Confederations cup 2009
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Confederations cup 2009
Rossi, Quagliarella en Cannavaro starten vanavond in de basis, volgens de Gazzetta dello Sport. 4-3-2-1 opstelling.
Volgen jullie dit toernooi nou echt intensief? Ik heb er geloof ik nog geen 5 minuten van gezien. Het gaat toch nergens over en toen ik die toeters hoorde was ik er al snel klaar mee. 

Nil volentibus arduum
Fijn, en ga nu maar weer afwassen ..Marillion schreef:Volgen jullie dit toernooi nou echt intensief? Ik heb er geloof ik nog geen 5 minuten van gezien. Het gaat toch nergens over en toen ik die toeters hoorde was ik er al snel klaar mee.

Blij met de punten ...
Ik ga niet naar Nieuw-Zeeland of Iraq zitten kijken, maar die andere poule vind ik wel interessant hoor. Juist omdat er drie grote landen aanwezig zijn op het toernooi zal het fanatisme onderling wel toenemen, denk ik. Spanje, Italië en Brazilië zijn hier gewoon met hun sterkst mogelijke teams (in de ogen van de bondscoaches dan). En daarnaast zijn er nog wat WK-deelnemers bij. Ik vind het een prima toernooi.
Die Bradley heeft vanmiddag trouwens écht z'n best gedaan om zich te laten afslachten door Dunga. Wat een gek. Moet wel zeggen dat het verschil in fysiek echt schrijnend was om te zien. Alleen Altidore en Onyewu konden wat dat betreft nog enigszins mee met Brazilië.
Die Bradley heeft vanmiddag trouwens écht z'n best gedaan om zich te laten afslachten door Dunga. Wat een gek. Moet wel zeggen dat het verschil in fysiek echt schrijnend was om te zien. Alleen Altidore en Onyewu konden wat dat betreft nog enigszins mee met Brazilië.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 5:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kun je daar iets meer over vertellen?Enganche schreef:Die Bradley heeft vanmiddag trouwens écht z'n best gedaan om zich te laten afslachten door Dunga.
Ik hoor het al weer. Als de bal maar rolt. Zal me er maar niet meer mee bemoeien... 

Nil volentibus arduum
Juist niet dus. Ik zeg toch dat ik niet naar Nieuw-Zeeland of Irak ga zitten kijken. Maar Brazilië, Italië en Spanje zijn gewoon zeer interessante en mooie ploegen om naar te kijken.Marillion schreef:Ik hoor het al weer. Als de bal maar rolt. Zal me er maar niet meer mee bemoeien...
Ontzettend licht middenveld met Kljestan, Beasley en Bradley Junior. Zoals gezegd houdt het in fysiek opzicht niet over bij de selectie van de VS, maar Brazilië kon bij iedere counter zo oversteken. Ging nergens over.generaal schreef:Kun je daar iets meer over vertellen?Enganche schreef:Die Bradley heeft vanmiddag trouwens écht z'n best gedaan om zich te laten afslachten door Dunga.
Beasley op een driemansmiddenveld
. Ik ben blij dat ik niet gekeken heb vanmiddag (ik was nog niet thuis).

Ach, dat zouden die TV maatschappijeen makkelijk op moeten kunnen lossen door het commentaar direct op een ( linker ) stereokanaal en op het andere ( rechter ) kanaal flink afgezwakt dat getoeter ..
Wat we nog het meest stoort aan dat getoeter is dat je bijna geen emotie-geschreeuw van de tribunes meer kan horen.
Is een vlak geluid van .. tja plastic toetertje .. je zal er naast zitten ..
Wat we nog het meest stoort aan dat getoeter is dat je bijna geen emotie-geschreeuw van de tribunes meer kan horen.

Blij met de punten ...
Ik maakte op het WK - 20 in Nederland Nigeria - Oekraïne mee.. Naast ons vak zaten vrijwel alle Nigerianen in één vak, met trommels, toeters en onvermoeibare handen die op de glazen wand bonkten. Als je zelf in het stadion bent, is het erg indrukwekkend om mee te maken en eerder sfeerverhogend dan storend.999 schreef:Ach, dat zouden die TV maatschappijeen makkelijk op moeten kunnen lossen door het commentaar direct op een ( linker ) stereokanaal en op het andere ( rechter ) kanaal flink afgezwakt dat getoeter ..
- Giacomo Puccini
- peter
En dan ook nog eens de commentator. 'Beide ploegen hebben het accent op de verdediging gelegd'. Lekkere prietpraat.
Daar is natuurlijk niet iedereen het mee eens.Verder is het ook nog een verschil lijkt, in dat trommelen zit meestal nog wel ritme in .. dit lijkt wel ht kampioenschap carnaval toeter bloazen ..generaal schreef:Ik maakte op het WK - 20 in Nederland Nigeria - Oekraïne mee.. Naast ons vak zaten vrijwel alle Nigerianen in één vak, met trommels, toeters en onvermoeibare handen die op de glazen wand bonkten. Als je zelf in het stadion bent, is het erg indrukwekkend om mee te maken en eerder sfeerverhogend dan storend.999 schreef:Ach, dat zouden die TV maatschappijeen makkelijk op moeten kunnen lossen door het commentaar direct op een ( linker ) stereokanaal en op het andere ( rechter ) kanaal flink afgezwakt dat getoeter ..
Blij met de punten ...
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 5:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 5:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar kunnen de Fransen nog over meepratenSteef schreef:Homos die scoren voor Moslims.

- peter
Was intensief aan het kijken. Het is helemaal niets zo. Italië doet er niets aan.
Egypte heeft best een aardige ploeg hoor. Het is geen Amerika. Hier gaat Italië niet zomaar even van winnen.
- peter
Vanaf de middenlijn vind ik het Egypte heel aardig. Verdedigend is het zo/zo.
Eerlijk is eerlijk, dit Italië is ook geen wereldtop.
Eerlijk is eerlijk, dit Italië is ook geen wereldtop.
- peter
Iaquinta zie ik toch ook maar zelden een goal maken, hoor. Krijgt altijd zijn kansen, maar mist bijna altijd. Ook zo'n lieverdje van Lippi.
- peter
Zzz. Hij mag er niet in.