Als Suearez vertrekt ben je het duo knabbel en babbel kwijt dus moet je wel 2 extra spelers halen + dat de verdediging nog zo lek als een zeef isMr. Ajax schreef:Ik denk dat Suarez nog een seizoentje blijft, maar in het geval dat hij weggaat kun je voorin met Cvitanich en Sulejmani die steeds van positie wisselen en Urby die het linkerflank bestrijkt. Daarachter Enoh - Aissati - Vertonghen. Ik ben niet zo heel erg gecharmeerd van Elia.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Ik denk dat dit een hoop mensen hier wel een beetje blij zal maken.
www.soccernews.nl schreef:Ook Ajax toont interesse in revelatie Strootman
Geplaatst op 29-05-2009 19:44 door Robert Bruining - Bron: TV Rijnmond
Kevin Strootman is dit seizoen doorgebroken bij Sparta Rotterdam. Nadat eerder al bekend werd dat FC Utrecht, FC Groningen, FC Twente en AZ zouden hengelen naar zijn diensten wil nu ook Ajax de middenvelder vastleggen. Dit bericht werd de wereld in geholpen in het programma van TV Rijnmond, FC Rijnmond.
Mocht het tot een transfer komen dan kan de huidige club van Strootman een flinke transfersom tegemoet zien. De speler staat immers nog onder contract tot 2012 bij de Spartanen. Naast dat Ajax de speler op zijn shortlist heeft staan meldde AZ zich recentelijk bij de Rotterdamse club voor Strootman.
De 19-jarige middenvelder is één van de talenten uit de jeugdopleiding van Sparta die het afgelopen seizoen definitief doorbrak. In vijfentwintig wedstrijden scoorde de jonge speler tweemaal.
- Daily Blind
Ajax scout van der Zee was gisteren in Leeuwarden aanwezig voor de wedstrijd Cambuur - Roda JC. Cisse?
Hoe doet die Falkenburg het eigenlijk bij Sparta? Daar heb ik zelf nog tegen gevoetbald.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wel aardig. Heeft vooralsnog iets meer moeite met de stap dan Strootman.
Heb zelf overigens ook nog met hem gevoetbald. Zat een jaartje boven mij op 't Stedelijk.
Heb zelf overigens ook nog met hem gevoetbald. Zat een jaartje boven mij op 't Stedelijk.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Geen Cisse, wel Strootman aub.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik zet hem bij onbetrouwbaar, maar Bild is over het algemeen vrij accuraat.Bild: Jol wil Van der Vaart
29 mei 2009 RvN
Volgens het Duitse blad Bild heeft Martin Jol interesse voor van der Vaart. Volgens de krant zou hij op de dag van de presentatie hebben laten weten dat er intern bij Ajax over Van der Vaart gesproken is. Jol: 'Ik heb altijd contact met van der Vaart gehouden. Ik heb er veel respect voor dat hij zich door zijn moeilijke situatie bij Real Madrid wil vechten. Als zijn positie bij Real Madrid eenmaal duidelijk wordt, dan kan er mogelijk iets van komen.'
Ik zou echt blij zijn als VDV zou komen. Als we toch gaan winkelen bij Real dan zou ik liever Wesley Schneider weer terug zien
.

Vier aankopen om kampioen te worden
VDV
Braafheid
Berg
Elia

VDV
Braafheid
Berg
Elia

- Ajaciedjuh
Wie gaat dat betalen. Ik schat in dat bovenstaande spelers ongeveer 35 miljoen kosten. VDV en Elia ben ik het wel mee eens.Toppie schreef:Vier aankopen om kampioen te worden
VDV
Braafheid
Berg
Elia
Berg vind ik een twijfelgeval en dan moet je het niet doen (als ik het voor het zeggen had). Hetzelfde geldt voor Braafheid. Gevoelsmatig is het een beetje hype en hij kost niet veel. Je moet gewoon naar de kwaliteiten kijken en dan pas kijken of ze haalbaar zijn (conform Jol).
Over VDV en Elia heb ik geen twijfels.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik zou meer dan blij zijn, van der Vaart zou een enorme kwalitateitimpuls geven en is nog een leider ook. Als hij interesse heeft moet je erjamie schreef:Ik zou echt blij zijn als VDV zou komen. Als we toch gaan winkelen bij Real dan zou ik liever Wesley Schneider weer terug zien.
alles aan doen!!!
Raffie terug, ik denk dat ik dan ga huilen van geluk. Maar we moeten niet vergeten fatsoenlijk in de verdediging te investeren. Alstublieft niet het hele transferbudget aan creatievelingen uitgeven.
35 miljoen, denk dat je er minimaal tien bij moet tellen.Exclusief salaris.Zie trouwens VdV niet terug komen, die gaat echt niet tweederde van zijn salaris in leveren.En, tis een hele poos geleden dat ik VdV goed heb zien voetballen ..Ajaciedjuh schreef:Wie gaat dat betalen. Ik schat in dat bovenstaande spelers ongeveer 35 miljoen kosten. VDV en Elia ben ik het wel mee eens.Toppie schreef:Vier aankopen om kampioen te worden
VDV
Braafheid
Berg
Elia
Berg vind ik een twijfelgeval en dan moet je het niet doen (als ik het voor het zeggen had). Hetzelfde geldt voor Braafheid. Gevoelsmatig is het een beetje hype en hij kost niet veel. Je moet gewoon naar de kwaliteiten kijken en dan pas kijken of ze haalbaar zijn (conform Jol).
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
VDV 10 miljoen;999 schreef:35 miljoen, denk dat je er minimaal tien bij moet tellen.Exclusief salaris.Zie trouwens VdV niet terug komen, die gaat echt niet tweederde van zijn salaris in leveren.En, tis een hele poos geleden dat ik VdV goed heb zien voetballen ..Ajaciedjuh schreef:Wie gaat dat betalen. Ik schat in dat bovenstaande spelers ongeveer 35 miljoen kosten. VDV en Elia ben ik het wel mee eens.Toppie schreef:Vier aankopen om kampioen te worden
VDV
Braafheid
Berg
Elia
Braafheid 2 miljoen;
Berg 13 miljoen;
Elia 10 miljoen.
Denk jij dat VDV en Berg 10 miljoen meer kosten!?
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op za mei 30, 2009 12:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Elia, Berg en van der Vaart? Zou natuurlijk lachwekkend zijn. Hoe gaan we dan spelen? Met Sulejmani, Suarez, Berg, Elia, vdVaart en Aissati?
Van der Vaart zou ik kopen als spits, mocht de mogelijkheid bestaan.
Van der Vaart zou ik kopen als spits, mocht de mogelijkheid bestaan.
Gewoon met Vaart en Aissati op het middenveld. Suarez, Sulejmani en Elia op de vleugels. Zou mooi zijn 

IK GELOOF!!!!!!
De vd Vaart op het EK vond ik fantastisch.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Vandaar .. tis een hele poos geleden dat ik VdV goed heb zien voetballen ..Jesse schreef:De vd Vaart op het EK vond ik fantastisch.
Blij met de punten ...
je kan dan wel emanuelson en vermaelen kwijt voor samen 20 miljoen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
De Dominee schreef: Ik zet hem bij onbetrouwbaar, maar Bild is over het algemeen vrij accuraat.

Dan lees je een andere Bild dan ik.
Ze zitten er met de trainerswissels iig goed bij.
-
Omdat we al genoeg creatievelingen hebben? Nee, hoe meer creatievelingen hoe beter. Ajax is op het moment één groot statisch zootje met spelers als V/d Wiel en Vermaelen. Totaal geen flair, en dat heeft Ajax juist nodig.Jeroennaarbeneden schreef:Raffie terug, ik denk dat ik dan ga huilen van geluk. Maar we moeten niet vergeten fatsoenlijk in de verdediging te investeren. Alstublieft niet het hele transferbudget aan creatievelingen uitgeven.
Investeren in de verdediging hoeft van mij part ook niet. Misschien 1 speler. Als het middenveld goed staat, staat de verdediging ook goed. Ajax moet zorgen dat het middenveld weer oke wordt.
Maar een middenveld met Vaart en Aissati zie ik in ieder geval niet zitten. V/d Vaart zou ik dan ergens voorin een zwervende rol geven. Punt is alleen dat Suárez ook op z'n best is in een zwervende rol.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Kan makkelijk hoor. Moet alleen goed getraind worden dan. Duidelijke afspraken maken. Barca is ook een zooitje met veel spelers die overal spelen
IK GELOOF!!!!!!
Bij Barca zijn er veel positiewisselingen, akkoord, maar Barca heeft ook een aantal spelers die vanuit hun positie diepgang kunnen brengen, zoals Messi, Eto'o en Henry. Suárez en v/d Vaart doen dat niet. Sulejmani wel. Cvitanich ook.
En met niemand anders!
En met niemand anders!