kreng!!
uhhhh, shit, hoe ging dat ook alweer?

Ohh, ja: je hebt PM.

Moderator: mods
wimpey schreef:Inside info, Neef?Neefkens schreef:Ok, dan zeg ik dat ie wel komt.![]()
Vertel, kreng!!
Dingen als dat je toch echt een zoon van Johan N. bent .. Proficiat Neefkens ..Neefkens schreef:Dank voor je zwijgzaamheid, anders kan ik dit nooit meer doen.
Ach ja, soms hoor je dingen die je eigenlijk niet voor mogelijk houdt, maar toch waar blijken te zijn.
De komst van Prediger zou een Wonder zijn, begrijp ik?Neefkens schreef:|Soms hoor je dingen die je eigenlijk niet voor mogelijk houdt, maar toch waar blijken te zijn.
http://football.le10sport.com/national/ ... a_309529_dDe middelste offensief Alfortville is getest door de Amsterdamse club.
Het verhaal van Michael Perreira is als een sprookje. Amateur-speler van de Új Alfortville (CFA), de aanvaller is het doel van alle begeerte: A Coruña (Spanje), Lille, Le Havre en Grenoble haar ogen zijn zacht. Aangekondigd in La Coruña met een opdracht aan de sleutel, die hij heeft geweigerd en heeft zelfs aangegeven dat hij zou worden getest een week bij Ajax Amsterdam
Het kán je amper verrassen. Jol en transfers is geen gelukkige combinatie.999 schreef: Maar goed, zelfs voor een derde keeper ( hoogstwaarschijnlijk komt ie nooit aan spelen toen ) vindt ik dit niet kunnen ..
ADAjax ver met linksback Atouba (HSV)
AMSTERDAM - Thimothée Atouba moet de eerste aanwinst van Ajax worden in dit seizoen. De 27-jarige linksback wordt transfervrij overgenomen van Hamburger SV.
Thimothée Atouba als verdediger van HSV in actie tijdens de Emirates Cup in Londen tegen Juventus, op 3 augustus 2008. FOTO EPA
Atouba speelde 37 interlands voor Kameroen en kwam behalve in de Bundesliga ook al uit in het Engelse Premiership. Daar speelde hij in het seizoen 2004-2005 voor Tottenham Hotspur, de club waar de huidige Ajax-trainer Jol hem leerde kennen.
Jol werkte ook afgelopen seizoen bij HSV met Atouba, die weer fit is bevonden na een langdurige blessureperiode. Hij scheurde afgelopen seizoen zijn achillespees.
Dat Atouba transfervrij kan worden overgenomen van HSV, is omdat hij in Hamburg niet is ingegaan op een voorstel om zijn aflopende contract tegen dezelfde financiële voorwaarden te verlengen.
HSV deed hem een aanbieding op hetzelfde niveau, in de maanden dat de Afrikaan revalideerde van zijn achillespeeskwetsuur. Die liep Atouba op in oktober 2008 in het UEFA Cup-duel met Zilina, in dezelfde poule als waarin Ajax zat.
Atouba is 1.91 meter lang en 80 kilo zwaar en zou meteen de langste veldspeler in de selectie van Jol worden. Die zoekt behalve naar routine ook naar ‘body’ om Ajax weerbaarder te maken. In zijn hele profcarrière speelde Atouba 236 competitiewedstrijden voor vier clubs.
Wie maakt bij jouw als haalbare speler wel een verpletterend indruk ?.joey schreef:Heeft geen verpletterende indruk gemaakt bij HSV.
Mja, maar die anderen zijn volgens de verhalen wel serieus in the picture geweest. Voor zover ik het goed begrepen heb wilde Jol Petrovic het liefst ook meenemen, maar heeft Ajax daar een stokje voor gestoken.Jesse schreef:@ Scherrer, uiteindelijk zijn toch alleen z'n broer en en conditietrainer gekomen?
Ik ben benieuwd hoe het dan met Obradovic zit.
Dat weet ik. Hij is flink geblesseerd geweest.Jesse schreef:Vind je dat of weet je dat?
HSV wilde wel zijn contract verlengen, dus zo slecht zullen ze hem daar wel niet vinden.joey schreef:Dat weet ik. Hij is flink geblesseerd geweest.Jesse schreef:Vind je dat of weet je dat?
Lees hier:
http://www.hsv-forum.de/showthread.php?t=78840
Ze vinden hem geen slechte voetballer, maar blijkbaar is hij de dorpsgek.