Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Neuh, draait aardig mee. Desondanks natuurlijk niet vergelijkbaar met jongens als Kaká, Villa, Higuain etc.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Villa naar Madrid? Dat betekent voor KJH een wel heel kort verblijf in de Spaanse hoofdstad. Eens kijken wat hij nog oplevert.
Het stinkt aan alle kanten!
Vast wel. Man U zal wel voor hem komen.
Ben meer benieuwd naar Van der Vaart. Vraag me af hoeveel krediet hij nog heeft bij topclubs.
Ben meer benieuwd naar Van der Vaart. Vraag me af hoeveel krediet hij nog heeft bij topclubs.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Van der Vaart kan altijd terug naar Duitsland. Daar heeft hij een enorm goede naam.
Man. Utd. lijkt me te hoog gegrepen voor KJH.
- Jinne
- Site Admin
Vaart zal iig in Duitsland wel weer makkelijk aan de slag kunnen. Al zie ik hem dan alleen naar Bayern gaan, maar ik weet niet of men daar op een FC Holland zit te wachten. Anders misschien Italie.
Geheimtip: Galatasaray.
Geheimtip: Galatasaray.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Vaart heeft gezegd dat hij in Duitsland bij geen andere club dan HSV zou willen spelen, net als in Nederland bij geen andere club dan Ajax.
Galatasaray zie ik niet gebeuren, ook niet met Frenk.
Galatasaray zie ik niet gebeuren, ook niet met Frenk.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Jinne
- Site Admin
Ik ook niet zo snel hoor. Zeker gezien het feit dat hij geen speciale link heeft met Rijkaard. Doch de aanstelling van Rijkaard zelf daar kwam ook als een verrassing en Istanbul kan volgens mij ook mevrouw Vd Vaart wel bekoren, dus een klein kansje... In Italie is Juve al voorzien met Diego, dus dan zou het nog Inter of AC Milan kunnen worden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
VDV gaat niet naar Bayern idd, veel te rancuneus:
*)dikke
In tegenstelling tot onze Sikora sleutelhangers en mokken kunnen ze bij Real wel aan hergebruik doen als ze C. Ronaldo hetzelfde rugnummer geven als D.*) Ronaldo.bron: http://www.dag.nl/sport/vaart-bayern-170744
(...)Van der Vaart verhuisde in 2005 voor vijf miljoen euro van Ajax naar HSV. Voor die overgang had zijn zaakwaarnemer Sören Lerby al een gesprek gehad met Bayern-manager Uli Hoeness. ,,Destijds was het: ‘Nee, nee en nog eens nee’. Niet goed genoeg”, verklapte de Oranje-international. ,,Toen wilden ze me niet, nu wil ik niet meer naar Bayern.”(...)
*)dikke

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Daily Blind
joey schreef:Van der Vaart kan altijd terug naar Duitsland. Daar heeft hij een enorm goede naam.
ManU speelt anders altijd erg in dienst van de spits en dat ligt Huntelaar wel. Ik denk dat het een goede match is.
Overigens staat in de Bild dat Van Gaal Sneijder naar Bayern wil halen, maar dat Sneijder geen trek heeft in een overgang. Hij wil bij Madrid blijven.
-
Vreemd dat ze geen vervanger voor Cannavaro kopen.
Afijn, ik vind deze bedragen te achterlijk voor woorden, en hoeveel schuld heeft zo'n RM nu in totaal ..
Blij met de punten ...
-
Geen, want B-WIN betaalde miljarden voor dat sponsorcontract.
Bron ?.Vedette-10- schreef:Geen, want B-WIN betaalde miljarden voor dat sponsorcontract.
Blij met de punten ...
-
Florentino Pérez brengt Real Madrid terug naar de wereldtop .... De koploper van de Liga Bwin bevestigt op haar website dat de club wordt verdacht ...... twee miljard dollar in de competitie gestoken door nieuwe eigenaren, sponsors en ...
Voetbalzone.nl
Voetbalzone.nl
-
Elders staat dat het shirtsponsorschap 21 miljoen kostte voor BWIN, o.a. sportweek.
Miljarden, miljoenen .. wat is het nu ?.Vedette-10- schreef:Elders staat dat het shirtsponsorschap 21 miljoen kostte voor BWIN, o.a. sportweek.
Blij met de punten ...
-
Ik snap het ook niet meer. Ik weet zeker dat Real Madrid een tijdje terug een miljardendeal sloot, maar ik kan het niet meer terugvinden.
Het beoogde real voor volgend seizoen volgens Marca: http://www.vi.nl/web/show/id=310011/lan ... tid=165296
Zou, op de backs na, natuurlijk een fantastisch elftal zijn!
Zou, op de backs na, natuurlijk een fantastisch elftal zijn!
Xabi Alonso moet aan de bak, zie ik. Hij vormt in zijn eentje het middenveld.
- Daily Blind
Idd dat gaat nooit werken en Raul op rechtshalf zie ik nou ook niet zo snel gebeuren aangezien Ribery niet gaat komen.Jöhnk schreef:Xabi Alonso moet aan de bak, zie ik. Hij vormt in zijn eentje het middenveld.
Jöhnk schreef:Xabi Alonso moet aan de bak, zie ik. Hij vormt in zijn eentje het middenveld.

Een slechtere voetballer-zonder-bal is er amper.
Barca is nu al kampioen van 09/10.
Jammer dat ze die Pérez niet zo gek kunnen krijgen om Suarez te kopen voor zo'n 70 miljoen ..wimpey schreef:Jöhnk schreef:Xabi Alonso moet aan de bak, zie ik. Hij vormt in zijn eentje het middenveld.![]()
Een slechtere voetballer-zonder-bal is er amper.
Barca is nu al kampioen van 09/10.
Blij met de punten ...
Hebben ze vorig jaar alvast gedaan. Garay van Santander. Ramos zou ook centraal moeten spelen.Vedette-10- schreef:Vreemd dat ze geen vervanger voor Cannavaro kopen.
Eigenlijk moet er een rechtsback komen. Verder zie ik het probleem niet zo, Kaka het spelverdelen daarachter de twee Diarra's als motherfokkin' slopers en verder zie ik het wel. Misschien twee extra ballen voor Robben en Christiano...spektakel! Als Villa komt is het inderdaad bankzitten voor Raúl, niemand die het nog voor hem opneemt met zulke aankopen...eigenlijk is dat al de helft van de winst van de transfers, dat Raúl op hele elegante manier opzij wordt gezet. Beetje duur maar op een andere manier krijg je die vampier niet weg.

Xabi Alonso vind ik het net niet. Ga dan voor een echte geweldenaar op het middenveld. Essien ofzo. Gerrard. En dan Alex.