FC Twente 2009-2010
FC Twente 2009-2010
Hier alles over FC Twente.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
Re: FC Twente 2009-2010
Nu Arnautovic zo goed als zeker vertrekt wordt dit dan maar mijn topic over Rendla.
Nu hopen dat deze jongen zich herstelt van een enorm zware knie blessure, want ook dit is een enorm groot talent.
Nu hopen dat deze jongen zich herstelt van een enorm zware knie blessure, want ook dit is een enorm groot talent.
In de nieuwe VI staat dat ze bij Twente hoge verwachtingen hebben van de talenten die ze in huis hebben. Genoemd worden de Bosnische middenvelder Dario Vujicevic, de [Noor Flanur Kastrati en de Ozzie Nikita Rukavytsya (echte Australische naam, trouwens). Wat vind jij van die jongens, ZsoG.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat voor speler is dat en welke positie?Zlatan Son of God schreef:Nu Arnautovic zo goed als zeker vertrekt wordt dit dan maar mijn topic over Rendla.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Daily Blind
joey schreef:In de nieuwe VI staat dat ze bij Twente hoge verwachtingen hebben van de talenten die ze in huis hebben. Genoemd worden de Bosnische middenvelder Dario Vujicevic, de [Noor Flanur Kastrati en de Ozzie Nikita Rukavytsya (echte Australische naam, trouwens). Wat vind jij van die jongens, ZsoG.
Ik kan alleen maar zeggen dat ze bij twente een oog hebben voor het oppikken van jonge talentvolle spelers.
Vujicevic vind ik een prachtige voetballer. Heel aanvallend in gesteld, dynamisch, technisch en zorgt ervoor dat hij veel voor het doel te vinden is.
Nikita is een snelle, fysiek sterke vleugelspeler met een redelijk goede voorzet. Ik heb nog niet erg veel van hem gezien, maar mensen die ik goed ken zijn ook zeer lovend over hem. Hij was bij zijn vorige club al op zeer jonge leeftijd bekroond tot beste speler van het jaar. Op zich zegt dat niet veel als je naar het Australische voetbal kijkt, maar het is een jonge die gewoon erg aanwezig is in het veld.
Kastrati moet een veel belovend talent zijn. Hij is nog maar 17 jaar en heeft nog maar weinig bij twente kunnen laten zien. Bij aankosmt was hij geblesseerd en heeft hij zijn herstel en vervolg in Noorwegen voortgezet. Hij is voor ruim 4 ton gehaald en dat zegt toch wel iets. Hij is zojuist weer in training bij Twente en gaat mogelijk komend seizoen in de belofte spelen. Kan helaas nog weinig over hem zeggen, maar zijn stage bij twente moest wel erg indrukwekkend geweest zijn.
Munsterman heeft volgens mij een grotere hekel aan Ajax dan Danny Buijs
.

Ach ja, zooooo cliché. Echt, het hoort er helemaal bij om een hekel aan Ajax te hebben. Echt kuddegedrag. 

Jaren geleden gelezen dat Bayern M en de meest geliefde en de meest gehate vereniging van Duitsland is/was. Heeft met succes (en geld) te maken.joey schreef:Ach ja, zooooo cliché. Echt, het hoort er helemaal bij om een hekel aan Ajax te hebben. Echt kuddegedrag.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Maar dat geldt dan alleen voor de suppporters. Ik heb nog maar weinig verhalen gehoord dat andere clubs overhoop liggen met Bayern. Binnenlandse tranfers zijn sowieso veel minder een probleem in Duitsland dan in Nederland.
Daar begint ook verandering in te komen. Zie Gomez.
De supporterscultuur in Duitsland is juist veel minder agressief dan hier, trouwens.
De supporterscultuur in Duitsland is juist veel minder agressief dan hier, trouwens.
Doelman Mihaylov bang voor Bulgaarse maffia
Doelman Nikolay Mihaylov wordt momenteel belaagd door een Bulgaarse maffiabaas, genaamd Georgi Stoilov. Mihailov, die het voorbije seizoen zes duels voor FC Twente keepte, heeft namelijk lelijke dingen gezegd over de vriendin van Stoilov.
Mihaylov had enkele jaren geleden een relatie met Nikoleta Lozanova, ooit Playmate of the Year in Bulgarije. Tegenwoordig is Lozanova de vriendin van maffiaman Stoilov. Enkele weinig vleiende opmerkingen van Mihaylov over zijn ex-vriendin hebben Stoilov nu boos gemaakt.
"Als mijn nieuwe vriendin een Ferrari is, dan vergelijk ik Nikoleta met een kapotte Trabant uit het Oostblok," aldus Mihaylov, die meteen het slachtoffer werd van een wraakactie van Stoilov. De doelman vond onlangs zijn Ferrari terug, terwijl deze was overgoten met zwavelzuur. Het kostte Mihaylov 20.000 euro om de auto te laten herspuiten.
Sindsdien heeft de angst toegeslagen bij Mihaylov, die officieel eigendom is van Liverpool. De jonge doelman heeft bodyguards ingeschakeld en houdt zich momenteel schuil in Bulgarije.
Goal.com 26 juni 2009
Ik weet niet of nu juist Bulgarije de meest voor de hand liggende plaats is om je voor een Bulgaarse maffiabaas te verschuilen.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgens nu.nl zou Arnautovic een jaar worden verhuurd aan Inter met een optie tot koop van 9 miljoen. Wat een verschrikkelijk slechte deal, zeg. Waarom speelt die jongen voor dat bedrag niet bij Ajax?
Dat weet je toch zelf wel, Peter?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hangt van de huursom af.Peter schreef:Volgens nu.nl zou Arnautovic een jaar worden verhuurd aan Inter met een optie tot koop van 9 miljoen. Wat een verschrikkelijk slechte deal, zeg.
Omdat Twente hem niet voor dat bedrag aan Ajax wil verkopen.Peter schreef:Volgens nu.nl zou Arnautovic een jaar worden verhuurd aan Inter met een optie tot koop van 9 miljoen. Wat een verschrikkelijk slechte deal, zeg. Waarom speelt die jongen voor dat bedrag niet bij Ajax?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
9 miljoen voor een speler die een half jaartje redelijk staat te ballen? Tja, ik weet natuurlijk niet hoe objectief die verkiezing is, maar Elia eindigde boven Arnoutovic bij verkiezing talent vh jaar
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
ArnAUtovic vind ik meer potentie hebben wat dat betreft. Een toptalent als je het mij vraagt en dat is iets wat ik weer niet heb bij Elia.
Dat blijkt ook wel, want voor Elia is vooralsnog geen belangstelling van de kant van echte grote clubs.
Maar dat ligt ook aan de contacten van/met makelaars heb ik altijd begrepen.
Arnautovic gaat wel naar een grote club... Elia is gewoon (nog?) niet zo goed.
En Arnautovic zelf heeft ook nog een stem natuurlijk.Jesse schreef:Omdat Twente hem niet voor dat bedrag aan Ajax wil verkopen.Peter schreef:Volgens nu.nl zou Arnautovic een jaar worden verhuurd aan Inter met een optie tot koop van 9 miljoen. Wat een verschrikkelijk slechte deal, zeg. Waarom speelt die jongen voor dat bedrag niet bij Ajax?
Dat kan natuurlijk hoor, maar als je voor Arnautovic Huntelaar invult en voor Elia Suarez, klopt het ook. En als ik je een beetje gevolgd heb, vind je niet dat Huntelaar (dus) beter is dan Suarez.joey schreef:Arnautovic gaat wel naar een grote club... Elia is gewoon (nog?) niet zo goed.
- Daily Blind
Dat heeft denk ik meer te maken met de personen die de cijfers uitdelen..LucaS schreef:9 miljoen voor een speler die een half jaartje redelijk staat te ballen? Tja, ik weet natuurlijk niet hoe objectief die verkiezing is, maar Elia eindigde boven Arnoutovic bij verkiezing talent vh jaar
Arnautovic scoort op elk vlak namelijk beter!
Sneller, sterker, doeltreffende, meer assists, jonger, veel meer een killer.