Evander Sno

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey

Re: Evander Sno

Bericht door wimpey » ma jun 08, 2009 8:09 pm

Neefkens schreef:
Vedette-10- schreef:Ik weet niet wat ik allemaal geschreven heb.....
Dat idee had ik nu al een hele tijd.... :biggrin.gif:
Je bent me nét voor. :drecul.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma jun 08, 2009 10:17 pm

Ik dacht er is groot nieuws.. maar dit wisten we natuurlijk al..

Nu weer over Sno, want ik dacht werkelijk dat hij verkocht was! of weggeven...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 08, 2009 10:40 pm

Is er dan een club die hem wil hebben, desnoods gratis?
Het stinkt aan alle kanten!

jamie

Bericht door jamie » ma jun 08, 2009 10:43 pm

Als hij niks hoeft te kosten dan misschien kan je hem aan Beenhakker aanbieden. :drecul.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma jun 08, 2009 10:46 pm

joey schreef:Is er dan een club die hem wil hebben, desnoods gratis?
Een Franse ploeg had toch interesse?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 08, 2009 10:48 pm

Danny Blind brengt hem wel weg.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 08, 2009 10:49 pm

Mag-ie jouw luchtbed lenen?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jun 09, 2009 10:17 am

Een beetje zonde van mijn luchtbed. :smallgrin.gif:

FC Valetta zoekt wel een spits. En laat Sno nu net de trucjes van een spits geleerd hebben.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 09, 2009 10:20 am

Jöhnk schreef:FC Valetta zoekt wel een spits. En laat Sno nu net de trucjes van een spits geleerd hebben.
:smallgrin.gif:

Sno is een van de allerslechtste spelers die ik ooit bij Ajax gezien heb. Werkelijk, die jongen kan niets. Ik zou niet weten wat.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 09, 2009 12:42 pm

En toch heeft hij bij Jong Oranje leuke wedstrijden als spits gespeeld met jongens als Aissati, Beerens enzo achter zich!
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo jun 28, 2009 10:48 am

fSno vecht voor nieuwe kans bij Ajax
Met slechts elf competitieduels is het afgelopen seizoen voor Evander Sno uitgelopen op een teleurstelling. De middenvelder had meer verwacht van zijn transfer naar Ajax, onder nieuwe trainer Martin Jol heeft hij weer hoop.

Sno speelde in het eerste oefenduel van het seizoen de tweede helft mee. Na een kwartier wist hij het net te vinden. Hij kijkt echter niet naar goals, maar naar zijn kansen op speelminuten. "Nieuwe trainer, nieuwe start", zegt Sno tegenover Sportweek. "Ik wil bewijzen dat de kritiek op mij onterecht is. En dus doe ik mijn best en werk ik hard."

Jol is tot nu toe erg te spreken over de voormalig speler van Feyenoord, NAC Breda en Celtic. "Hij toont veel inzet en is bereid te werken. Maar ik heb van mijn assistent John van 't Schip begrepen dat hij dit vorig seizoen, ondanks alles wat er is gebeurd, ook altijd heeft gedaan."
voetbalprimeur.nl

Zelfs van Basten zei dat het een miskoop was... laat die jongen toch gewoon vertrekken aub.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

wimpey

Bericht door wimpey » zo jun 28, 2009 11:07 am

Hij is niet de enige. Wat te denken van Silva, Rommedahl, Ogararu, Bodul, Kennedy... Van Donald, Heijden en Blind hoeven we m.i. ook niet veel te verwachten.

Jol moet wel een verdomd goede trainer zijn wanneer ie met een of meer van die jongens een Ajax-waardig elftal op de been weet te krijgen.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 28, 2009 11:09 am

Ajax heeft naar Nederlandse begrippen best een aardig elftal. De eredivisie stelt weinig voor. Achterin moet er natuurlijk wel wat bijkomen.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jun 28, 2009 11:22 am

joey schreef:Ajax heeft naar Nederlandse begrippen best een aardig elftal.
Dat heb ik vorig seizoen steeds beweerd. Alleen hield het na de pak 'm beet 13e man in de pikorde gewoon op. Kijk naar de selectie, het kwaliteitsverschil binnen de groep is groot. En dat wreekt zich tijdens een seizoen (blessures, schorsingen).

We moeten maar hopen dat Jol er meer uit haalt dan zijn voorgangers. Maar op de een of andere manier heb ik er niet zo veel fiducie (meer) in. Ik hoop van ganser harte dat ik er (weer) eens totaal naast zit!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 28, 2009 12:44 pm

Het lag ook aan de trainer, Wimpey. Die rommelde er maar op los, waardoor op den duur al het zelfvertrouwen uit de groep verdween. Zelfs van een niet zo heel goede speler kun je nog een nuttige kracht maken, vooropgesteld dat je hem alleen laat doen wat hij kan en hem goed instrueert. Kijk maar naar AZ, dat echt niet alleen bestaat uit toppers.

Toppie

Bericht door Toppie » zo jun 28, 2009 3:59 pm

wimpey schreef:Hij is niet de enige. Wat te denken van Silva, Rommedahl, Ogararu, Bodul, Kennedy... Van Donald, Heijden en Blind hoeven we m.i. ook niet veel te verwachten.

Jol moet wel een verdomd goede trainer zijn wanneer ie met een of meer van die jongens een Ajax-waardig elftal op de been weet te krijgen.
Allemaal Ajax onwaardig , dus op de schop met die spelers geen versterking niks van gezien de laatste jaren.Wegwezen :1evil.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 28, 2009 7:52 pm

wimpey schreef:Hij is niet de enige. Wat te denken van Silva, Rommedahl, Ogararu, Bodul, Kennedy... Van Donald, Heijden en Blind hoeven we m.i. ook niet veel te verwachten.

Maar wat verwacht je van Jol wat hij doet tov Sno enzo dan? Hij kan die jongens moeilijk nu al allemaal geen kans geven..
IK GELOOF!!!!!!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jun 28, 2009 11:14 pm

jol maakte van een uiterst triest ploegje als rkc een prima team, een mooie middemoter met ieder jaar prima voetbal daar valt helemaal nix op af te dingen.

LucaS

Bericht door LucaS » zo jun 28, 2009 11:56 pm

RKC speelde ongeveer 18 jaar onafgebroken eredivisie, er waren slechts 4 teams met een langere serie. Het grootste deel van die 18 jaar was zonder Jol. Triest is in dit verband dus een onterechte en te neerbuigende term. Als je het achterland van RKC ziet, doet de ploeg het relatief gezien al jarenlang veel beter dan Ajax.
I think I lost my fucking headache

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma jun 29, 2009 10:53 am

ik weet wel dat RKC meer is dan triest is, luuk. ik bedoelde meer als geuzenaam. de club speelde jarenlang met t kleinste stadion, kleinste begroting topvoetbal op een manier die lichtjaren verder was dan de nu zo bejubelde provinciale clubs als AZ, Groningen, Heerenveen en Twente.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 29, 2009 11:16 am

Marcel Brands en de scouting van RKC deden goed werk, RKC slaagden er steeds weer in talentvolle spelers te halen. Het was niet alleen de verdienste van Jol dat RKC goed draaide.

goodfella

Bericht door goodfella » ma jun 29, 2009 12:06 pm

Ajax moet die afschrijvingen accepteren en Kennedy, Rommedahl, Ogararu, Sno, Oleguer en Luque eruit doen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 03, 2009 5:13 am

Telesport schreef:Hertha wil Sno inlijven

Van onze Telesportredactie

BERLIJN, maandag
Hertha BSC heeft zich via een tussenpersoon bij Ajax gemeld om Evander Sno (22) in te lijven. De club uit Berlijn wil de middenvelder een jaar huren. Sno werd ruim een jaar geleden op voorspraak van Marco van Basten voor drie miljoen euro overgenomen van Celtic, maar lijkt in de plannen van Martin Jol niet voor te komen. Afgelopen jaar kwam Sno tot elf competitieduels, waarin hij één keer scoorde. De interesse van Hertha BSC dateert van de Ajaxtrip naar Engeland. Sno werd bekeken door scouts van de Duitsers en maakte een goede indruk.
Waarom huren!? :hypocrite.gif: Ze hebben hem toch geweldig zien spelen. Meteen kopen zou ik zeggen. :ajaxsmiley.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma aug 03, 2009 8:05 am

3 miljoen? Volgens de bronnen van vorig jaar was het toch een miljoentje?

Anyway, gelijk doen als je een dergelijke mogelijkheid krijgt. Ik heb namelijk niet de indruk dat de clubs voor Sno in de rij zullen staan. Hoe meer we kunnen snijden, hoe beter.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 03, 2009 8:28 am

Inderdaad, niet moeilijk doen in de onderhandelingen en dumpen die gast als je de kans hebt. Met een beetje geluk heb je de investering er weer uit en zijn we verlost van zijn salaris. Voegt absoluut niets toe aan de selectie.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie