We laten ons wat afleiden door broodjes aap.Zlatan Son of God schreef:Ik dacht aan de poll te zien dat jullie alle vertrouwen hadden in Martin Jol?

Moderator: mods
We laten ons wat afleiden door broodjes aap.Zlatan Son of God schreef:Ik dacht aan de poll te zien dat jullie alle vertrouwen hadden in Martin Jol?
Als ik deze namen zo even snel in mij opneem ben ik toch wel benieuwd wel systeem er dan gespeeld gaat worden.Toppie schreef:Ik vrees dat we nu 1 lange paal voor 2 dwergen gaan vervangenAjax lijkt de grootste kanshebber op de handtekening van Orlando Engelaar. Dat meldt Bild. PSV heeft niet genoeg geld om hem over te nemen. Door de aanstaande verkoop van Thomas Vermaelen aan Arsenal beschikken de Amsterdammers echter wel over genoeg financiele middelen.
Engelaar verdient bij Schalke 04 ongeveer twee miljoen euro per jaar. Hij heeft te horen gekregen dat er voor hem geen toekomst meer is in Duitsland, waardoor een vertrek een logische optie lijkt. Ajax verdient zo'n dertien miljoen aan de transfer van Vermaelen en wil naast Engelaar ook Eljero Elia, Anas Sharbini en Ivan Obradovic overnemen.
Volgens Bild is Ajax echter niet de enige club die hoopt op de handtekening van Engelaar. Ook Portsmouth wil de lange middenvelder overnemen van Schalke 04. De Telegraaf linkte woensdag Ajax, PSV en Panathinaikos, de club van trainer Henk ten Cate, aan Engelaar.
Schalke 04 wil zo'n zes miljoen euro ontvangen voor Engelaar, die in het verleden voor zes miljoen euro werd overgenomen van FC Twente.
Is de wens de vader van de gedachte of heb ik een bericht/topic gemist. Zijn naam circuleert hier al een half jaar(?) maar wat als hij de kans krijgt om naar de Bundesliga te gaan?Obradovic wordt gewoon de nieuwe linksback.
Inderdaad, en in offensieve zin heb je ook niets aan zijn lengte, want hij kan niet koppen en gaat toch nooit diep.Zlatan Son of God schreef:maar ik twijfel aan zijn pure defensieve kwaliteiten.
Nee, Gomes halen als je de kans zou hebben. Sowieso.Ajaciedjuh schreef:Gomes moet weg bij de Spurs. Dat zou een echte versterking zijn voor ons.
Maar...... eerst maar eens verdedigers halen.
De Dominee schreef:Laten we in ieder geval hopen dat Gomes niet naar PSV gaat. Als het mogelijk is, zeker proberen.
@ZsoG: Ik zie met Sharbini hetzelfde probleem als met Elia. Door hun te halen komen we in de knel met onze huidige (beste) spelers, in dit geval Aissati.
Engelaar hoef ik niet. Matige speler en niet wat we zoeken. Traag, verdedigend niet sterk.
Maar daar heb je al Gabri en Vertonghen voor toch?Zlatan Son of God schreef:De Dominee schreef:Laten we in ieder geval hopen dat Gomes niet naar PSV gaat. Als het mogelijk is, zeker proberen.
@ZsoG: Ik zie met Sharbini hetzelfde probleem als met Elia. Door hun te halen komen we in de knel met onze huidige (beste) spelers, in dit geval Aissati.
Engelaar hoef ik niet. Matige speler en niet wat we zoeken. Traag, verdedigend niet sterk.
Dat denk ik juist totaal niet. Ik zie wel erg veel verschillen in beide spelers en daarnaast zie ik ze juist gewoon met elkaar op het middenveld spelen en daarachter een goede controleur.
Precies 1 van die 2 kan daar prima spelen.mattie schreef:Maar daar heb je al Gabri en Vertonghen voor toch?Zlatan Son of God schreef:De Dominee schreef:Laten we in ieder geval hopen dat Gomes niet naar PSV gaat. Als het mogelijk is, zeker proberen.
Dat denk ik juist totaal niet. Ik zie wel erg veel verschillen in beide spelers en daarnaast zie ik ze juist gewoon met elkaar op het middenveld spelen en daarachter een goede controleur.
Hmm, ik zie Aissati toch echt het liefst op 10. Niet op links- of rechtsmidden.Zlatan Son of God schreef:De Dominee schreef:Laten we in ieder geval hopen dat Gomes niet naar PSV gaat. Als het mogelijk is, zeker proberen.
Net even wat beelden van Sharbini bekeken en ik denk dat hij ook goed rendeert op linkshalf. beschikt over een redelijk linksbeen en heeft een goede voorzet.De Dominee schreef:Hmm, ik zie Aissati toch echt het liefst op 10. Niet op links- of rechtsmidden.Zlatan Son of God schreef:De Dominee schreef:Laten we in ieder geval hopen dat Gomes niet naar PSV gaat. Als het mogelijk is, zeker proberen.
'Ook FC Twente en HSV hebben interesse in Kuiper'
10/04/2009 09:09
Vitesse dreigt Nicky Kuiper komende zomer kwijt te raken. AZ sprak al met de linksback, terwijl nu ook FC Twente en Hamburger SV belangstelling tonen voor de negentienjarige verdediger.
Kuiper heeft in Arhem een contract tot de zomer van 2010. De eerste vierjarige aanbieding van Vitesse was niet interessant genoeg voor Kuiper om zijn verbintenis te verlengen.
'Maar wij hebben inmiddels met Nicky Kuiper gesproken', zegt technisch directeur Marc van Hintum in De Gelderlander. 'Hij heeft een verbeterde aanbieding gekregen met een looptijd van vier jaar.'
Kuiper maakte op 29 oktober zijn debuut voor Vitesse in het uitduel met SC Heerenveen (2-0). De linksback speelde dit seizoen elf wedstrijden, waarvan tien als basisspeler.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik zie trouwens liever Engelaar op het middenveld rondlopen dan Sno. Als het lukt om Engelaar binnen te halen heb je in ieder geval wat fysiek op het middenveld. Daar ontbreekt het nu aan; bovendien spreekt ie Nederlands. Ik zou het geen verzwakking van onze selectie vinden (zeker niet als we nog ergens een club zo gek krijgen Sno over te nemen). Kunnen we Sno niet aan een club uit The Championship kwijt?
Net even wat beelden van Sharbini bekeken en ik denk dat hij ook goed rendeert op linkshalf. beschikt over een redelijk linksbeen en heeft een goede voorzet.De Dominee schreef:Hmm, ik zie Aissati toch echt het liefst op 10. Niet op links- of rechtsmidden.Zlatan Son of God schreef:De Dominee schreef:Laten we in ieder geval hopen dat Gomes niet naar PSV gaat. Als het mogelijk is, zeker proberen.
[/quote]'Ook FC Twente en HSV hebben interesse in Kuiper'
10/04/2009 09:09
Vitesse dreigt Nicky Kuiper komende zomer kwijt te raken. AZ sprak al met de linksback, terwijl nu ook FC Twente en Hamburger SV belangstelling tonen voor de negentienjarige verdediger.
Kuiper heeft in Arhem een contract tot de zomer van 2010. De eerste vierjarige aanbieding van Vitesse was niet interessant genoeg voor Kuiper om zijn verbintenis te verlengen.
'Maar wij hebben inmiddels met Nicky Kuiper gesproken', zegt technisch directeur Marc van Hintum in De Gelderlander. 'Hij heeft een verbeterde aanbieding gekregen met een looptijd van vier jaar.'
Kuiper maakte op 29 oktober zijn debuut voor Vitesse in het uitduel met SC Heerenveen (2-0). De linksback speelde dit seizoen elf wedstrijden, waarvan tien als basisspeler.
gelezen op voetbalzone:Neefkens schreef:Is er al iemand weg dan?![]()
En Vitesse en Kuiper zijn nog helemaal niet rond met Twente, dus waar héb je het over?
Moeilijk hè lezen?mattie schreef:De Tukkers moeten er nog wel uit zien te komen met de Arnhemse club...
Nee hoor ik kan heel goed lezen"iemand"Neefkens schreef:Moeilijk hè lezen?mattie schreef:De Tukkers moeten er nog wel uit zien te komen met de Arnhemse club...
En je stelt dat AJAX te traag is, maar er is nog helemaal iemand weg.