Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES
Word er nog aan Defour getrokken ,of is te duur geworden ?
Ik denk dat ie inmiddels onhaalbaar is geworden. Qua prijs erg duur en Defour zal inmiddels zelf ook wel doorhebben dat hij in principe de stap naar de top in een keer aan zou kunnen want Standard is de afgelopen seizoenen in absoluut betere doen dan Ajax..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
EXCLUSIEF - PSV heeft een belangrijke slag geslagen. Orlando Engelaar verkiest de Eindhovense club boven een Grieks avontuur bij Panathinaikos.
Engelaar gaat in Eindhoven een contract voor drie of vier jaar tekenen. Met de transfer is naar verluidt een bedrag van vier miljoen euro gemoeid. De middenvelder had bij Schalke 04 weinig positieve vooruitzichten.
Panathinaikos was ook in de markt voor de 29-jarige Engelaar. Maar de club van trainer Henk ten Cate kreeg een afzegging van de Oranje-international, die de voorkeur gaf aan een hereniging met trainer Fred Rutten.
Engelaar vertrok een jaar geleden in het kielzog van Rutten van FC Twente naar Schalke 04. Maar in Gelsenkirchen kon hij niet aan de verwachtingen voldoen en werd hij afgeschilderd als miskoop. Ondanks een doorlopend contract was een afscheid na één seizoen de beste oplossing voor beide partijen, zeker ook omdat Engelaar niet voorkwam in de plannen van trainer Felix Magath.
-----------------------------------------------------------------------------------
Bron VI.
Voor diegene die het niet zagen zitten.... Ik had persoonlijk liever gezien dat hij naar Griekenland was vertrokken. Ik moet er niet aan denken dat hij zijn oude niveau van Twente en het NL weet te halen.
Daarnaast is het de lampjes wel gelukt om 2 ervaren spelers terug te halen.
Bij Ajax lukt helemaal niks.... zet je toch aan het denken....
Engelaar gaat in Eindhoven een contract voor drie of vier jaar tekenen. Met de transfer is naar verluidt een bedrag van vier miljoen euro gemoeid. De middenvelder had bij Schalke 04 weinig positieve vooruitzichten.
Panathinaikos was ook in de markt voor de 29-jarige Engelaar. Maar de club van trainer Henk ten Cate kreeg een afzegging van de Oranje-international, die de voorkeur gaf aan een hereniging met trainer Fred Rutten.
Engelaar vertrok een jaar geleden in het kielzog van Rutten van FC Twente naar Schalke 04. Maar in Gelsenkirchen kon hij niet aan de verwachtingen voldoen en werd hij afgeschilderd als miskoop. Ondanks een doorlopend contract was een afscheid na één seizoen de beste oplossing voor beide partijen, zeker ook omdat Engelaar niet voorkwam in de plannen van trainer Felix Magath.
-----------------------------------------------------------------------------------
Bron VI.
Voor diegene die het niet zagen zitten.... Ik had persoonlijk liever gezien dat hij naar Griekenland was vertrokken. Ik moet er niet aan denken dat hij zijn oude niveau van Twente en het NL weet te halen.
Bij Ajax lukt helemaal niks.... zet je toch aan het denken....
Weer op zoek naar een Interim coach..
Nou nou, 'ervaring'. Iemand als Aissati is meer ervaren op een hoog niveau (CL) dan Engelaar.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
[quote="mattie"]EXCLUSIEF - PSV heeft een belangrijke slag geslagen. Orlando Engelaar verkiest de Eindhovense club boven een Grieks avontuur bij Panathinaikos.
Bron VI.
Bij Ajax lukt helemaal niks.... zet je toch aan het denken....[/quote]
Daar heb je een punt wat ook al zeer doet , Elia is geen versterking maar meer een verbreding van je selectie en voor de rest gaan er alleen maar spelers weg.Ik vrees dat het gewoon weer een kut seizoen gaat worden, want dit eltal heeft totaal geen ruggegraat en mentaliteit . Ik word hier zo moe van, van dit angsthazen beleid en de teloorgang van onze club.
Ik geloof dat het misschien idd 2012 wordt wanneer we weer eens een prijs pakken
Bron VI.
Bij Ajax lukt helemaal niks.... zet je toch aan het denken....[/quote]
Daar heb je een punt wat ook al zeer doet , Elia is geen versterking maar meer een verbreding van je selectie en voor de rest gaan er alleen maar spelers weg.Ik vrees dat het gewoon weer een kut seizoen gaat worden, want dit eltal heeft totaal geen ruggegraat en mentaliteit . Ik word hier zo moe van, van dit angsthazen beleid en de teloorgang van onze club.
Ik geloof dat het misschien idd 2012 wordt wanneer we weer eens een prijs pakken

Het maakt jou niet uit wie ze kopen, áls ze maar iemand kopen?
Zowel Engelaar als Elia zijn niet de eerste prioriteit.
Iemand nog een suggestie voor een goede verdediger?
- Ajaciedjuh
Telesport schreef:Orlando Engelaar nog steeds in dubio
Van onze Telesportredactie
Orlando Engelaar
AMSTERDAM - Orlando Engelaar keert vandaag terug van zijn vakantie uit Amerika en bespreekt dan met zijn zaakwaarnemer Edward Burleson drie concrete aanbiedingen van Panathinaikos, PSV en een niet nader bekende Engelse club uit de Premier League.
Panathinaikos heeft al overeenstemming bereikt met zijn huidige werkgever Schalke 04, waar de 29-jarige middenvelder ondanks een doorlopend contract mag vertrekken. PSV is nog niet tot een akkoord met de Duitsers gekomen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat lul je toch weer dom, ik roep al 4 jaar om goeie verdedigers en prioritiet is kwaliteit. Het gaat om het totale beleid van de club en die is slecht scouting, aankoop, visie en toekomst. BastaNeefkens schreef:Het maakt jou niet uit wie ze kopen, áls ze maar iemand kopen?

Ik word een beetje moe van het feit dat jij elke topic weer beklad met je gezever over het feit dat het 'allemaal maar niks is, dat er verdedigers moeten komen, aanvallers moeten komen, het seizoen nu al kut is en dat het allemaal weer "basta" is'.
Simpel gezegd: ik weet het nu wel. Kom eens met wat nieuws.

Simpel gezegd: ik weet het nu wel. Kom eens met wat nieuws.

- Ajaciedjuh
Geduld is een schone zaak om er maar eens eentje in te gooien
Ik heb het volste vertrouwen in dit bestuur. Vooral in VD Boog heb ik vertrouwen dat hij het juist organiseert.
Als het net zo gedegen loopt als bij de keuze van de trainer, dan komt het allemaal goed. Het laatste wat Ajax moet doen, is zich laten verleiden tot paniek aankopen. Dan kunnen we beter de selectie laten zoals hij is.

Ik heb het volste vertrouwen in dit bestuur. Vooral in VD Boog heb ik vertrouwen dat hij het juist organiseert.
Als het net zo gedegen loopt als bij de keuze van de trainer, dan komt het allemaal goed. Het laatste wat Ajax moet doen, is zich laten verleiden tot paniek aankopen. Dan kunnen we beter de selectie laten zoals hij is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bakkal. Is er naast Engelaar nog ruimte ovor die jongen? Zo nee, dan moeten we ze maar eens bellen.
Lijkt me niet onverstandig, nee. Echter vrees ik dat Bakkal wel aan zijn speeltijd komt. Rutten is gek van die jongen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Dat is zeker wel waar. Ik snap alleen niet hoe Rutten wil gaan spelen met Engelaar er nu ook nog eens bij.
Wie heeft men nu voor het middenveld?
Simons, Afellay, Bakkal en Engelaar? Lijkt mij dat die allemaal wel aan hun minuten komen. Afellay kun je ook nog in de aanval kwijt. Daar kan PSV wel wat balvastheid gebruiken. O ja, Mendéz heeft men ook nog. Kun je die mooi als back-up houden.
Simons, Afellay, Bakkal en Engelaar? Lijkt mij dat die allemaal wel aan hun minuten komen. Afellay kun je ook nog in de aanval kwijt. Daar kan PSV wel wat balvastheid gebruiken. O ja, Mendéz heeft men ook nog. Kun je die mooi als back-up houden.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wuytens hebben ze ook weer teruggehaald.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
Maar wil PSV niet met vleugels spelen? Men had immers ook nog interesse in Elia. Verder heeft men daar Dzsudszak, Amrabat, Toivonen, Nijland en Koevermans/Lazovic dus voor. Ik vind de balans heel ver te zoeken in dat elftal.
Waar doel je nu op? Volgens mij kun je met een middenveld bestaande uit Simons, Engelaar en Afellay (of Bakkal voor één van deze drie) prima met drie aanvallers spelen.Peter schreef:Maar wil PSV niet met vleugels spelen? Men had immers ook nog interesse in Elia. Verder heeft men daar Dzsudszak, Amrabat, Toivonen, Nijland en Koevermans/Lazovic dus voor. Ik vind de balans heel ver te zoeken in dat elftal.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Ah, ik dacht dat je ze alle vier een plekje zou willen geven. 

Bertje schreef:Waar doel je nu op? Volgens mij kun je met een middenveld bestaande uit Simons, Engelaar en Afellay (of Bakkal voor één van deze drie) prima met drie aanvallers spelen.Peter schreef:Maar wil PSV niet met vleugels spelen? Men had immers ook nog interesse in Elia. Verder heeft men daar Dzsudszak, Amrabat, Toivonen, Nijland en Koevermans/Lazovic dus voor. Ik vind de balans heel ver te zoeken in dat elftal.
Jij vindt dat je met Engelaar en Affelay op een driemans-middenveld kan spelen met ook nog drie aanvallers daarvoor?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zo speelde het Ned elftal toch ook de eerste wedstrijden op het EK? Met Sneijder in de rol van Affelay en de Jong in de rol van Simmons.Mr. Ajax schreef:Bertje schreef:Waar doel je nu op? Volgens mij kun je met een middenveld bestaande uit Simons, Engelaar en Afellay (of Bakkal voor één van deze drie) prima met drie aanvallers spelen.Peter schreef:Maar wil PSV niet met vleugels spelen? Men had immers ook nog interesse in Elia. Verder heeft men daar Dzsudszak, Amrabat, Toivonen, Nijland en Koevermans/Lazovic dus voor. Ik vind de balans heel ver te zoeken in dat elftal.
Jij vindt dat je met Engelaar en Affelay op een driemans-middenveld kan spelen met ook nog drie aanvallers daarvoor?
Moet wel zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar 2 'brekers'.
Ja, denk het wel. Daarin ben je natuurlijk wel afhankelijk van de mate waarin het elftal compact kan blijven en iedereen meedoet in het positiespel.Mr. Ajax schreef:Jij vindt dat je met Engelaar en Affelay op een driemans-middenveld kan spelen met ook nog drie aanvallers daarvoor?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Daily Blind
Dit meen je toch niet serieus he? Die paar invalbeurtjes tegenover het spelen van een EK?Bertje schreef:Nou nou, 'ervaring'. Iemand als Aissati is meer ervaren op een hoog niveau (CL) dan Engelaar.
Zullen we het omdraaien? Vijftien Europese wedstrijden (waaronder CL) tegenover die vier potjes op het EK.
Oké, vooruit: Engelaar heeft ook nog vier wedstrijdjes in de Uefa Cup gespeeld.
Oké, vooruit: Engelaar heeft ook nog vier wedstrijdjes in de Uefa Cup gespeeld.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Affelay kan natuurlijk nog vertrekken (ervan uitgaande dat dit nieuws klopt, natuurlijk).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ook als het nieuws niet klopt kan Afellay nog vertrekken.
Als een speler vanwege zijn ervaring wordt aangeprezen, dan weet je het wel: zijn voetbaltechnische kwaliteiten houden niet over.
Als een speler vanwege zijn ervaring wordt aangeprezen, dan weet je het wel: zijn voetbaltechnische kwaliteiten houden niet over.