www.sportwereld.nlIbrahimovic ziet Barcelona wel zitten
MILAAN - Zlatan Ibrahimovic staat open voor een overgang naar Barcelona. Dat liet zijn zaakwaarnemer Mino Raiola vrijdag weten, nadat er berichten naar buiten waren gekomen dat beide clubs aan een deal werken.
Inter-president Massimo Moratti werd donderdag tijdens een etentje in een hotel in de Catalaanse stad gezien samen met Barça-voorzitter Joan Laporta.
,,Ik weet alleen dat als de clubs overeenstemming bereiken, Ibrahimovic ook persoonlijk wel rond komt met Barcelona," aldus de zaakwaarnemer van de Zweedse spits.
Moratti en Mourinho hadden eerder al gezegd dat ze verwachten dat Ibrahimovic langer bij Inter blijft.
Volgens verschillende media is een andere mogelijkheid een ruil tussen Samuel Eto'o en de oud-Ajacied.
Italië
Moderator: mods
Re: Italië
De eerste is onderweg.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik zie genoeg voetballers in de Serie A waar menig voetballiefhebber van kan genieten, hoor. Chivu is een leuke vent, maar daar zou ik nu juist niet zo voor warmlopen, eerlijk gezegd.
- Daily Blind
Ibrahimovic is anders wel met stip de smaakmaker in de serie A.Peter schreef:Ik zie genoeg voetballers in de Serie A waar menig voetballiefhebber van kan genieten, hoor. Chivu is een leuke vent, maar daar zou ik nu juist niet zo voor warmlopen, eerlijk gezegd.
- peter
Absoluut. Zlatan zou alleen in de PL, PD, BuLi ook de absolute smaakmaker zijn. OK in de PL heb je dan nog Ronaldo en bij Barcelona loopt 'ene' Messi, uiteraard.
Zou het dan tóch? Man. City bood tenminste nog 110 miljoen.Real Madrid keurt Kaká in trainingskamp Brazilië
07/06/2009 19:53
De transfer van Kaká naar Real Madrid komt met de dag dichterbij. Volgens O Globo is de chef van de medische staf van Real Madrid, Juan Carlos Hernández, in Brazilië om de middenvelder van AC Milan te keuren.
In Recife verblijft Kaká met de nationale selectie van Brazilië, waarmee hij komende woensdag aantreedt tegen Paraguay in de WK-kwalificatieronde. Zelf wilde hij nog niets zeggen: 'Over een paar dagen praat ik over mijn toekomst.'
Als Kaká de medische keuring doorstaat, dan lijkt niets zijn transfer van Milan naar Real meer in de weg te staan. De 27-jarige Braziliaan tekent dan voor vijf jaar bij De Koniklijke en AC Milan incasseert dan 64,5 miljoen euro voor de 63-voudig interanational.
Bron: http://www.vi.nl

- peter
Voor 64.5 miljoen zou ik hem gewoon verkopen, hoor. Prima bedrag en daarmee kan je de gaten in de selectie heel goed opvullen. Geweldige voetballer, begrijp me niet verkeerd.
Wellicht dat ze bij Milan nog een goeie verdediger kunnen aantrekken. Thiago Silva is al binnen, maar een back erbij zou ook niet slecht zijn. Kun je de rest mooi uitgeven aan een keeper en een sterke middenvelder.
Wellicht dat ze bij Milan nog een goeie verdediger kunnen aantrekken. Thiago Silva is al binnen, maar een back erbij zou ook niet slecht zijn. Kun je de rest mooi uitgeven aan een keeper en een sterke middenvelder.
Ik zou vooral Pirlo proberen te verkopen, want die schijnt Chelsea ook te willen. Die gozer is echt flink over zijn top heen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Inderdaad. Het middenveld moet maar eens op de schop, want het werkt nu al 2 jaar niet meer. Met het geld van Pirlo en Kaka (90 miljoen haha) kun je prachtige dingen doen. Wie weet halen ze wel een overbodige Nederlander van Real op ofzo.
Zonde. Is een goede tacticus als je het mij vraagt.
Geëmotioneerde Rossi neemt afscheid van Lazio
Geschreven op maandag, 8 juni om 13:44
Trainer Delio Rossi heeft maandag op een persconferentie bekendgemaakt dat hij per direct vertrekt bij Lazio. De 48-jarige coach was afgelopen maand succesvol toen hij met Lazio de Copa Italia won, maar voor clubpresident Claudio Lotito was het niet voldoende reden om Rossi zijn steun te geven. De wisselende resultaten van de ploeg was een reden tot veel conflicten tussen beiden, waardoor Rossi uiteindelijk besloot te vertrekken.
“Het is voor mij moeilijk om bekend te maken dat ik na vier jaar deze club moet verlaten”, zo liet een geëmotioneerde Rossi weten tijdens de persconferentie. “Het was geen makkelijke beslissing om te nemen en ik heb er dan ook lang over nagedacht. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik niet in de toekomstplannen van Lazio voorkom. Ik heb de beslissing al eerder genomen, maar toen was het niet mogelijk om een persconferentie in te lasten.”
Lotito maakte eerder op de dag al bekend dat hij later in de week de zoektocht naar een nieuwe trainer voor de Romeinen zal starten. Hoewel in de media al veel namen de ronde doen om de vacante positie in het Stadio Olimpcio in te vullen, is Cagliari-trainer Massimiliano Allegri de grootste kanshebber op de baan, terwijl Palermo’s Davide Ballardini ook kandidaat is om de trainersfunctie op zich te nemen.
VZ
- Jinne
- Site Admin
Heerlijk staaltje scouting weer van Porto. Die backs van hen vliegen allemaal voor meer dan 10 M de deur uit. Terwijl hij een half jaar geleden nog maar drie ton kostte en zelfs door onze scouts gezien had kunnen worden. Toen speelde hij immers met Setubal tegen Heerenveen.Voetbalzone.nl
AC Milan heeft de eerste versterking na het pijnlijke vertrek van de Braziliaan Kaká binnen. De club van president Silvio Berlusconi neemt Aly Cissokho over van FC Porto, zo meldt de Italiaanse grootmacht op haar officiële website. De linkerverdediger zal maandag zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract in Milaan. De 21-jarige Fransman ondergaat na het weekend de medische keuring, waarna de overgang naar de Rossoneri nog slechts een formaliteit zal zijn. Naar verluidt is er zo’n vijftien miljoen euro gemoeid met de transfer van de jonge verdediger. Cissokho gaat in Milaan vier maal zoveel verdienen dan bij FC Porto. De Italianen troeven met de overgang Olympique Lyon af, dat ook hengelde naar de diensten van de Franse verdediger.
Cissokho begon zijn carrière bij Guegnon, een club uitkomend in de Franse tweede divisie. In de zomer van 2008 vertrok de linksachter naar Portugal om te gaan spelen voor Vitória Setúbal. Na slechts dertien duels wist FC Porto genoeg en zij namen Cissokho in december 2008 voor drie ton alweer over van Setúbal. Nu vervolgt de Fransman met Senegalees bloed zijn bliksemcarrière dus bij de ploeg van Clarence Seedorf.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
Heel opmerkelijk inderdaad. Half jaartje en dan pats boem. Is het wat?
Porto is gewoon de beste club van Europa. Klaar!
Klopt. Door spelers voor een miljoen euro te halen en vervolgens voor 25 miljoen te verkopen. Die scouting van Porto is buitenaards fantastisch.Rishi schreef:Die zijn toch hartstikke rijk of niet?
- Jinne
- Site Admin
Buitenaards fantastisch is wellicht wat overdreven, maar de beste van Europa zou je wel kunnen noemen. Wil overigens nog niet betekenen dat de blauw-witten ook buiten het eigen stadion slagen. Paulo Ferreira, Quaresma en Carlos Alberto hebben het daarna niet meer waar gemaakt. Terwijl 2 van de 3 zelfs nog met een trainer hebben gewerkt die het wel echt in ze zag zitten.
- peter
Doen, zoals Bertmans al zei.Andrea Pirlo weet nog niet waar hij komend seizoen speelt. 'Ik ga nadenken over mijn toekomst als het seizoen voorbij is', vertelde de dertigjarige middenvelder van AC Milan aan La Gazzetto dello Sport. 'Ik weet nog niet of ik bij Milan blijf. Het is mogelijk dat ik Carlo Ancelotti volg naar Londen, hij is een geweldige trainer. Ik zit al erg lang bij Milan, misschien is het tijd om van club te veranderen en een nieuw hoofdstuk aan mijn loopbaan toe te voegen.'
Ik zou dan gewoon De Rossi en Montolivo ophalen. Kun je jaren mee door.
- peter
Cissokho kan transfer naar AC Milan vergeten
Geschreven op donderdag, 18 juni om 16:13
De overgang van Porto-verdediger Aly Cissokho naar AC Milan is definitief van de baan. Bij de Fransman werd woensdag een tandprobleem ontdekt dat op latere leeftijd kan uitmonden in pubalgie, waardoor de Italianen besloten hebben het gereserveerde bedrag van vijftien miljoen euro in de eigen zak te houden.
AC Milan had in een eerder stadium overeenstemming bereikt over de transfers van de 21-jarige back. Ook Olympique Lyon had belangstelling voor Cissokho, die een stormachtige ontwikkeling doormaakt. Een jaar geleden maakte hij de overstap van Guegnon naar Vitória Setúbal, en een half jaar later klopte Porto aan.
Woensdag, vlak nadat het medische probleem aan het licht kwam, liet de speler nog weten vol vertrouwen te zijn over de doorgang van de transfer. ”Later op de dag ben ik aan een andere medische keuring onderworpen. Die verliep uitstekend. Ik verwacht geen verdere problemen. Het voorcontract is reeds ondertekend en ik ga nu op vakantie."
AC Milan acht het echter niet verantwoord om in zee te gaan met een speler die niet voldoet aan de medische voorwaarden, en heeft de deal daarom alsnog afgeblazen. De Rossoneri zullen hun zoektocht naar een nieuwe verdedigende kracht nu elders voor moeten zetten.
VZ
- Jinne
- Site Admin
Een soort sporthernia volgens wiki. Wist niet dat zoiets bij je tanden kan beginnen. Klijkt bijna alsof ze hem toch te duur vonden.
- peter
Hoe makkelijk wil je het hebben. Gelijk doen.AC Milan werkt mee aan een vertrek van Andrea Pirlo. Opmerkelijk genoeg kwam eigenaar en voorzitter Silvio Berlusconi er pas afgelopen zaterdag achter hoeveel de middenvelder jaarlijks in het San Siro opstrijkt: zes miljoen euro. Omdat Pirlo nog drie jaar onder contract staat, en bijvoorbeeld Chelsea meer dan gemiddelde interesse heeft, sluit Berlusconi een vertrek van de international niet uit. (Corriere dello Sport)
--------------------------------------------------------------------------------
Mocht Pirlo daadwerkelijk bij de Rossoneri vertrekken, dan moet Felipe Melo zijn opvolger worden. De middenvelder van Fiorentina, die nog niet zo lang geleden in de middenmoot van het Spaanse voetbal actief was, maakt een stormachtige ontwikkeling door. In Florence laat men de Braziliaans international, die pas een jaar voor la Viola speelt, niet voor minder dan 25 miljoen euro gaan. (La Nazione)
VZ
Met die 2 win je de oorlog ook niet mee. Middelmaat..Peter schreef:Doen, zoals Bertmans al zei.Andrea Pirlo weet nog niet waar hij komend seizoen speelt. 'Ik ga nadenken over mijn toekomst als het seizoen voorbij is', vertelde de dertigjarige middenvelder van AC Milan aan La Gazzetto dello Sport. 'Ik weet nog niet of ik bij Milan blijf. Het is mogelijk dat ik Carlo Ancelotti volg naar Londen, hij is een geweldige trainer. Ik zit al erg lang bij Milan, misschien is het tijd om van club te veranderen en een nieuw hoofdstuk aan mijn loopbaan toe te voegen.'
Ik zou dan gewoon De Rossi en Montolivo ophalen. Kun je jaren mee door.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Dat neem ik niet serieus. Met name De Rossi is wereldtop. Als je hem middelmaat noemt, dan heb je echt je ogen in de zak zitten.
Als je met De Rossi geen oorlog wint, met wie dan wel?
:/
:/
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Arnold ?
Sorry, kon het niet laten....
Sorry, kon het niet laten....

Wereldtop vind ik hem nog niet. Oke, wat betreft De Rossi neem ik mijn woorden terug maar Montolivo vind ik niet heel bijzonder.Peter schreef:Dat neem ik niet serieus. Met name De Rossi is wereldtop. Als je hem middelmaat noemt, dan heb je echt je ogen in de zak zitten.
Waar Milan eerst met een middenveld Kaka, Pirlo, Seedorf en Gatusso speelde hoop ik niet dat ze denken met Montolivo, De Rossi, Ambrosini en Seedorf de CL te winnen....
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Doe je de Melo er ook nog bij. De Melo, De Rossi, Seedorf en Montolivo is erg aardig.
Milan heeft trouwens Abate teruggehaald van Torino. Motta wordt definitief overgenomen door Roma. Eens zien of beide jongens minuten kunnen maken. Ben erg benieuwd, met name naar Motta.
Milan heeft trouwens Abate teruggehaald van Torino. Motta wordt definitief overgenomen door Roma. Eens zien of beide jongens minuten kunnen maken. Ben erg benieuwd, met name naar Motta.
De Melo? Of bedoel je Felipe Melo?
En Marco Motta is nu al beter dan 75% van de verdedigers die nu in de Italiaanse selectie zitten.
En Marco Motta is nu al beter dan 75% van de verdedigers die nu in de Italiaanse selectie zitten.