Je bent me nét voor.Neefkens schreef:Dat idee had ik nu al een hele tijd....Vedette-10- schreef:Ik weet niet wat ik allemaal geschreven heb.....

Moderator: mods
Je bent me nét voor.Neefkens schreef:Dat idee had ik nu al een hele tijd....Vedette-10- schreef:Ik weet niet wat ik allemaal geschreven heb.....
Een Franse ploeg had toch interesse?joey schreef:Is er dan een club die hem wil hebben, desnoods gratis?
Jöhnk schreef:FC Valetta zoekt wel een spits. En laat Sno nu net de trucjes van een spits geleerd hebben.
voetbalprimeur.nlfSno vecht voor nieuwe kans bij Ajax
Met slechts elf competitieduels is het afgelopen seizoen voor Evander Sno uitgelopen op een teleurstelling. De middenvelder had meer verwacht van zijn transfer naar Ajax, onder nieuwe trainer Martin Jol heeft hij weer hoop.
Sno speelde in het eerste oefenduel van het seizoen de tweede helft mee. Na een kwartier wist hij het net te vinden. Hij kijkt echter niet naar goals, maar naar zijn kansen op speelminuten. "Nieuwe trainer, nieuwe start", zegt Sno tegenover Sportweek. "Ik wil bewijzen dat de kritiek op mij onterecht is. En dus doe ik mijn best en werk ik hard."
Jol is tot nu toe erg te spreken over de voormalig speler van Feyenoord, NAC Breda en Celtic. "Hij toont veel inzet en is bereid te werken. Maar ik heb van mijn assistent John van 't Schip begrepen dat hij dit vorig seizoen, ondanks alles wat er is gebeurd, ook altijd heeft gedaan."
Dat heb ik vorig seizoen steeds beweerd. Alleen hield het na de pak 'm beet 13e man in de pikorde gewoon op. Kijk naar de selectie, het kwaliteitsverschil binnen de groep is groot. En dat wreekt zich tijdens een seizoen (blessures, schorsingen).joey schreef:Ajax heeft naar Nederlandse begrippen best een aardig elftal.
Allemaal Ajax onwaardig , dus op de schop met die spelers geen versterking niks van gezien de laatste jaren.Wegwezenwimpey schreef:Hij is niet de enige. Wat te denken van Silva, Rommedahl, Ogararu, Bodul, Kennedy... Van Donald, Heijden en Blind hoeven we m.i. ook niet veel te verwachten.
Jol moet wel een verdomd goede trainer zijn wanneer ie met een of meer van die jongens een Ajax-waardig elftal op de been weet te krijgen.
Maar wat verwacht je van Jol wat hij doet tov Sno enzo dan? Hij kan die jongens moeilijk nu al allemaal geen kans geven..wimpey schreef:Hij is niet de enige. Wat te denken van Silva, Rommedahl, Ogararu, Bodul, Kennedy... Van Donald, Heijden en Blind hoeven we m.i. ook niet veel te verwachten.
Jol moet wel een verdomd goede trainer zijn wanneer ie met een of meer van die jongens een Ajax-waardig elftal op de been weet te krijgen.
Ajax moet die afschrijvingen accepteren en Kennedy, Rommedahl, Ogararu, Sno, Oleguer en Luque eruit doen.wimpey schreef:Hij is niet de enige. Wat te denken van Silva, Rommedahl, Ogararu, Bodul, Kennedy... Van Donald, Heijden en Blind hoeven we m.i. ook niet veel te verwachten.
Waarom huren!?Telesport schreef:Hertha wil Sno inlijven
Van onze Telesportredactie
BERLIJN, maandag
Hertha BSC heeft zich via een tussenpersoon bij Ajax gemeld om Evander Sno (22) in te lijven. De club uit Berlijn wil de middenvelder een jaar huren. Sno werd ruim een jaar geleden op voorspraak van Marco van Basten voor drie miljoen euro overgenomen van Celtic, maar lijkt in de plannen van Martin Jol niet voor te komen. Afgelopen jaar kwam Sno tot elf competitieduels, waarin hij één keer scoorde. De interesse van Hertha BSC dateert van de Ajaxtrip naar Engeland. Sno werd bekeken door scouts van de Duitsers en maakte een goede indruk.