Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

generaal

Re: Spanje

Bericht door generaal » za jun 20, 2009 9:04 pm

Frank schreef:Ik kan me meer vinden in de redenatie van Peter dan in die van Lucas.

Voor hoeveel jaar heeft Huntelaar in december 2008 getekend? Ik geloof dat hij een contract had tot 2013.

Heeft hij het dan goed gedaan als hij juli 2009 alweer mag vertrekken?
Hij lijkt me een prima spits voor de Spurs, Lyon, Manchester United of Bayern München.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jun 21, 2009 7:33 am

Peter schreef: Blijkbaar hadden ze bij Ajax het vertrouwen er in dat het goed kwam.
Beenhakker wel. Van Koeman mocht ie naar Sunderland. :excited.gif:

Ik hoop dat KJH voor de BL kiest. Bij VfB of Wolfsburg schiet ie er 20 tot 25 in.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 21, 2009 5:08 pm

goodfella schreef:Dus was Zlatan ook na een half jaar mislukt bij Ajax? Rare redenaties worden erop na gehouden.
Een rare redenering? Nee hoor. Zlatan was toen hij bij Ajax kwam nog een jonge speler, een halve amateur. Hij moest het vak nog leren. KJH daarentegen loopt al jaren mee, hij is gewoon een stuk verder in zijn ontwikkeling. KJH is zelfs op relatief late leeftijd naar het buitenland gegaan, in vergelijking met anderen.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » ma jun 22, 2009 2:00 am

Tja, je zou de spelers de kost moeten geven die na een trainers wissel, het begin van een nieuw seizoen opeens niet meer in het clubplaatje passen.Kijk, dat KJH niet kan meevoetballen ect. ect. weet ik nu onderhand wel.

Maar KJH heeft nu net datgene wat veel spelers missen, de gave om goals te maken, dat ene dingetje waar het in het voetbal uiteindelijk toch om gaat.Iets wat veel spelers niet hebben.Als je een speler als KJH gaat halen dan weet je wat zijn kwaliteiten zijn, dan weet je ook wat ie niet kan.Dan is het natuurlijk absurd als je een speler als mislukt gaat bestempelen terwijl hij nu juist dat doet waar ie voor gehaald is .. nl. goals maken ..
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » ma jun 22, 2009 6:31 am

Tsja, blijkbaar heeft Huntelaar niet genoeg goals gemaakt en niet voldoende indruk gemaakt...VN bijv. werd meteen topscoorder van Spanje in zijn 1e jaar bij Real Madrid, verschil moet er zijn.
Mislukt zou ik Huntelaar overigens niet willen noemen, het heeft ook met de trainerswissel en de nieuwe voorzitter te maken. En, mocht Villa aangetrokken worden, met de komst van een betere (en bekendere) aanvaller.

Iemand als Higuain was ook omstreden, maar die heeft (als een van de weinigen bij Real) een uitstekend seizoen achter de rug. Hij is een mooi voorbeeld van jezelf belangrijk en onmisbaar maken.

Huntelaar kan overigens wel redelijk slagen bij Real, scoren kan hij altijd en overal. Maar ook ik vind hem niet goed genoeg voor Real, daar verwachten ze namelijk nog meer (qua doelpunten en qua spel).

PS: Dat VN en ook Sneijder mogen vertrekken vind ik wel vreemd.
Het zal met geld te maken hebben, maar VN heeft sinds zijn komst altijd erg sterk gepresteerd en Sneijder deed het niet verkeerd dit seizoen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 22, 2009 9:18 am

VN is al op leeftijd, Baseman. Nu krijgen ze nog iets voor hem. Bovendien is hij lang geblesseerd geweest, het is afwachten of hij zijn oude niveau weer haalt.

Het vertrek van Sneijder begrijp ik ook wel. Met Kaka heb je hem niet per se nodig.

999

Bericht door 999 » ma jun 22, 2009 9:39 am

Het vertrek van Sneijder niet snappen ?, die zal dan toch ook wel niet goed genoeg zijn, want anders zou ie wel mogen blijven.Toch ?, of nee, dat is natuurlijk weer net even anders .. tja .. :aai.gif:
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 22, 2009 10:49 am

Nee, dat is precies hetzelfde. Sneijder is een goede speler, maar Madrid kan beter krijgen. Kaka dus.

999

Bericht door 999 » ma jun 22, 2009 11:03 am

Nou persoonlijk vind ik zo redeneren grootte onzin.Omdat een speler niet bij RM past is ie dus mislukt.We kijken bij AJAX naar de visie van een club, waar men naar toe wil werken maar dat telt dan dus niet als je verkast naar een RM.Een club die er de laatste jaren er een sport van heeft gemaakt om te kopen inplaats van te bouwen, en dat kopen telt ook voor de trainers.

Je hebt mij nooit horen zeggen dat KJH de beste speler van de wereld is.Maar mijn mening is dat een speler als KJH gewoon van en zeer grote waarde kan ( zou moeten ) zijn, ook voor een club als RM.

Maar dan moet je wel naar een team toe gaan werken, en niet een elftal op goed geluk bij elkaar gaan kopen.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 22, 2009 11:25 am

Wie weet zou hij van waarde kunnen zijn, maar dat gaat er niet van komen. En dat is ook weer geen toeval. Als hij in de afgelopen maanden een verpletterende indruk had gemaakt, zouden ze hem wel houden. KJH heeft behoorlijke tekortkomingen (traag, geen actie, matige handelingssnelheid) en die tekortkomingen blijken heel duidelijk op dit niveau. Bij Ajax trouwens ook al, maar wij waren blij dat we een goede afmaker hadden, wij hebben nu eenmaal niet zoveel te kiezen.

999

Bericht door 999 » ma jun 22, 2009 11:47 am

.. als je zo gaat denken dan is Seedorf dus ook drie keer niks immers die bakte er bij het Nederlands elftal ( volgens velen ) ook geen ruk van .. raar is dan dus dat ie bij elke club ( en dat waren niet de minste ) na de AJAX periode een vaste waarde is .. ( en wat ie gewonnen heeft daar zullen we het maar niet over hebben ) ..

Het heeft allemaal met visie te maken, hoe en waar wil je met een team naar toe wil werken.Leg je de nadruk op het individu als speler of kies je voor een sterk collectief, en eigenlijk is RM een copietje van AJAX of andersom.AJAX koopt de laatste jaren ook heel veel spelers waar je bij al de goede wil van de wereld geen visie uit kan halen, geen idee erachter ..

Maar goed, dat is mijn mening, de ervaring dat een team niet uit allemaal de beste spelers van de wereld ( kan ) hoeft te bestaan om toch een geolied, op elkaar ingespeeld kampioensteam van te maken ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 22, 2009 12:00 pm

Nee, maar een speler als C. Ronaldo gaat echt niet in dienst van Huntelaar spelen. En dat is wel nodig, want Huntelaar is erg afhankelijk van zijn medespelers.

Mijns inziens past Huntelaar beter in Italië. Het spel is daar wat tactischer (lees: minder dynamisch) en een pure afmaker wordt daar hoog gewaardeerd.

999

Bericht door 999 » ma jun 22, 2009 12:03 pm

joey schreef:Nee, maar een speler als C. Ronaldo gaat echt niet in dienst van Huntelaar spelen. En dat is wel nodig, want Huntelaar is erg afhankelijk van zijn medespelers.

Mijns inziens past Huntelaar beter in Italië. Het spel is daar wat tactischer (lees: minder dynamisch) en een pure afmaker wordt daar hoog gewaardeerd.
Okee, maar dan is ie overbodig en dat is toch geheel iets anders .. overgens speelt C. Ronaldo nergens in dienst van ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 22, 2009 12:16 pm

Nee, dat hoeft C. Ronaldo niet. Bij dit soort clubs gaat het toch om wie de grootste heef...is, het is een botsing van ego's. Je moet kunnen afdwingen dat ze jou zien staan. Dat lukt niet zomaar.

KJH zou moeten gaan voetballen bij een team als Fiorentina of zo. Lekker de nieuwe Batigol uithangen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 22, 2009 12:34 pm

Van alle Nederlanders die weg mogen vind ik het alleen van Robben een beetje vreemd, een beetje een naar mannetje maar heeft toch wel wat extra's. De rest is eigenlijk niet goed genoeg of zoals RvN nog laatste kans om er nog wat voor te vangen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 22, 2009 12:43 pm

Robben is continu geblesseerd, BZ.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 22, 2009 12:50 pm

joey schreef:Robben is continu geblesseerd, BZ.
Idd is waar, volgend jaar met de WK zal die ook wel weer wat hebben.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 22, 2009 1:07 pm

Wat is dit voor variant op Steefs methode, Jöhnk? Vind je Higuain nu wel de rechtsbenige versie van Robben of niet?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jun 22, 2009 2:11 pm

Op welke post reageer je, Bertje?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 22, 2009 2:15 pm

Op de post die er nu niet meer staat.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 22, 2009 5:34 pm

Huh? :hypocrite.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jun 25, 2009 1:26 pm

Albiol dus naar Real Madrid voor 15 miljoen. Wat een koopje, zeg.

Lionel

Bericht door Lionel » do jun 25, 2009 2:22 pm

Inderdaad. Verstandige aankoop. Nog eentje erbij en ze kunnen die idioot van een Pepe ook dumpen. Zo iemand wil je toch niet in je selectie?
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » vr jun 26, 2009 8:04 am

AC MILAN: OPTIE OP HUNTELAAR

MILAAN, vrijdag

AC Milan heeft bij Real Madrid de eerste optie op Klaas-Jan Huntelaar. Volgens AC Milan-vicevoorzitter Adriano Galliano heeft AC Milan vanwege de vriendschappelijke band tussen de twee voetbalgrootmachten een streepje voor bij een mogelijke overname van de Real-speler. Huntelaar is voor AC Milan achter Edin Dzeko (VfL Wolfsburg) en Luis Fabiano (Sevilla) een kandidaat om de aanval te versterken. Huntelaar heeft deze week zelf een aanbieding van VfB Stuttgart naast zich neergelegd.

Overigens verklaarde Galliano ook dat AC Milan een monsterbod uit Engeland op Alexandre Pato heeft afgewezen. Het zou van Chelsea afkomstig zijn. AC Milan wil na het vertrek van Kaka geen spelers meer laten gaan.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » zo jun 28, 2009 11:45 am

Baseman schreef:Tsja, blijkbaar heeft Huntelaar niet genoeg goals gemaakt en niet voldoende indruk gemaakt...VN bijv. werd meteen topscoorder van Spanje in zijn 1e jaar bij Real Madrid, verschil moet er zijn.
Dat zou ik denken, want Huntelaar speelde qua reeele speeltijd bijna 1 op1. Sowieso raar om een vergelijking te maken tussen iemand die een heel seizoen speelde en iemand die het met een stuk of 5 basisplaatsen en verder invalbeurten moest doen.
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie