Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Re: Spanje

Bericht door Bert » vr jun 19, 2009 2:06 pm

Niet dat dat wat zegt. Makélélé moest ook weg bij Madrid. Nu Diarra ook weer.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jun 19, 2009 2:08 pm

Een ruil met Villa zou prima zijn. Huntelaar zie ik nog wel aarden bij Valencia en dat past ook meer bij zijn niveau. Ik denk namelijk dat de absolute topclubs niet op Huntelaar zitten (horen) te wachten.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 19, 2009 5:20 pm

joey schreef:Huntelaar heeft het helemaal gemaakt bij Madrid, vandaar dat hij weg moet. :666.gif:
Je kunt moeilijk beweren dat Huntelaar mislukt is.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 19, 2009 5:25 pm

joey schreef:
Khraa schreef:Tja en Van Basten heeft natuurlijk getoond verstand te hebben van voetbal. :hypocrite.gif:
Haha, dat natuurlijk niet. :smallgrin.gif:

Ik denk dat KJH ondanks zijn mindere spel in de eerste seizoenshelft belangrijk was voor met name Suarez. KJH laat je niet alleen staan. Voor Cvitanich zijn verdedigers een heel stuk minder bang.
Grappig. Nu achteraf was het verstandig om Huntelaar te laten gaan. Toen hij tegen Roda werd gewisseld was dat wanbeleid. Nu roep je dat Huntelaar zijn mede spitsen nooit laat staan, terwijl je hiervoor roept dat Huntelaar ook een enorme egoist is.

peter

Bericht door peter » vr jun 19, 2009 5:47 pm

goodfella schreef:
joey schreef:Huntelaar heeft het helemaal gemaakt bij Madrid, vandaar dat hij weg moet. :666.gif:
Als hij na dit seizoen weg moet, dan is hij gewoon mislukt bij Real ja. Valt geen speld tussen te krijgen.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 19, 2009 5:49 pm

Dan zijn Robben en van Nistelrooy ook mislukt. Onzin dus.
I think I lost my fucking headache

peter

Bericht door peter » vr jun 19, 2009 5:57 pm

Als je na een halfjaartje weg moet bij Real Madrid, waar je veelvuldig op de bank zat en waar je niet werd ingeschreven voor Europees voetbal. Nee, dan ben je een heuse topaankoop geweest. Robben en vNistelrooy zijn niet mislukt, want zij hebben hun waarde gehad. Huntelaar heeft 8 doelpunten gemaakt in 5 duels. Blijkbaar niet goed genoeg om te mogen blijven. Ben je dan gelukt? Nee, natuurlijk niet.

peter

Bericht door peter » vr jun 19, 2009 5:59 pm

Overigens is dat slechts ten dele waar, want ook Robben vind ik niet geslaagd bij Real. Ruud uiteraard wel.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 19, 2009 6:02 pm

Peter schreef:Als je na een halfjaartje weg moet bij Real Madrid, waar je veelvuldig op de bank zat en waar je niet werd ingeschreven voor Europees voetbal. Nee, dan ben je een heuse topaankoop geweest. Robben en vNistelrooy zijn niet mislukt, want zij hebben hun waarde gehad. Huntelaar heeft 8 doelpunten gemaakt in 5 duels. Blijkbaar niet goed genoeg om te mogen blijven. Ben je dan gelukt? Nee, natuurlijk niet.

Met het verschil dat Robben en van Nistelrooij seizoenen de kans hebben gehad en toch weg moeten. Die zijn echt mislukt, Huntelaar heeft geen kans gehad, die is slachtoffer van een nieuwe voorzitter. Je kan dus niet zeggen dat ie gelukt is, maar ook zeker niet dat hij mislukt is. Feit is dat hij het ook bij Real heeft laten zien.

peter

Bericht door peter » vr jun 19, 2009 6:09 pm

Ruud van Nistelrooy is echt mislukt bij Real en Huntelaar niet. OK, zoiets kan ook alleen jij met droge ogen beweren hè. :smallgrin.gif:

Lassana Diarra is niet het slachtoffer van de nieuwe voorzitter, zo lijkt het. Blijkbaar doet hij iets goed, want hij mag blijven. Als Huntelaar onomstreden was geweest, dan had hij mogen blijven. Higuain mag ook blijven, dus blijkbaar heeft die jongen ook iets goed gedaan (was ook een lichtpunt). Dat vdVaart, Sneijder, Robben en Huntelaar wegmoeten is mij volslagen helder. Niet goed genoeg en hebben dit seizoen laten zien dat ze Real niet verder kunnen brengen. Slachtoffer? Nee, zelf verantwoordelijk voor het prutseizoen van Real.

Ruud van Nistelrooy kun je nog één keer voor cashen na zijn glansrijke periode bij Real en is blessuregevoelig. Zeer legitiem.

Bedenk me nu opeens dat volgens jouw theorie Figo ook mislukt is bij Real Madrid. Bijna 3 seizoenen helemaal top, 1 jaar steeds minder en minder. Moest vertrekken...en dus mislukt haha.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 19, 2009 6:15 pm

In een half jaar kan je je natuurlijk niet bewijzen. Van Nisterooy moet toch weg? Mislukt dus volgens jouw redenatie.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 19, 2009 6:16 pm

Ik neem aan dat de kwaliteiten en beperkingen van Huntelaar wel al bekend waren bij Madrid. Hij heeft dus gedaan waarvoor hij gekocht is: doelpunten maken.

peter

Bericht door peter » vr jun 19, 2009 6:43 pm

LucaS schreef:In een half jaar kan je je natuurlijk niet bewijzen. Van Nisterooy moet toch weg? Mislukt dus volgens jouw redenatie.
Als je weg moet, dan ben je nog niet mislukt, hoor. Je moet kijken naar het verleden, natuurlijk. Jezus, kom op. Als je 9x de gouden schoen wint en in het tiende seizoen de club afscheid van je neemt, dan vind jij hem nog mislukt volgens mij.

Wedden dat Kakà en Ronaldo zich wel in een half jaartje kunnen bewijzen. Ruud van Nistelrooy lukte het ook prima om zich binnen een halfjaartje te bewijzen bij Real. Huntelaar niet. Jammer, maar dan ben je niet goed genoeg voor Real Madrid. Je weet dat je daar weinig kansen krijgt en dat ze zo de buidel trekken voor een nieuwe.

peter

Bericht door peter » vr jun 19, 2009 6:47 pm

Jöhnk schreef:
Ik neem aan dat de kwaliteiten en beperkingen van Huntelaar wel al bekend waren bij Madrid. Hij heeft dus gedaan waarvoor hij gekocht is: doelpunten maken.
Hij maakte er 8 in 5 wedstrijden. 15 wedstrijden stond hij dus droog. Ze zijn daar wel eens beter gewend, hoor.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 19, 2009 7:09 pm

Peter schreef:
LucaS schreef:In een half jaar kan je je natuurlijk niet bewijzen. Van Nisterooy moet toch weg? Mislukt dus volgens jouw redenatie.
Als je weg moet, dan ben je nog niet mislukt, hoor. Je moet kijken naar het verleden, natuurlijk. Jezus, kom op. Als je 9x de gouden schoen wint en in het tiende seizoen de club afscheid van je neemt, dan vind jij hem nog mislukt volgens mij.
Helemaal niet, ik volg slechts jouw redenatie. Jij beweert dat Huntelaar mislukt is, en als bewijs haal je aan dat hij weg moet. Nou dat geldt dan ook voor van Nistelrooy en Robben. En het is niet zo dat die al ver over hun top heen zijn, dan zou je gelijk gehad kunnen hebben. Bovendien, als je vindt dat er bij van Nistelrooy nunace nodig is door naar de omstandigheid waaronder hij moet vertrekken te kijken, dan moet je dat ook bij Huntelaar doen.
Wedden dat Kakà en Ronaldo zich wel in een half jaartje kunnen bewijzen. Ruud van Nistelrooy lukte het ook prima om zich binnen een halfjaartje te bewijzen bij Real. Huntelaar niet. Jammer, maar dan ben je niet goed genoeg voor Real Madrid. Je weet dat je daar weinig kansen krijgt en dat ze zo de buidel trekken voor een nieuwe.
Ach, het gaat altijd wel ergens mis nietwaar? Beckham werd in het eerste jaar bij Madrid als mislukt beschouwd, Bergkamp is met pek en veren weggejaagd bij Inter en bij Juventus krijgen de fans nog nachtmerries als ze aan van der Sar denken. Maar dat is niet vergelijkbaar met Huntelaar natuurlijk. Je doet het voorkomen of Huntelaar 20 hele wedstrijden speelde, maar dat is niet zo. Als je de speeltijd van Huntelaar bekijkt en dat afzet tegen zijn aantal doelpunten, dan is dat een heel behoorlijk gemiddelde. Huntelaar moet niet weg omdat hij niet zou doen waar hij goed in is, hij moet weg omdat een nieuwe voorzitter koste wat kost wil scoren met een hele rits nieuwe grote namen. Net zoals de andere Nederlanders om die reden weg moeten. Niets meer en niets minder.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jun 19, 2009 8:34 pm

Lucas heeft m.i. gelijk. En bovendien, Kaka en Ronaldo zijn gewoon van een ander niveau dan RVN en KJH of Arjen Robben.. KJH deed het gewoon prima en ik denk dat hij in de spits fantastisch zou kunnen spelen bij Real met Kaka en Ronaldo achter zich!
IK GELOOF!!!!!!

peter

Bericht door peter » za jun 20, 2009 10:17 am

Als KJH het prima had gedaan, dan had hij niet weggemoeten. Higuain hoeft toch ook niet weg? Volgens jullie redenatie heeft KJH het prima gedaan en moet hij toch weg. Kom, zo gek zijn ze bij Real Madrid ook weer niet. Ze sturen de mensen weg die niet goed genoeg (meer) zijn. Aangezien Huntelaar er pas een half jaar zit en niets heeft kunnen toevoegen is hij voor mij mislukt daar. Net zo goed dat vdSar en Bergkamp zijn mislukt in Italië inderdaad.

wimpey

Bericht door wimpey » za jun 20, 2009 10:43 am

Je zou ook kunnen stellen dat KJH het niet gemaakt heeft onder een trainer die keihard mislukt is. Ik zou hem als Real zijnde nog een kans geven. Scoren doet ie overal.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 20, 2009 12:04 pm

Peter schreef:Als KJH het prima had gedaan, dan had hij niet weggemoeten. Higuain hoeft toch ook niet weg? Volgens jullie redenatie heeft KJH het prima gedaan en moet hij toch weg. Kom, zo gek zijn ze bij Real Madrid ook weer niet. Ze sturen de mensen weg die niet goed genoeg (meer) zijn. Aangezien Huntelaar er pas een half jaar zit en niets heeft kunnen toevoegen is hij voor mij mislukt daar. Net zo goed dat vdSar en Bergkamp zijn mislukt in Italië inderdaad.
Natuurlijk. Ik ben benieuwd of er nog een Europese topclub voor hem komt of dat die genoeg gezien hebben. Mijns inziens kan KJH beter kiezen voor een club waar hij altijd speelt dan voor een echte toppper, waar waarschijnlijk opnieuw niet zal spelen. Met het EK voor de boeg is spelen nu het belangrijkste.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jun 20, 2009 1:49 pm

goodfella schreef:
Hij is wel mislukt, hij is er niet in geslaagd een basisplaats af te dwingen en moet weg.

Feest

Bericht door Feest » za jun 20, 2009 1:53 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jun 20, 2009 1:56 pm

Eigenlijk is hij dus een jaartje te vroeg naar Madrid vertrokken. Als hij volgend jaar was afgeserveerd hadden we een WK kunnen bijschrijven. :hypocrite.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella

Bericht door goodfella » za jun 20, 2009 5:31 pm

brigade zuid schreef:
goodfella schreef:
Hij is wel mislukt, hij is er niet in geslaagd een basisplaats af te dwingen en moet weg.
Dus was Zlatan ook na een half jaar mislukt bij Ajax? Rare redenaties worden erop na gehouden.

peter

Bericht door peter » za jun 20, 2009 5:33 pm

Yep als Zlatan na een halfjaar verkocht zou zijn, dan zou hij mislukt zijn. Blijkbaar hadden ze bij Ajax het vertrouwen er in dat het goed kwam.

Frank

Bericht door Frank » za jun 20, 2009 5:58 pm

Ik kan me meer vinden in de redenatie van Peter dan in die van Lucas.

Voor hoeveel jaar heeft Huntelaar in december 2008 getekend? Ik geloof dat hij een contract had tot 2013.

Heeft hij het dan goed gedaan als hij juli 2009 alweer mag vertrekken?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Plaats reactie