Nou ja, doorselecteren, als Vermaelen vertrekt is het pure noodzaak om een linkerverdediger aan te trekken. Schilder, de back-up van het afgelopen seizoen is al vertrokken en Urby is volgens mij definitief afgeschreven als back.De Dominee schreef:Inderdaad. Op linksachter doorselecteren (lijkt te gebeuren) maar er moet ook centraal wat bij. Over centrale verdedigers hoor ik echter niets... waarschijnlijk omdat we Oleguer en Wielaert hebben. Tja...
Het is maar te hopen dat Jol meer uit de selectie kan halen dan er tot nu toe uit is gekomen want van het bovengenoemde centrum draai ik ook nog niet erg warm terwijl dit hoogstwaarschijnlijk wel het centrum zal zijn waar Ajax het mee zal moeten doen. Ik zie Ajax nl. niet zo snel de portemonnee trekken voor een centrale verdediger. Het huidige centrum is een (half) seizoen geleden aangeschaft, gasten als Vertonghen, Wiel, Alderweireld en Lindgren kunnen er spelen, Ajax wil terug naar een kleinere selectie kortom, genoeg redenen om vooral niet naar de achterhoede te kijken...