Eljero Elia
Moderator: mods
Re: Eljero Elia
Ik zie de verdedigers van Ajax fouten maken waar je koud van wordt. Echt, zo'n Oleguer stuntelt er wat op los. Zet Alex bij Ajax neer en je krijgt er een paar minder tegen, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Kut man dat het geld bijna op is, ik wist wel dat het ooit zou gaan gebeuren op de manier zoals het nu gaat, maar niet nu al.
De verkoop van KJH was nog een enorme meevaller, BZ. Wie had gedacht dat een club zoveel zou betalen voor hem? Zonder die transfer stonden we er nog slechter voor. Wat afgelopen zomer is gebeurd, mag niet opnieuw gebeuren. Anders gaan we op den duur F. achterna.
-
- AT Toto winner 15/16
Ja daar ben ik ook bang voor.
Ik niet. Als Vermaelen zelfs al 11 miljoen opbrengt...
Ajax heeft de jeugdopleiding nog. Bij Feyenoord stelt die niets voor.
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah de jeugd van AJAX vind ik ook al een paar jaar niks bijzonders.. Wijnaldum is bijvoorbeeld beter dan alle eigen jeugd van AJAX1.
Wijnaldum kan er niets van.
Ik vind De Guzman een groot talent, maar die is vakkundig kapotgemaakt.
Ik vind De Guzman een groot talent, maar die is vakkundig kapotgemaakt.
-
- AT Toto winner 15/16
En wie vind jij zo goed dan uit de AJAX jeugd?
AJAX met feyenoord vergelijken is niet reëel. feyenoord heeft een schuld van 21 miljoen, AJAX heeft een eigen vermogen van 60 miljoen. Scheelt 81 miljoen.
Natuurlijk moeten we wel goed op de centjes letten, maar doemdenken is absoluut niet nodig.
Zoals gezegd kan AJAX 1 of 2 spelers halen en als er verkocht wordt kan dat bedrag ook geïnvesteerd worden. Maar (weer ff ON topic) Elia hebben we niet echt nodig, zeker niet voor 10 miljoen. Koop dan maar een "Alex-je".
Natuurlijk moeten we wel goed op de centjes letten, maar doemdenken is absoluut niet nodig.
Zoals gezegd kan AJAX 1 of 2 spelers halen en als er verkocht wordt kan dat bedrag ook geïnvesteerd worden. Maar (weer ff ON topic) Elia hebben we niet echt nodig, zeker niet voor 10 miljoen. Koop dan maar een "Alex-je".
11 miljoen voor Vermaelen zou een enorme meevaller zijn. Eerst maar eens kijken of ze dat betalen.Jöhnk schreef:Ik niet. Als Vermaelen zelfs al 11 miljoen opbrengt...
Ajax moet zich niet rijk rekenen omdat de afgelopen jaren veel geld is binnengehaald, met name dankzij de Lemic-Mijatovic-connectie. Er kunnen ook mindere tijden komen. In de jaren voor het vertrek van Sneijder verkocht Ajax eigenlijk alleen Zlatan voor een forse prijs (en voor Zlatan was ook fors betaald), een hele generatie liep gratis of bijna gratis de deur uit. Dat kan zomaar opnieuw gebeuren. Dan heb je een goedgevulde bankrekening nodig, anders moet je compromissen gaan sluiten die je liever niet sluit.
Wat mij beangstigt, is dat Van Basten zomaar al dat geld kreeg en dat niemand blijkbaar zei dat zestien miljoen voor één speler onverantwoord veel was. Ik hoop dat ze van die fout geleerd hebben.
Dat gratis weglopen kwam voornamelijk door het niet op orde hebben van de contracten, dat is nu veel beter op orde.
Een beetje AJAX-speler levert nu al gauw een miljoentje of 5 op, voor de wat beteren worden zelfs bedragen betaald die ik gewoon belachelijk vindt. (Heit en Babel b.v.)
Maar wel goed blijven boekhouden.
Een beetje AJAX-speler levert nu al gauw een miljoentje of 5 op, voor de wat beteren worden zelfs bedragen betaald die ik gewoon belachelijk vindt. (Heit en Babel b.v.)
Maar wel goed blijven boekhouden.
Feyenoord heeft ook genoeg centjes te danken aan die connecties.joey schreef:Ajax moet zich niet rijk rekenen omdat de afgelopen jaren veel geld is binnengehaald, met name dankzij de Lemic-Mijatovic-connectie.
Zolang Ajax spelers blijft opleiden die in het Nederlands elftal terechtkomen, denk ik dat je op behoorlijke prijzen mag rekenen.
Wat Wenger betreft, ik schat hem behoorlijk onafhankelijk in. Hij haalt wie hij wil. Hij heeft niet voor niets 50 scouts in dienst.
Mwah, we hadden ook nog Chivu en Van der Meyde.Er kunnen ook mindere tijden komen. In de jaren voor het vertrek van Sneijder verkocht Ajax eigenlijk alleen Zlatan voor een forse prijs (en voor Zlatan was ook fors betaald),
Mido werd ook verkocht voor bijna 10 miljoen. En voor een aantal jeugdspelers met kortlopende contracten werd relatief gezien ook goed betaald (Maduro, De Jong, De Mul, Van der Vaart). Als er destijds niet zo gestunteld was met die contractverlengingen dan had Ajax Grygera, De Jong, Trabelsi en Maxwell met een dik contract kunnen verkopen.
-
Uit de opleiding vind ik Bouy, Lazic, 'de midmid van D1' wel de grote talenten. Talenten voor het eerste zijn Sarpong, Anita, Overtoom, Claasen, Danillo. Echt geen Wijnaldum nodig.brigade zuid schreef:En wie vind jij zo goed dan uit de AJAX jeugd?
- Daily Blind
Een zeer groot talent vind ik de mid mid van de C2, Dylan Nieuwenhuijs.Vedette-10- schreef:Uit de opleiding vind ik Bouy, Lazic, 'de midmid van D1' wel de grote talenten. Talenten voor het eerste zijn Sarpong, Anita, Overtoom, Claasen, Danillo. Echt geen Wijnaldum nodig.brigade zuid schreef:En wie vind jij zo goed dan uit de AJAX jeugd?
-
Oke, dan ga ik daar een keer naar kijken. Volgend jaar C1?
- Daily Blind
Ja zeker weten. Ik ga morgen bij de C1 kijken, misschien dat hij dan al wel mee doet.Vedette-10- schreef:Oke, dan ga ik daar een keer naar kijken. Volgend jaar C1?
-
Waar speelt C1 morgen?
- Daily Blind
In Zwolle, op het veld van Be Quick 28, naast het FC Zwolle stadion tegen Sparta C1 voor het Nederlands kampioenschap C junioren.Vedette-10- schreef:Waar speelt C1 morgen?
-
Hoelaat?
Bij Peter in de achtertuin!Zlatan Son of God schreef:In Zwolle, op het veld van Be Quick 28, naast het FC Zwolle stadion tegen Sparta C1 voor het Nederlands kampioenschap C junioren.Vedette-10- schreef:Waar speelt C1 morgen?

Schrijf je een verslagje voor ons, ZsoG?

- Daily Blind
Als het goed is om half 4! En ik probeer wel ff een verslagje te maken.
Mooi, zou Elia nog komen?