Waarom zou je een rechtsbuiten willen als we daar Suarez nog hebben lopen? Je vraagt bovendien om een type met kwaliteiten die ook in het centrum tot uiting kunnen komen. Bij Twente heeft dit in een goed draaiend elftal een jaartje goed uitgepakt met Arnoutovic, maar wij hebben daar slechte ervaringen mee met onder meer Sonck en Rosenberg.Peter schreef:Rechtsbuiten (met kwaliteiten die ook in het centrum tot uiting kunnen komen)
Linkshalf ala Schaars
Linksback.
Niet wenselijk om meer te halen.
Wanneer Suarez vertrekt zou ik pleiten voor een echte rechtsbuiten, een type Elia, maar dan eentje met een normale prijs/kwaliteit verhouding. Je kunt ook sowieso zo'n type rechtsbuiten halen en Suarez in de spits zetten eventueel, maar ik denk niet dat de kwaliteiten van Suarez daar optimaal benut zouden worden, hij moet gewoon van de buitenkant blijven komen.
Ik zou wel voor een rechtsbuiten willen pleiten wanneer we zowel Leonardo, Kennedy en Martina kwijt raken, mijns inziens allen niet goed genoeg voor Ajax. Dan hebben we wel iets nieuws nodig voor op de vleugels, maar dit zou dus gezien mijn verhaal hierboven geen dure speler moeten zijn, maar een talent in de prijsklasse rond de €3m.