Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Beetje overdreven eigenlijk dat ze dit soort persconferenties live uitzenden bij de NOS.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Sjongejonge, AT5 en RTVNH had bij mij barslechte beeld-geluidkwaliteit en NOS was snel weg. Dus meer dan de helft heb ik niet kunnen meekrijgen.
Relaxte houding, Jol bevalt me wel , humor No nonsens en weet van zich zelf wat die gaat doen. Minimaal 2 aankopen waarvan zeker 1 spits
Martin, go ahead ,make a good Ajax year, geef Ajax z'n gezicht terug en laten we weer eens gaan voetballen
Martin, go ahead ,make a good Ajax year, geef Ajax z'n gezicht terug en laten we weer eens gaan voetballen
Zeker 1 spits? Oke...lekker voor Bodul.
Zal dan wel een lange spits worden, een aanspeelpunt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
*
Laatst gewijzigd door Feest op vr mei 29, 2009 9:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
Ajax is Ajax.Duke schreef:Beetje overdreven eigenlijk dat ze dit soort persconferenties live uitzenden bij de NOS.

YNWA
Zo is het niet gezegd hoor. De vraag was: komt er een nieuwe spits van het kaliber Huntelaar? Hierop antwoordde Martin Jol: waar mogelijk versterken we ons.De Dominee schreef:Zeker 1 spits? Oke...lekker voor Bodul.
- Ajaciedjuh
Wie is RP?Steef schreef:RP?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hij bedoelt Feyeno0%t RIPAjaciedjuh schreef:Wie is RP?Steef schreef:RP?

Ik twijfel tussen Robin van Persie en Roman Pavljoetsjenko.Ajaciedjuh schreef:Wie is RP?Steef schreef:RP?

Steef postte vroeger wel vaker de initialen van spelers welke hij bijzonder vond of hij dacht/wist dat ze in de belangstelling stonden van Ajax.
Ik neem aan dat dit een soortgelijk geval is.
Ik neem aan dat dit een soortgelijk geval is.
Die tweede is zo gek nog niet.Jöhnk schreef:Ik twijfel tussen Robin van Persie en Roman Pavljoetsjenko.Ajaciedjuh schreef:Wie is RP?Steef schreef:RP?
Wat hebben we aan initialen? 

Als ik realistisch ben denk ik denk eerder aan Robert de Pinjo. Of Rob Penders, als stormram.De Dominee schreef:Die tweede is zo gek nog niet.

En wat te denken van Rydell Poepon. Ajax heeft een terugkoopoptie.

Verlos ons, Steef!
-
Ik ben zeer blij met zijn uitspraak dat Jong Ajax en Ajax 1 gaan samentrainen en dat ze de jeugdspelers goed in de gaten gaan houden. Hierdoor behandel je alle senioren helemaal als volwaardige professionals en zorg je dat de jeugd zeer blij zou zijn met de overstap naar de senioren, zonder dat ze op een achterveldje moeten beginnen.
Bravo!
Bravo!
Misschien bedoelde hij RB - Ryan Babel?Jöhnk schreef:Als ik realistisch ben denk ik denk eerder aan Robert de Pinjo. Of Rob Penders, als stormram.De Dominee schreef:Die tweede is zo gek nog niet.![]()
En wat te denken van Rydell Poepon. Ajax heeft een terugkoopoptie.![]()
Verlos ons, Steef!
- Ajaciedjuh
Inderdaad, dat lijkt met de meest logische!jamie schreef:Misschien bedoelde hij RB - Ryan Babel?Jöhnk schreef:Als ik realistisch ben denk ik denk eerder aan Robert de Pinjo. Of Rob Penders, als stormram.De Dominee schreef:Die tweede is zo gek nog niet.![]()
En wat te denken van Rydell Poepon. Ajax heeft een terugkoopoptie.![]()
Verlos ons, Steef!

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Over 20 minuten een extra uitzendiNg godenzonen
RK?
MI?
DL?
HP?
PK?
NK?
SM?
MS?
JS?
MJ?
AB?
Zo en nu maar raden
RK?
MI?
DL?
HP?
PK?
NK?
SM?
MS?
JS?
MJ?
AB?
Zo en nu maar raden

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Blind was wel gecharmeerd van Roman. Die had hij ontdekt tijdens het EK. Echte Ajaxspits, aldus Danny. 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ff zieken..
Tegenover het AD vond Blind het heerlijk om na een aantal jaren weer op het veld te staan....en volgens eigen zeggen heeft Jol, Blind gevraagd als 1e assistent.
Tegenover het AD vond Blind het heerlijk om na een aantal jaren weer op het veld te staan....en volgens eigen zeggen heeft Jol, Blind gevraagd als 1e assistent.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Jol wil Jong Ajax bij training van selectie betrekken
Martin Jol liet tijdens zijn persconferentie weten dat hij het liefst bij de training Jong Ajax op hetzelfde tijdstip laat trainen als het eerste elftal. Afhankelijk van op welk onderdeel er getraind wordt zullen de groepen dan samen worden gevoegd. 'Alle jongens zijn dan bij mij en dat is Ajax, het eerste elftal en de beloften.'
Blij met de punten ...
het begint nu toch weer te kriebelen. Heb een zeer goed gevoel over Jol... de laatste keer dat ik zo positief gestemd was, was bij de aanstelling van Co...
Ik hoop dat het nu allemaal goed komt!
Ik hoop dat het nu allemaal goed komt!
Is toch ook best een goede spits? Vind het ook wel een type voor Jol. Vraag me alleen af wat hij moet kosten...Peter schreef:Blind was wel gecharmeerd van Roman. Die had hij ontdekt tijdens het EK. Echte Ajaxspits, aldus Danny.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tsja, als je iemand moet scouten in de wedstrijd tegen Nederland, dan weet je dat je 'ietsje' te laat bent als Ajaxzijnde. Best een aardige spits, maar zit weinig restwaarde op.
Mocht Steef die vent uberhaupt bedoelen, natuurlijk.
Mocht Steef die vent uberhaupt bedoelen, natuurlijk.
Misschien bedoelt ie wel helemaal niemand en neemt ie ons in de zeik..