PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Maar intussen wil hij bijvoorbeeld Wilkshire halen. Dat is niveau-Twente.
Het stinkt aan alle kanten!
We zullen zien watvoor elftal er uiteindelijk staat straks, daar wil ik Rutten graag op beoordelen.
Er zullen in mijn ogen sowieso nog minstens 2 versterkingen bij moeten.
En ik ben ook niet overal enthousiast over wbt Rutten tot nu toe (Cissé, Wilkshere) maar over de gehele lijn merk ik iniedergeval een stijgend ambitieniveau én lijkt het er daadwerkelijk op dat we weer eens iemand aan het roer hebben met een visie.
Er zullen in mijn ogen sowieso nog minstens 2 versterkingen bij moeten.
En ik ben ook niet overal enthousiast over wbt Rutten tot nu toe (Cissé, Wilkshere) maar over de gehele lijn merk ik iniedergeval een stijgend ambitieniveau én lijkt het er daadwerkelijk op dat we weer eens iemand aan het roer hebben met een visie.
Rutten's kring is nogal klein. Engelaar en Farfan naar S04. Engelaar en Ooijer naar PSV. Ons kent ons...joey schreef:Maar intussen wil hij bijvoorbeeld Wilkshire halen. Dat is niveau-Twente.
Rutten is er bij S04 nogal hard af gegaan. Eens kijken wat ie PSV kan bieden.
Is dat niet bij iedere trainer zo?wimpey schreef:Rutten's kring is nogal klein. Engelaar en Farfan naar S04. Engelaar en Ooijer naar PSV. Ons kent ons...joey schreef:Maar intussen wil hij bijvoorbeeld Wilkshire halen. Dat is niveau-Twente.
Rutten is er bij S04 nogal hard af gegaan. Eens kijken wat ie PSV kan bieden.
Mourinho wilt Ricardo Carvalho en Deco. Heeft Quaresma gehaald en haalde bij Chelsea half Porto. Van Gaal deed bij Barca hetzelfde. Rijkaard haalde Davids bij Barca, Van Gaal haalt nu Braafheid en zat misschien achter Urby en Suarez aan, zo kan ik nog wel 100.000 rijtjes opnoemen.
IK GELOOF!!!!!!
Het hangt ervan af hoe goed de spelers uit je kring zijn.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Lompe opmerking. Nergens voor nodig, maar dat nare toontje hanteert die Rutten wel vaker.Rutten krijgt negatief advies over aanvaller Reis
Geschreven op woensdag, 1 juli om 19:53
Jonathan Reis mag PSV verlaten. Coach Fred Rutten heeft van de Eindhovense club het advies gekregen dat hij er goed aan doet om de aanvaller niet in zijn plannen op te nemen. "De situatie is helder: Jonathan mag weg. Dat advies heb ik gekregen van mensen in de club. Daar houd ik mij aan", aldus Rutten aan Voetbal International.
PSV haalde Reis in 2007 naar Eindhoven in de verwachting een nieuw Braziliaans groeibriljantje te hebben vastgelegd. De twintigjarige aanvaller kon echter niet aan de sportieve verwachtingen voldoen en kwam bovendien enkele malen in aanvaring met voormalig coach Huub Stevens, die hem onprofessioneel gedrag verweet.
In december kreeg hij nog een straf voor het te laat terugkeren uit Brazilië. Reis speelde in totaal vijf wedstrijden voor PSV, allen in het seizoen 2007/08. De twee doelpunten tegen RKSV Driel hebben Rutten niet van gedachten kunnen veranderen. "Een vierdeklasser, die op dat moment al moe was", aldus een cynische trainer.
VZ
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
PSV wint met maar liefst 0-1 bij tweedeklasser VV De Valk. Zal ongetwijfeld een spannende pot zijn geweest!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Sinds wanneer wordt er zich druk gemaakt over een oefenpotje??
voetbalprimeur.nlKieft keert bij PSV terug op oude nest
Wim Kieft gaat aan de slag in de technische staf van Jong PSV, onthulde hoofdtrainer Fred Rutten woensdagavond. De voormalig-aanvaller keert daarmee terug naar zijn oude club.
Kieft gaat Anton Janssen assisteren bij de beloften en gaat mogelijk ook werken met spelers uit de eerste selectie. De 46-jarige coach is momenteel bezig met de cursus Oefenmeester 1 van de KNVB.
Als voetballer verdedigde Kieft in twee periodes de kleuren van PSV. Tussen 1987 en 1990 en tussen 1991 en 1994 trof de oud-international 89 keer doel voor de Eindhovenaren. Daarnaast kwam hij 43 keer in actie voor het Nederlands Elftal, waarvoor hij elf keer scoorde.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
In de PSV selectie...joey schreef:Generaal, waar blijft Manco toch?
Ja, maar zien ze nog wat in die jongen? Volgens generaal was hij een supertalent.
In de ziekenboeg.Baseman schreef:In de PSV selectie...joey schreef:Generaal, waar blijft Manco toch?
Dat is hij ook. Maar waar was Huntelaar op zijn 19e?joey schreef:Ja, maar zien ze nog wat in die jongen? Volgens generaal was hij een supertalent.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Huntelaar was geen supertalent, natuurlijk. Hard werken en veel goeie keuzes gemaakt in zijn leven, maar een supertalent? Nee, gewoon later tot bloei gekomen. Een supertalent beschouw ik als iemand waar een ieder al op zijn 18e kan zien dat het een hele grote wordt.
Toen Huntelaar bij PSV vertrok, voorspelde ik al dat hij een topspeler zou worden. Met Manco heb ik ongeveer hetzelfde: toen hij inviel tegen Heerenveen, zette hij de wedstrijd (en de uitslag) compleet op z'n kop. Dan denk ik bij mezelf: als je als trainer ziet waar zo'n spelertje toe in staat is, waarom geef je diegene dan geen fatsoenlijke kans..Peter schreef:Huntelaar was geen supertalent, natuurlijk. Hard werken en veel goeie keuzes gemaakt in zijn leven, maar een supertalent? Nee, gewoon later tot bloei gekomen. Een supertalent beschouw ik als iemand waar een ieder al op zijn 18e kan zien dat het een hele grote wordt.
Manco is fysiek nog een menneke en zijn voortzetting kan nog veel beter...als hij goed speelt dan is hij echt goed, maar als hij slecht speelt dan is hij ook echt slecht. Hij moet constanter worden en vaker de makkelijke oplossing zoeken, maar voetballen kan hij zeker.
Aha, dat is duidelijk. Nog niet constant genoeg voor de basis.
Iets anders, wat vinden jullie van een eventuele rentree van Vennegoor?
Als Ajacied denk ik: Ajax moet extra keeper aantrekken, zoals hij tekeer ging.joey schreef:Aha, dat is duidelijk. Nog niet constant genoeg voor de basis.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik heb VoH er graag bij !
Geen idee hoe fit hij nog is, maar als breekijzer en stormram kan hij altijd nuttig zijn. Ook als aanspeelpunt kan hij aardig uit de voeten, veel beter dan Koevermans.
Probleem kan zijn dat Koevermans en Lazovic nog rondlopen bij PSV, maar Lazovic kan ook als rechtsbuiten spelen.
Geen idee hoe fit hij nog is, maar als breekijzer en stormram kan hij altijd nuttig zijn. Ook als aanspeelpunt kan hij aardig uit de voeten, veel beter dan Koevermans.
Probleem kan zijn dat Koevermans en Lazovic nog rondlopen bij PSV, maar Lazovic kan ook als rechtsbuiten spelen.
Lazovic is rommel.
En waar laat je Toivonen dan als je met VOH in de punt speelt, Lazovic op rechts.. Amrabat/Dudak?
En waar laat je Toivonen dan als je met VOH in de punt speelt, Lazovic op rechts.. Amrabat/Dudak?
IK GELOOF!!!!!!
Ik blijf PSV wel een leuke club vinden! Die mensen staan echt open voor anderen, geen hautain gedoe, maar oprechte warmte!
Bertje for President!
Is Vloet ook al zo'n fijne knaap!?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij is in ieder geval niet op zijn achterhoofd gevallen! Heeft erg goede plannen met de opleiding!
Bertje for President!
Mee eens. VoH is een prima spits voor Ajax.Baseman schreef:Ik heb VoH er graag bij !
Die Lazovic zou ik buiten de poort schoppen. Een sfeerverpester. PSV heeft hem al te lang de hand boven het hoofd gehouden omdat hij transferwaarde zou hebben. (Of hij die heeft betwijfel ik.)Probleem kan zijn dat Koevermans en Lazovic nog rondlopen bij PSV, maar Lazovic kan ook als rechtsbuiten spelen.