En met rechts

Moderator: mods
Zoals wie dan?joey schreef:Zeker spelers uit ex-Joegoslavië niet. Er wordt daar intensief gescout door clubs uit grote voetballanden. De beste spelers tekenen al vroeg topcontracten bij internationale topclubs.
Zoals Rajkovic bijvoorbeeld. Helaas bleek hij toch niet zo goed.Bertje schreef:Zoals wie dan?joey schreef:Zeker spelers uit ex-Joegoslavië niet. Er wordt daar intensief gescout door clubs uit grote voetballanden. De beste spelers tekenen al vroeg topcontracten bij internationale topclubs.
calciomercato schreef:Tutti su Cavani Ajax pronto alla super-offerta
15:46 del 10 giugno
Il grande campionato di Edinson Cavani, suggellato da 14 gol in campionato e da uno in Coppa Italia, non è passato inosservato. Parecchie squadre europee sono interessate al giocatore, a cominciare da Fenerbahce e Tottenham. Chi vorrebbe davvero puntare forte sull’attaccante uruguaiano, però, è l’Ajax. I lanceri, secondo le ultime indiscrezioni, sarebbero pronti a offrire al Palermo ben 13 milioni di euro.
In Italia, Roma e Lazio tengono d’occhio El Matador, ma le due squadre al momento non dispongono di argomenti convincenti. I biancocelesti, in particolare, vorrebbero impostare uno scambio con Rocchi e Cribari. Ma Zamparini e Sabatini nicchiano.
Als dat eens waar kon zijn!vertaling schreef:Alles over Cavani Ajax klaar te bieden super --
15:46 del 10 giugno 15:46, 10 juni
Il grande campionato di Edinson Cavani, suggellato da 14 gol in campionato e da uno in Coppa Italia, non è passato inosservato. De grote kampioenschap Edinson Cavani, verzegeld door doelen in 14 competitie en een in Italië Cup, is niet onopgemerkt gebleven. Parecchie squadre europee sono interessate al giocatore, a cominciare da Fenerbahce e Tottenham . Verschillende Europese clubs zijn geïnteresseerd in de speler, te beginnen met Fenerbahçe en Tottenham. Chi vorrebbe davvero puntare forte sull'attaccante uruguaiano, però, è l'Ajax. I lanceri, secondo le ultime indiscrezioni, sarebbero pronti a offrire al Palermo ben 13 milioni di euro . Wie echt wil streven hoge sull'attaccante acteur, echter, is het Ajax. De lancering, volgens de laatste geruchten, bereid zou zijn om de goed-Palermo 13 miljoen.
In Italia, Roma e Lazio tengono d'occhio El Matador , ma le due squadre al momento non dispongono di argomenti convincenti. In Italië, Lazio Roma en houdt een oogje op El Matador, maar de twee teams momenteel geen overtuigende argumenten. I biancocelesti, in particolare, vorrebbero impostare uno scambio con Rocchi e Cribari . Ik biancocelesti, in het bijzonder, wil het opzetten van een uitwisseling met Rocchi en Cribari. Ma Zamparini e Sabatini nicchiano. Maar Zamparini en Sabatini niche.
Inderdaad. Heerenveen betaalde een godsvermogen voor Sulejmani. Kolarov ging voor een miljoen naar Lazio. Ergo, het valt allemaal ook wel weer mee. Je moet er vroeg bij zijn. Zag je ook bij Berbatov.Jöhnk schreef:Zo zie je maar, ook in dat soort landen koop je geen spelers weg voor een appel en een ei. Porto betaalde bijvoorbeeld 6 miljoen voor 50% van Sapunaru.
Kolarov werd toch helemaal zoek gespeeld door Daniel de Ridder?Peter schreef:Inderdaad. Heerenveen betaalde een godsvermogen voor Sulejmani. Kolarov ging voor een miljoen naar Lazio. Ergo, het valt allemaal ook wel weer mee. Je moet er vroeg bij zijn. Zag je ook bij Berbatov.Jöhnk schreef:Zo zie je maar, ook in dat soort landen koop je geen spelers weg voor een appel en een ei. Porto betaalde bijvoorbeeld 6 miljoen voor 50% van Sapunaru.
Een godsvermogen?Peter schreef:Inderdaad. Heerenveen betaalde een godsvermogen voor Sulejmani. Kolarov ging voor een miljoen naar Lazio. Ergo, het valt allemaal ook wel weer mee. Je moet er vroeg bij zijn. Zag je ook bij Berbatov.Jöhnk schreef:Zo zie je maar, ook in dat soort landen koop je geen spelers weg voor een appel en een ei. Porto betaalde bijvoorbeeld 6 miljoen voor 50% van Sapunaru.
Cavani naar Ajax? Lijkt me stug. Die moet een fortuin kosten, namelijk. Palermo betaalde er indertijd al 5 miljoen voor en hij heeft zich zeker bewezen als spits daar.
Heerenveen nam Sulejmani over van Partizan Belgrado voor een opleidingsvergoeding van enkele tonnen.Zlatan Son of God schreef:Een godsvermogen?Peter schreef:Inderdaad. Heerenveen betaalde een godsvermogen voor Sulejmani. Kolarov ging voor een miljoen naar Lazio. Ergo, het valt allemaal ook wel weer mee. Je moet er vroeg bij zijn. Zag je ook bij Berbatov.Jöhnk schreef:Zo zie je maar, ook in dat soort landen koop je geen spelers weg voor een appel en een ei. Porto betaalde bijvoorbeeld 6 miljoen voor 50% van Sapunaru.
Cavani naar Ajax? Lijkt me stug. Die moet een fortuin kosten, namelijk. Palermo betaalde er indertijd al 5 miljoen voor en hij heeft zich zeker bewezen als spits daar.
Cavani is alleen een centrumspits zover ik weet. Lijkt me dus wat raar als we nu opeens op zoek zijn naar een centrumspits.Ajax Rules schreef:13 miljoen als bod voor Cavani volgens het gerucht.
Ik geloof er vooralsnog weinig van, maar dat lijkt me een redelijk bedrag als je het afzet tegen potentie, restwaarde, ontvangen bedrag voor Vermaelen, het feit dat je dan Elia al helemaal niet meer hoeft te halen, etc.
Hoezo raar? die ontbreekt juist in de selectie. Volgens mij mis ik nog steeds een vervanger voor Huntelaar.Peter schreef:Cavani is alleen een centrumspits zover ik weet. Lijkt me dus wat raar als we nu opeens op zoek zijn naar een centrumspits.Ajax Rules schreef:13 miljoen als bod voor Cavani volgens het gerucht.
Ik geloof er vooralsnog weinig van, maar dat lijkt me een redelijk bedrag als je het afzet tegen potentie, restwaarde, ontvangen bedrag voor Vermaelen, het feit dat je dan Elia al helemaal niet meer hoeft te halen, etc.
Nou volgens mij is hij gewoon als 2de spits gehaald zoals je altijd 2 spitsen hoort te hebben in je selectie. En die Bodul kan er geen hol van dus een spits is echt noodzakelijk!Peter schreef:Ik neem aan dat die 6.5 miljoen voor Cvitanich toch echt zijn uitgegeven aan een centrumspits. Ik twijfel aan zijn kunsten, maar hij is wél de opvolger van Huntelaar.
Dat ook, maar een 2de spits is al zo vaak gebleken en ook dit seizoen (wat onze vriendelijke Argetijn is meer geblesseerd dan hij speelt) dat we die erg hard nodig zijn. Want Sulejmani, Leonardo en Suarez zijn geen echte spitsen.Daniel_vT schreef:Cvitanich is vorig jaar al gehaald voor het geval Huntelaar in de zomer (of wat later) zou vertrekken en we dus al een opvolger in huis hadden. Op dat punt is er uitstekend gehandeld waar het de jaren ervoor wel eens aan schortte (zie Sneijder), dat die jongen verder niet goed genoeg zou zijn is een ander discussiepunt.
Volgens de Italiaanse krant La Nazione, altijd goed voor geruchten, denkt Fiorentina bij versterking van de verdediging onder andere aan Ajax centrale verdediger Oleguer. De club zou nog geen contact hebben gezocht met Ajax of de verdediger. Indien ze Manuel da Costa weten te verkopen, zou de Ajax verdediger mogelijk in beeld komen volgens de krant.