Evander Sno
Moderator: mods
-
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Klopt, maar als je bij deze blessures als verdedigende middenvelder er nog niet bij bent, dan ziet het er toch zeer slecht uit.LucaS schreef:Het zal toch ondertussen wel duidelijk zijn dat van Basten werkt met een groep van een man of 14 en dat de overigen in de wedstrijdselectie wekelijks kunnen veranderen. Lijkt me ook niet zo raar.
-
-
-
- Ajaciedjuh
Ajaciedjuh schreef:Ik zie dat Sno vandaag tegen de Graagschap niet bij de selectie zit. Zelfs niet met de blessures van Vertonghen, Gabri, Enoh en Lindgren. Dat betekent toch wel definitief exit van Sno.
Misschien te vroeg gejuichtAS schreef:Gabri niet, Enoh en Lindgren onzeker
maandag 16 maart, door MitchelP, Amsterdam, 20:52u, AD
Gabri de la Torre kan aanstaande woensdag nog niet meedoen in de wedstrijd tegen Olympique Marseille. Gabri hoop net als Jan Vertonghen er begin april weer bij te zijn.
Eyong Enoh en Rasmus Lindgren zijn verder en eventueel woensdag al inzetbaar. Hun inzetbaarheid hangt af van tests die maandag en dinsdag plaatsvinden. Enoh komt terug van liesklachten en Lindgren had vorige week in Marseille een hersenschudding opgelopen.
Overigens is Evander Sno hersteld van een griepaanval. Siem de Jong speelde maandagavond mee met Jong Ajax. Hij is weer fit. Of hij al tegen Marseille kan spelen is niet bekend.

Re: Evander Sno
http://www.laprovence.com/articles/2009 ... er-Sno.php
Is Deschamps gek geworden? Hij zoekt een defensieve middenvelder en komt uit bij Sno? Misschien moet hij Van Basten eens bellen.
Hoe dan ook, Sno is daar blijkbaar zoveelste keus, dus dat zal wel niets worden.
Is Deschamps gek geworden? Hij zoekt een defensieve middenvelder en komt uit bij Sno? Misschien moet hij Van Basten eens bellen.

Hoe dan ook, Sno is daar blijkbaar zoveelste keus, dus dat zal wel niets worden.
Het stinkt aan alle kanten!
Deschamps zoekt blijkbaar een type Schaars 

- Ajaciedjuh
ssssssssssssssst, we moeten Deschamps niet wakker maken. Misschien trapt hij erin! 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En toch denk ik nog dat Sno onder de juiste omstandigheden kan uitgroeien tot een nuttige speler. Dan moet er alleen wel iemand zijn die tot hem door kan dringen en hem laat weten dat hij niet de zoon van JC hemzelf is en dat hij nog veel, heel veel moet leren. En voornamelijk moet luisteren.
Fysiek zit hij goed in orde, voor zijn lengte beweegt hij goed. Als hij zijn handelingssnelheid zou kunnen verhogen en zich zou beter laten coachen.... Mja, dat Als.... het verleden wijst uit dat dat niet zijn sterkste punt is.
Fysiek zit hij goed in orde, voor zijn lengte beweegt hij goed. Als hij zijn handelingssnelheid zou kunnen verhogen en zich zou beter laten coachen.... Mja, dat Als.... het verleden wijst uit dat dat niet zijn sterkste punt is.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 8:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re:
O, dus zijn ontwikkeling is gestokt?

Vedette-10- schreef:Ik ben aangenaam verrast door zijn ontwikkeling. Speelt nu vaardiger, is een zekerheidje als je hem inspeelt. De enige manier waarop hij de bal verspeelt is een slechte passing, maar hij lijkt haast niet van de bal te krijgen. Al moet hij natuurlijk wel alert zijn op zijn omgeving, mocht een tegenstander plotseling in zijn buurt staan dan steelt die hem. Hij moet dus goed het overzicht houden.
Het stinkt aan alle kanten!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 8:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat idee had ik nu al een hele tijd....Vedette-10- schreef:Ik weet niet wat ik allemaal geschreven heb.....

Neefkens schreef:Dat idee had ik nu al een hele tijd....Vedette-10- schreef:Ik weet niet wat ik allemaal geschreven heb.....

Wat een dorpsgek, zeg.