Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

LucaS

Re: Spanje

Bericht door LucaS » wo jun 17, 2009 12:48 pm

Onzin. Tenminste, het zou kunnen dat het te hoog gegrepen is voor hem, maar hij zit er net en heeft het voor een nieuweling heel behoorlijk gedaan. Hij zal gehaald zijn op zijn kwaliteit doelpunten maken, en dat is dan ook wat hij gedaan heeft in de wedstrijden dat hij mee mocht doen. Is een kwestie van wanbeleid dit.
I think I lost my fucking headache

Khraa

Bericht door Khraa » wo jun 17, 2009 12:49 pm

8 doelpunten in 20 (gedeeltes van) wedstrijden. Wat verwacht je van een diepe spits?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 17, 2009 12:50 pm

Misschien willen ze een spits die iets meer kan dan doelpunten maken? Villa is gewoon veel beter.

Het was wanbeleid om KJH te kopen, en dan nog voor zoveel geld.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo jun 17, 2009 3:54 pm

LucaS schreef:Onzin. Tenminste, het zou kunnen dat het te hoog gegrepen is voor hem, maar hij zit er net en heeft het voor een nieuweling heel behoorlijk gedaan. Hij zal gehaald zijn op zijn kwaliteit doelpunten maken, en dat is dan ook wat hij gedaan heeft in de wedstrijden dat hij mee mocht doen. Is een kwestie van wanbeleid dit.
Dat is de eeuwige discussie. Ja, hij maakt doelpunten en hij heeft zo'n lekkere nuchtere kop. Maar voetballend is het allemaal erg povertjes. Hij zal er 3 inschieten tegen Real Murcia, maar in de echt grote wedstrijd geeft ie niet thuis.
Whitey on the moon.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo jun 17, 2009 4:48 pm

Real maakt het wel erg bont. Nog erger dan Chelsea.

Een aantal jaren geleden ging het gerucht dat Real bankroet was. 'Dat kan helemaal niet', zei Cruijff toen.

999

Bericht door 999 » wo jun 17, 2009 6:04 pm

Ik vind deze discussies altijd prachtig, dan heb je een spits die er lustig op los scoord maar dan voetbalt ie weer niet genoeg mee.Tja en dan halen ze een meevoetballende spits, maar dan blijkt dat er opeens niet genoeg scorend vermogen in het elftal is ..

Als je KJH, zeker bij zo'n elftal als RM, het middelpunt maakt, het eindpunt, dan prikt ie er toch vlug zo'n dertig voor je er in een jaar in, das ongeveer de helft wat zo'n Robben totaal heeft gescoord in al zijn wedstrijden tot nu toe ..
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jun 17, 2009 8:50 pm

Ach, Higuain komt ook van de zijkant en schiet ze er ook van alle hoeken en standen in.
Er zijn betere centrumspitsen dan Huntelaar, maar dat hij amper een kans heeft gehad is ook een feit. Ik zou het alleen wel weten als ik mocht kiezen tussen Villa en Huntelaar. Als je dan zo'n idioot van een voorzitter hebt die alles kan en wil halen, dan zou ik het, hoe jammer voor KJH ook, ook niet nalaten om Villa te halen.

999

Bericht door 999 » wo jun 17, 2009 9:29 pm

Natuurlijk, en als die zodadelijk, omdat er nog meer egoïsten naast en voor hem staan , ook weer niet helemaal gaat redden dan zal er best wel weer een bank te vinden zijn die zo gek is om weer een lening te verschaffen .. en dat zal zich tig keer herhalen .. en een keertje zal het kwartje dan wel weer vallen ..
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jun 17, 2009 9:36 pm

Hoezo? Robben mag toch weg? :headbang.gif:

999

Bericht door 999 » wo jun 17, 2009 9:56 pm

Ronaldo wel eens zien voetballen ?.
Robben senior: 'Wij praten met geen enkele club'

17/06/2009 12:40

Met verbazing heeft Arjen Robben kennisgenomen van de berichtgeving over een op handen zijnde transfer naar Tottenham Hotspur. 'Onzin, absolute onzin', zegt Hans Robben, vader en zaakwaarnemer van de aanvaller van Real Madrid tegen Voetbal International.

'Wij praten niet met Tottenham Hotspur, sterker: wij praten met geen enkele club op dit moment', vervolgt Robben senior. 'Natuurlijk kan dat elke dag veranderen, maar één ding is zeker: Arjen gaat zeker niet naar Tottenham.'

De toekomst van de Groningse aanvaller bij Real Madrid is niettemin ongewis, zoals dat geldt voor alle Nederlanders bij de Koninklijke. De koopwoede bij Real kent geen grenzen. Na Cristiano Ronaldo en Kaká komen er nog meer topspelers naar Madrid. De Spanjaarden zouden een fax hebben verstuurd naar een aantal Engelse topclubs met daarop een lijst namen van spelers die mogen vertrekken.

Ook Arjen Robben zou op die lijst staan. 'Daar weten wij ook niets van en tegen ons heeft Real daarover helemaal niets gezegd', reageert Robben senior. 'Vorige week hebben we juist nog een gesprek gehad met de nieuwe algemeen directeur Jorge Valdano. Dat ging over de toekomst van Arjen en over een vertrek is toen niet gesproken.'
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 18, 2009 9:52 am

999 schreef: Als je KJH, zeker bij zo'n elftal als RM, het middelpunt maakt, het eindpunt, dan prikt ie er toch vlug zo'n dertig voor je er in een jaar in...
Denk het niet, want daarvoor moet het elftal in zijn dienst spelen en daar kan geen sprake van zijn met de spelers die nu gehaald worden. C. Ronaldo, Kaka, Higuain, enz. willen die goal gewoon zelf maken, die zien KJH niet staan.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 18, 2009 10:11 am

En dat is een tekortkoming van Huntelaar?

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 18, 2009 10:22 am

Tot op zekere hoogte. Hij is erg afhankelijk van zijn medespelers, wan hij kan zelf niets forceren.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 18, 2009 10:35 am

Je moet spelers op hun sterke kant gebruiken. En de sterke kant van huntelaar is erg sterk. Ik zou hem graag terugzien. Het is wat mij betreft geen toeval dat Ajax sinds de blessure en vertrek van Huntelaar minder is gaan presteren.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 18, 2009 10:47 am

Mwah, hij heeft er geloof ik vijf gemaakt in de eerste seizoenshelft.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 18, 2009 10:51 am

Zes, in tien wedstrijden. Niet zo'n slecht gemiddelde.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » do jun 18, 2009 10:59 am

joey schreef:Tot op zekere hoogte. Hij is erg afhankelijk van zijn medespelers, wan hij kan zelf niets forceren.
En ?.De gave van b.v. een Robben is dat onnavolgbaar is voor de achterhoede, zijn minpunt is dat zijn laatste moment, dat scorend vermogen ver beneden peil ligt.Dat kun je overal terug halen.

Juist dan zou je dus verwachten dat een trainer het voor elkaar krijgt dat de spelers hun plus en minpunten punten t.b.v. het team weg zullen strepen.Dat is de basis van de team sport, dat maakt Barcelona de laatste jaren zo sterk.

Dat vind ik ook een van de minpunten van het Nederlands elftal, daar zie je dus ook steeds dat egoisme terugkomen, dat " maar ik ben een veel betere voetballer dan jij dus ik schiet zelf " terwijl er speler tig keer beter vrij staan ..

Eto b.v. als die gaat meevoetballen dan bakt die er ook weing van .. maar daarvoor staat ie ook niet in de spits ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 18, 2009 11:10 am

Bertje schreef:Zes, in tien wedstrijden. Niet zo'n slecht gemiddelde.
Erg veel indruk maakte hij niet. Van Basten zei dat dat ook een reden was om hem te laten gaan. (Naast die enorme zak geld natuurlijk, hehe.) Maakte hij niet een paar van die doelpunten in één wedstrijd? (Ik heb het afgelopen seizoen uit mijn geheugen gebannen. :smallgrin.gif: )

Spitsen zijn egoïsten, volgens mij vind je daar niet niet snel een uitzondering op. En KJH is natuurlijk zelf ook een enorme egoïst. Het gaat er niet om dat spitsen egoïsten zijn, het gaat erom wie het meeste recht heeft om egoïstisch te zijn. Een gokje: niemand bij Madrid denkt dat KJH dat is.

999

Bericht door 999 » do jun 18, 2009 11:22 am

joey schreef:
Bertje schreef:Zes, in tien wedstrijden. Niet zo'n slecht gemiddelde.
Erg veel indruk maakte hij niet. Van Basten zei dat dat ook een reden was om hem te laten gaan. (Naast die enorme zak geld natuurlijk, hehe.) Maakte hij niet een paar van die doelpunten in één wedstrijd? (Ik heb het afgelopen seizoen uit mijn geheugen gebannen. :smallgrin.gif: )

Spitsen zijn egoïsten, volgens mij vind je daar niet niet snel een uitzondering op. En KJH is natuurlijk zelf ook een enorme egoïst. Het gaat er niet om dat spitsen egoïsten zijn, het gaat erom wie het meeste recht heeft om egoïstisch te zijn. Een gokje: niemand bij Madrid denkt dat KJH dat is.
Van Basten heeft daarover toch helemaal geen uitspraken gedaan ?.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 18, 2009 11:33 am

Jawel, dat heeft hij wel degelijk gezegd.

Khraa

Bericht door Khraa » do jun 18, 2009 11:41 am

Tja en Van Basten heeft natuurlijk getoond verstand te hebben van voetbal. :hypocrite.gif:
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

999

Bericht door 999 » do jun 18, 2009 11:42 am

joey schreef:Jawel, dat heeft hij wel degelijk gezegd.
Hoe weet jij dat nu, jij was meestal fietsen. .. ik heb het MVB nooit horen zeggen ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 18, 2009 11:53 am

Khraa schreef:Tja en Van Basten heeft natuurlijk getoond verstand te hebben van voetbal. :hypocrite.gif:
Haha, dat natuurlijk niet. :smallgrin.gif:

Ik denk dat KJH ondanks zijn mindere spel in de eerste seizoenshelft belangrijk was voor met name Suarez. KJH laat je niet alleen staan. Voor Cvitanich zijn verdedigers een heel stuk minder bang.

jabu

Bericht door jabu » vr jun 19, 2009 12:38 pm

joey schreef:Ik denk dat KJH ondanks zijn mindere spel in de eerste seizoenshelft belangrijk was voor met name Suarez. KJH laat je niet alleen staan.
Jammer dat het andersom nauwelijks het geval was. Al stond KJH vrij dan ging Suarez vaak alsnog voor eigen kans.
Maar we zullen zien. Er zou nooit belangstelling zijn voor KJH van de echte top, vervolgens kwam Real. Geen club zou veel voor hem willen betalen, het werd 27 miljoen. Hij zou het nooit redden, heeft in een halfjaar toch al 8 doelpunten gemaakt.

En als hij weg zal moeten:
Klaas-Jan Huntelaar heeft over belangstelling niet te klagen. De spits van Real Madrid was eerder al gelinkt aan clubs als Juventus, Olympique Lyon en Tottenham Hotspur. Kicker bericht dat de Oranje-international ook in Duitsland in trek is. VfB Stuttgart ziet in Huntelaar een versterking voor de aanval. Die Schwaben hebben van Bayern München ruim dertig miljoen euro voor Mario Gomez ontvangen en overwegen een deel van die som te besteden aan de Nederlander. Ook kampioen VfL Wolfsburg zou interesse hebben in de 25-jarige aanvaller als Edin Dzeko vertrekt naar AC Milan.
Suarez zou het helemaal gaan maken en veel beter zijn dan KJH. We zullen zien wat de toekomst gaat brengen...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 19, 2009 1:59 pm

Huntelaar heeft het helemaal gemaakt bij Madrid, vandaar dat hij weg moet. :666.gif:

Plaats reactie