Confederations cup 2009
Moderator: mods
Re: Confederations cup 2009
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, Brazilië wordt wakker, zet aan en scoort vier keer (die bal van Kaká zat ook).Rishi schreef:Hoezo?Enganche schreef:Nu ben ik weer aan de beurt.Rishi schreef:Ik mag toch wel ff genieten vandaag?![]()
Viel me ook op, de Brazilianen waren écht blij. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze er in de eerste helft met de pet naar gegooid hebben.brigade zuid schreef:Wordt die Confederation cup gezien als iets vrij groots ofzo.. het valt me het hele toernooi al op hoe uitbundig spelers en begeleiding doelpunten en overwinningen vieren.. zelfs Spanje ging vanmiddag nog redelijk uit zn plaat met die derde plek. Ik had altijd het idee dat het een soort veredeld oefentoernooitje was.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Even acclimatiseren.Duke schreef:Viel me ook op, de Brazilianen waren écht blij. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze er in de eerste helft met de pet naar gegooid hebben.brigade zuid schreef:Wordt die Confederation cup gezien als iets vrij groots ofzo.. het valt me het hele toernooi al op hoe uitbundig spelers en begeleiding doelpunten en overwinningen vieren.. zelfs Spanje ging vanmiddag nog redelijk uit zn plaat met die derde plek. Ik had altijd het idee dat het een soort veredeld oefentoernooitje was.

Wel mooi voor het aanzien van het toernooi natuurlijk, dat spelers van een groot voetballand er enthousiast van worden. Niet allemaal natuurlijk. Zie Italië.
- Monkey Tonk
Brazilie ligt onder vuur in de vaderlandse pers, dus zo'n feestje haalt de druk wat van de ketel. Iedereen weet dat het toernooi niks betekent.
Nou nou... Als jij het zo wilt zien. Die 4 goals maakt voor mij de verdediging echt niet sterker hoor..Enganche schreef: Nou, Brazilië wordt wakker, zet aan en scoort vier keer (die bal van Kaká zat ook).
IK GELOOF!!!!!!
Ik vond Brazilie het gehele toernooi eigenlijk vrij dramatisch. Zo wordt die ploeg volgend jaar echt geen wereldkampioen.
Tja, als je als verdediging zo te kijk wordt gezet door een paar Amerikaanse boeren .. en dat boeren is positief bedoeld ..
Blij met de punten ...
Boeren klinkt toch altijd positief?999 schreef:Tja, als je als verdediging zo te kijk wordt gezet door een paar Amerikaanse boeren .. en dat boeren is positief bedoeld ..
- Monkey Tonk
Ranchers.
Niet te verwarren met Rangers.
Niet te verwarren met Rangers.