Reservebank Ajax te koop
Moderator: mods
Re: Reservebank Ajax te koop
Zo is het, wat is geld vergeleken met clubliefde?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, ik zei 'stéllllll dat ik veel geld heb'.
Wat ik hier wel nog heb is de pen waarmee Marco van Basten zijn contract bij Ajax tekende. Althans, zijn 'zogenaamde' contract wat je dan op de foto's ziet. Het echte is natuurlijk dan allang getekend maar daar heb ik de pen niet van.
Wat ik hier wel nog heb is de pen waarmee Marco van Basten zijn contract bij Ajax tekende. Althans, zijn 'zogenaamde' contract wat je dan op de foto's ziet. Het echte is natuurlijk dan allang getekend maar daar heb ik de pen niet van.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- AT Toto winner 15/16
Wel een leuk collectors itempje, ruilen tegen 2 sprieten uit de Meer? 

Hoe heb je die achterover gedrukt?Thijs schreef:Haha, ik zei 'stéllllll dat ik veel geld heb'.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Oh, niet echt 'achterover gedrukt', ik moest destijds werken en dat contractje even typen, pen klaarleggen, bloemstukje erbij etc etc.
Daarna lag die pen heel eenzaam te zijn, toen dacht ik 'aahhh pennetje, jij moet behouden blijven voor het nageslacht!'. Dus vandaar. Anders lag 'ie in de prullenbak!
Daarna lag die pen heel eenzaam te zijn, toen dacht ik 'aahhh pennetje, jij moet behouden blijven voor het nageslacht!'. Dus vandaar. Anders lag 'ie in de prullenbak!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Dat heb je dan niet zo slim aangepakt Thijs. Je had het volgende in het contract moeten zetten:
Hierbij verklaar ik, Marco van Basten dat Thijs recht heeft op het shirt van Oranje waarin ik scoorde in de finale tegen de Sovjet Unie. Tevens krijgt hij mijn laatste paar schoenen waarop ik afscheid heb genomen in Milan. De replica van de CL uit 1995 is vanzelfsprekend ook voor hem.
Was getekend,
Marco van Basten.
Hierbij verklaar ik, Marco van Basten dat Thijs recht heeft op het shirt van Oranje waarin ik scoorde in de finale tegen de Sovjet Unie. Tevens krijgt hij mijn laatste paar schoenen waarop ik afscheid heb genomen in Milan. De replica van de CL uit 1995 is vanzelfsprekend ook voor hem.
Was getekend,
Marco van Basten.
- Daily Blind
Ik heb nog wel het broekje van messi gedragen tijdens het fifa jeugd wk u20 2005 in nederland!
- Daily Blind
Haha nee zijn wedstrijdbroekje nummer 18!Rishi schreef:Zn onderbroek?