Maarten Stekelenburg
Moderator: mods
Re: Maarten Stekelenburg
Ustari was maanden geblesseerd. Is de nummer 1 van de O23 van Argentina. En op het WK ook de nummer 1 neem ik aan. De rest, op Romero na, kan er niet veel van
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Ik dacht dat de gesprekken met de keepers inmiddels wel een keer gedaan zouden worden.. Hier is echter nog niks over naar buiten gekomen.. Ben erg benieuwd wat Jol met het contract van Vermeer gaat doen. 1 van beide gaat neem ik aan vertrekken.
Je beseft dat spelers op vakantie zijn?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hoe vonden we hem keepen gisteravond? Ikzelf niet slecht, alhoewel hij wel weer een keer of twee moeite had om die hoge bal van de zijkant onder controle te krijgen/klemvast te pakken.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Daily Blind
Klopt, hij had geen lastige pot en werd erg weinig in het spel betrokken dan komt het op concentratie aan bij die zeldzame ballen scherp te zijn. Op kleine foutjes na, die hij ook zelf herstelde keepte hij een redelijke pot.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hoe vonden we hem keepen gisteravond? Ikzelf niet slecht, alhoewel hij wel weer een keer of twee moeite had om die hoge bal van de zijkant onder controle te krijgen/klemvast te pakken.
Ik zie het anders. Hij had weinig te doen, maar ging toch nog twee keer behoorlijk in de fout. Hij herstelde het ook niet zelf, want die bal die hij bij die corner liet glippen moest door Mathijsen worden weggewerkt.
Stekelenburg is gewoon geen top, hij zal altijd kwetsbaar blijven. Maar Vermeer vind ik niet beter, integendeel.
Ik ben heel benieuwd hoe Jol dit probleem gaat oplossen. Ik lees dat Gomes voor negen miljoen te koop is. Dát zou dus een kwaliteitsimpuls zijn.
Ik ben heel benieuwd hoe Jol dit probleem gaat oplossen. Ik lees dat Gomes voor negen miljoen te koop is. Dát zou dus een kwaliteitsimpuls zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
Het zou zeker een kwaliteitsimpuls zijn, maar zou je die huichelaar echt bij Ajax op doel willen zien staan?
Gomes wil helemaal niet naar Ajax. Daarnaast is negen miljoen voor Gomes nog minder verantwoord dan zestien miljoen voor Sulejmani.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ach, of hij dat niet wil... Dat hangt van de opties af, neem ik aan.
Huichelaar of niet, die vent pakt tien punten per jaar voor je. Zo iemand wordt door de supporters op handen gedragen, ook al is hij de dorpsgek.
Ik vind het zeker een verantwoorde investering. Gomes is een zekerheidje in de Nederlandse competitie. En hij kan nog heel wat jaren mee.
Huichelaar of niet, die vent pakt tien punten per jaar voor je. Zo iemand wordt door de supporters op handen gedragen, ook al is hij de dorpsgek.
Ik vind het zeker een verantwoorde investering. Gomes is een zekerheidje in de Nederlandse competitie. En hij kan nog heel wat jaren mee.
Dat was mijn vraag niet. Zou jij hem bij Ajax op doel willen zien staan?joey schreef:Huichelaar of niet, die vent pakt tien punten per jaar voor je. Zo iemand wordt door de supporters op handen gedragen, ook al is hij de dorpsgek.
En daar valt Ajax dus af. ;)joey schreef:Ach, of hij dat niet wil... Dat hangt van de opties af, neem ik aan.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Pfff, het zou even slikken zijn. Maar het zou heel goed zijn voor mijn gemoedsrust.Jabu schreef:Dat was mijn vraag niet. Zou jij hem bij Ajax op doel willen zien staan?joey schreef:Huichelaar of niet, die vent pakt tien punten per jaar voor je. Zo iemand wordt door de supporters op handen gedragen, ook al is hij de dorpsgek.

Ja, laat maar komen.

Bertje, de suggestie is dat hij best naar PSV wil. Stel dat PSV hem niet kan betalen (wat voor de hand ligt), waarom zou hij dan onhaalbaar zijn voor Ajax?
Omdat ik best geloof dat hij warme gevoelens voor PSV heeft. Als hij dus niet naar PSV kan, neem ik aan dat hij liever elders geld gaat scheppen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ach, voetballers en warme gevoelens... Gomes is een Braziliaan, geen Brabander.
En Litmanen is een Fin, geen Amsterdammer.
Dáág, joey.
Dáág, joey.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Litmanen heeft veel langer voor Ajax gespeeld.
Daarbij, ik steek voor geen enkele voetballer mijn hand in het vuur op dit punt.
Daarbij, ik steek voor geen enkele voetballer mijn hand in het vuur op dit punt.
Precies. Die heeft dus bij F. gespeeld. En van Cruijff staat nog vast dat hij een band met Ajax heeft, want hij is bij onze club opgegroeid.
Voetballers zijn artiesten. Die kiezen voor zichzelf. Ik kan die mooie verhaaltjes van de heren wel dromen.
Kijk, Gomes heeft Ajax waarschijnlijk niet nodig, dus waarom zou hij zich problemen op de hals halen? Maar als Ajax in sportief en financieel opzicht de allerbeste keuze is, dan komt hij heus wel, hoor.
Voetballers zijn artiesten. Die kiezen voor zichzelf. Ik kan die mooie verhaaltjes van de heren wel dromen.
Kijk, Gomes heeft Ajax waarschijnlijk niet nodig, dus waarom zou hij zich problemen op de hals halen? Maar als Ajax in sportief en financieel opzicht de allerbeste keuze is, dan komt hij heus wel, hoor.
-
- AT Toto winner 15/16
Dat was het enige slippertje en alles was kletsnat dus dat kan een keer gebeuren en hij had de tweede helft ook nog een prachtige redding, voor de rest idd weinig te doen gehad.Jöhnk schreef:Ik zie het anders. Hij had weinig te doen, maar ging toch nog twee keer behoorlijk in de fout. Hij herstelde het ook niet zelf, want die bal die hij bij die corner liet glippen moest door Mathijsen worden weggewerkt.
Hij ging trouwens ook nog faliekant onder een bal door, maar goed, alles was nat. Gelukkig zit er een dak op de Arena. 

Precies. Heurelho Huichelaar denkt enkel aan zichzelf. En geef 'm eens ongelijk.joey schreef: Maar als Ajax in sportief en financieel opzicht de allerbeste keuze is, dan komt hij heus wel, hoor.
Als Spurs met Ajax van keeper zou willen ruilen, spring ik een gat in de lucht.
Dan is ie een Huichelaar met Schwalbes bij Ajax i.p.v. PSV. Big deal. Dan heb je een keeper die een punt of 6 voor je pakt. Stekel kóst een punt of 6 per seizoen.
Zo is dat.
Suarez is een enorme etterbuil, maar hij wel ónze etterbuil. Gomes zou binnen de kortste keren ónze huichelaar zijn, daar ben ik van overtuigd.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Lothar von Bommel hoef ik niet bij ons te zien.
Suarez is een enorme etterbuil, maar hij wel ónze etterbuil. Gomes zou binnen de kortste keren ónze huichelaar zijn, daar ben ik van overtuigd.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Lothar von Bommel hoef ik niet bij ons te zien.
Ik zie het verschil tussen Gomes en Van Bommel niet.
Behalve dat Gomes even wat beter is.
Behalve dat Gomes even wat beter is.
En met niemand anders!
En met niemand anders!