Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Kwestie van trainen. Zie het probleem niet. We spelen niet tegen Messi's en Iniesta's... Moet in de Eredivisie makkelijk kunnen.
IK GELOOF!!!!!!
Dat denk ik ook.Vergeet ook Sulejmani niet die ook eigenlijk in een vrije rol moet spelen om het best te renderen.Als v.d Vaart zou komen, waar ik niet in geloof, dan gaat Aisattie naar de bank lijkt me ..Bertje schreef:Maar een middenveld met Vaart en Aissati zie ik in ieder geval niet zitten. V/d Vaart zou ik dan ergens voorin een zwervende rol geven. Punt is alleen dat Suárez ook op z'n best is in een zwervende rol.
Blij met de punten ...
Dat zou maar zo kunnen, Voetske. En dat lijkt me kapitaalvernietiging.
Mocht Suárez vertrekken, dan is v/d Vaart natuurlijk meer dan welkom. Ik zou hem in ieder geval niet op de plek van Aissati zetten. En al helemaal niet op de plek van Sulejmani, want dat is eigenlijk de enige speler die echt diepgang brengt.
Mocht Suárez vertrekken, dan is v/d Vaart natuurlijk meer dan welkom. Ik zou hem in ieder geval niet op de plek van Aissati zetten. En al helemaal niet op de plek van Sulejmani, want dat is eigenlijk de enige speler die echt diepgang brengt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Bertje schreef:Dat zou maar zo kunnen, Voetske. En dat lijkt me kapitaalvernietiging.
Ik ben bang dat mocht V.d. Vaart er akkoord mee gaan om meer dan de helft van zijn salaris in te leveren om naar AJAX te komen dat ie dan wel een " garantie " vraagt op welke positie hij wil spelen ...
Blij met de punten ...
Kan best. VDV en Trochowski samen ging ook prima.Bertje schreef:Maar een middenveld met Vaart en Aissati zie ik in ieder geval niet zitten.
4-4-2 met een ruit. VDV de voorste in die ruit. Aisatti links in de ruit. Heb je op rechts en in de punt naar achteren natuurlijk wel 2 jongens nodig die voor evenwicht zorgen.
V/d Vaart in de aanval, v/d Vaart als extra man op het middenveld; komt op hetzelfde neer.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Waarom kunnen Ismael en Raffie niet samenspelen? Sulejmani op links, Cvita in de spits en Suarez op rechts. Vertonghen die de balans bewaakt. Of Enoh en Vertonghen van achteruit. Je moet dan misschien met een linksback als Urby spelen met zo een middenveld. 2 pure verdedigers achterin. Opties genoeg.
IK GELOOF!!!!!!
Ook Jack van Gelder meldt het vage gerucht dat VdV naar Ajax zou kunnen gaan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Volgens mij zei hij alleen dat men misschien een bod wil uitbrengen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij bracht eerst tijdens de uitzending het 'vage' gerucht dat vdv wel eens naar Ajax zou kunnen komen en aan het eind van de uitzending bracht hij het 'ongeverifieerde' gerucht dat Ajax bereid is een bod uit te brengen op vdv.
Dat was het laatste bericht inderdaad, maar daarvoor had hij het al iets anders geformuleerd. Een gerucht, laten we het daar maar op houden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Maar daartoe ben ik ook wel bereid. De grote vraag is of VDV zelf wil. Ik denk van niet.Benji schreef:Hij bracht eerst tijdens de uitzending het 'vage' gerucht dat vdv wel eens naar Ajax zou kunnen komen en aan het eind van de uitzending bracht hij het 'ongeverifieerde' gerucht dat Ajax bereid is een bod uit te brengen op vdv.
Dat zou ik ook zeggen, maar het lijkt me dat Ajax (en/of) Jol prima weet of VDV zelf eventueel oren heeft naar een terugkomst. Zo niet, dan lijkt het me onlogisch dat ze uberhaupt een poging gaan wagen bij Real.
PS. Misschien een rookgordijn om weer in alle rust met andere spelers bezig te zijn.
PS. Misschien een rookgordijn om weer in alle rust met andere spelers bezig te zijn.
VdV kan natuurlijk ook spitsen. Prima in een 4-4-2 (zie HSV) en ik denk ook niet beroerd in een 4-3-3.
Een speler van dat kaliber moet je altijd halen als de kans zich voordoet.
Een speler van dat kaliber moet je altijd halen als de kans zich voordoet.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Persoonlijk zie ik in de huidige situ liever Seedorf. Leider, ervaren, fysiek sterk, winnaar. Leader by example, hij zou meer impact op de selectie hebben dan VDV, lijkt me. VDV is beter dan we hebben, maar ook meer van wat we al hebben. Individueel sterk, maar ook kwetsbaar door z´n blessuregevoeligheid.
Denk dat Seedorf ook wel zou willen. Hij zal naar het WK willen. In de HCE staat ie meer in de Oranje-picture dan in Italie. Bovendien kan ie er hier weer een media-offensief uit gooien, iets waarvoor de huidige bondscoach akelig gevoelig is. Én hij zou zich bij Ajax natuurlijk ideaal kunnen profileren. 5 jaar op rij geen kampioen. Wanneer hij Ajax de titel zou bezorgen, is het WK erg dichtbij. Vraag zou alleen zijn of ie dagelijks met z'n vriend DB geconfronteerd wil worden.
Denk dat Seedorf ook wel zou willen. Hij zal naar het WK willen. In de HCE staat ie meer in de Oranje-picture dan in Italie. Bovendien kan ie er hier weer een media-offensief uit gooien, iets waarvoor de huidige bondscoach akelig gevoelig is. Én hij zou zich bij Ajax natuurlijk ideaal kunnen profileren. 5 jaar op rij geen kampioen. Wanneer hij Ajax de titel zou bezorgen, is het WK erg dichtbij. Vraag zou alleen zijn of ie dagelijks met z'n vriend DB geconfronteerd wil worden.
Ik ben ook bereid een bod op een Mercedes uit te brengen. Helaas houdt dit niet in dat ik het kreng ook daadwerkelijk krijg.
Ik vind Seedorf nou totaal geen leider. Van der Vaart eigenlijk ook niet trouwens (al kan hij voetballend wel wat meer de lijnen uitzetten).
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Giacomo Puccini
Seedorf zou inderdaad een grotere versterking voor Ajax betekenen dan Van der Vaart. Het liefst zie ik ze allebei komen maar 1 van de twee zou al heel mooi zijn.
Ik ben met Jan Mulder eens dat de selectie van Ajax niet goed genoeg is. Er moeten spelers bijkomen.
Ik ben met Jan Mulder eens dat de selectie van Ajax niet goed genoeg is. Er moeten spelers bijkomen.
Ajax!
Beide spelers zijn volgens mij compleet onhaalbaar.
Als V.d.Vaart zou vertrekken bij Real gaat hij gewoon ergens anders in Spanje óf in Engeland spelen. Hij heeft weliswaar gezegd dat hij ooit nog een keer voor Ajax (én HSV) wil spelen maar reken er maar niet op dat hij nu al interesse heeft.
Als V.d.Vaart zou vertrekken bij Real gaat hij gewoon ergens anders in Spanje óf in Engeland spelen. Hij heeft weliswaar gezegd dat hij ooit nog een keer voor Ajax (én HSV) wil spelen maar reken er maar niet op dat hij nu al interesse heeft.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Het 'voordeel' voor Ajax is dat ze slechts 3 miljoen hoeven te betalen aan Real, omdat ze nog 7 miljoen tegoed hebben (ik hoop dat ze dat goed geregeld hebben als Huntelaar na een half seizoen alweer naar Man United wordt verkocht).
VD Vaart erbij ..... dromen mag natuurlijk. Een echte Ajacied, Nederlander, product uit de Ajaxopleiding (Johan!), 'leidertype' en heeft zijn beste jaren nog te gaan. Daarnaast voegt hij natuurlijk goals vanaf het middenveld toe aan dit Ajax. Aissati zal kind van de rekening worden of Ajax moet met 2 spitsen gaan spelen.
Eerste prioriteit is de verdediging gaan versterken!
VD Vaart erbij ..... dromen mag natuurlijk. Een echte Ajacied, Nederlander, product uit de Ajaxopleiding (Johan!), 'leidertype' en heeft zijn beste jaren nog te gaan. Daarnaast voegt hij natuurlijk goals vanaf het middenveld toe aan dit Ajax. Aissati zal kind van de rekening worden of Ajax moet met 2 spitsen gaan spelen.
Eerste prioriteit is de verdediging gaan versterken!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Seedorf een leider? Absoluut niet. Seedorf speelt in dienst van het elftal, niet echt een speler die de boel op sleeptouw neemt of een wedstrijd breekt. Bovendien denk ik dat Seedorf terug zou komen naar Nederland om af te bouwen. Zie Davids. Zelfs zonder de intentie om af te bouwen in Nederland lukt nog niet altijd om daadwerkelijk zo gemotiveerd te blijven om je zelfde niveau op te houden (zie Stam). Seedorf heeft niet echt een restwaarde verder, risico zou te groot zijn. Uiteraard een fijne speler om er misschien bij te hebben, dat staat buiten kijf. Hij heeft de kwaliteit. Maar een echte versterking zie ik niet in hem..
Mischien is de kans juist heel groot
mevrouw v/d vaart kan dan in nederland weer haar carriere oppakken, want die is het na een aantal jaar huismoeder spelen ook wel weer zat.
Rafael weer lekker ballen
Sylvie ook weer lekker ballen
Iedereen blij
mevrouw v/d vaart kan dan in nederland weer haar carriere oppakken, want die is het na een aantal jaar huismoeder spelen ook wel weer zat.
Rafael weer lekker ballen
Sylvie ook weer lekker ballen
Iedereen blij
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Ik zie het niet gebeuren.
Ik zit trouwens ook met dubbele gevoelens.
Raffie kan hartstikke goed voetballen, maar de laatste jaren denkt hij er wat te gemakkelijk over. Bij Real is hij aan het floppen en zijn laatste seizoen bij Ajax was ook niet om over naar huis te schrijven.
HSV is zijn échte bloeiperiode geweest.
Kan hij het opbrengen om bij Ajax weer zodanig geprepareerd te worden? Bij HSV voerde Stevens een schrikbewind, maar het hielp wel Raffie fit te houden. Zodra de teugels wat losser gelaten worden, is Raffie de eerste die een stapje minder hard gaat lopen lijkt het wel.
Ik zit trouwens ook met dubbele gevoelens.
Raffie kan hartstikke goed voetballen, maar de laatste jaren denkt hij er wat te gemakkelijk over. Bij Real is hij aan het floppen en zijn laatste seizoen bij Ajax was ook niet om over naar huis te schrijven.
HSV is zijn échte bloeiperiode geweest.
Kan hij het opbrengen om bij Ajax weer zodanig geprepareerd te worden? Bij HSV voerde Stevens een schrikbewind, maar het hielp wel Raffie fit te houden. Zodra de teugels wat losser gelaten worden, is Raffie de eerste die een stapje minder hard gaat lopen lijkt het wel.
Whitey on the moon.
http://www.blic.rs/blickomentar.php?id=3240Sport
Ivan Obradović | 28.05.2009
Bilo bi lepo da odem u Ajaks
Voleo bi da pomognem Partizanu ovog keta u pohodu na Ligu šampiona, ali izgleda da se približilo vreme da se rastanem od kluba u kojem sam stekao afirmaciju. Sa crno-belima sam osvojio dve duple krune, stekao status A reprezentativca, međutim, posle Evropskog prvenstva za mlade koje se igra u junu u Švedskoj, najverovatnije ću promenti sredinu i karijeru nastaviti negde u inostransrtvu.
Oko toga gde ću nastaviti karijeru bilo je dosta priče ovog proleća. Spominjali su se i velikani poput Barselone i ne mogu da kažem da mi to nije prijalo, ali ja lično nisam imao kontakt ni sa jednim klubom, mada znam da su neka interesovanja za mene postojala i još postoje.
Od nedavno se kao moj budući klub spominje i Ajaks. Još ranije sam rekao kako bi mi holandska liga odgovarala, da stasam u profesionalnom smislu. Pored toga u Ajaksu već igra moj kolega iz reprezentacije, Miralem Sulejmani, koji bi mi sigurno pomogao u prilagođavanju novoj sredini.
Ipak za sad se ja ništa ne pitam. Ostalo je još kolo do završetka prvenstva, a sve poslove oko budućeg transfera prepustio sam menadžeru.
---> Dit is een bericht van een paar dagen geleden. Ik begrijp dat het een soort column is van Obradovic, waarin hij zichzelf in verband brengt met Ajax. Jabu????