Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Als je die W weghaalt en hij is net zo goed als die van Man Utd. dan teken ik er direct voor..
Als je anderson weghaalt en amberto er voor in de plaats zet dan hoef ik hem niet.
Wamberto zou vandaag de dag tot onze betere spelers behoren.
Was op zich wel een leuke speler. Speelt zijn zoon nog steeds in de Ajax jeugd?
Cissé in belangstelling Ajax, voorkeur Feyenoord
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 25-05-09 12:28 - Gepost door: 343 - Bron: Limburger.nl - Aantal keer bekeken: 1344 - Aantal reacties: 11
Zeven clubs hebben de zaakwaarnemer van Sekou Cissé laten weten dat ze hem nauwgezet volgen. De speler zelf heeft zijn voorkeur uitgesproken voor Feyenoord.
De zeven geïnteresseerde clubs zijn FC Twente, PSV, Racing Lens, Fiorentina, Feyenoord, Besiktas en Ajax. Alleen Twente en PSV hebben zich een tijdje geleden officieel gemeld bij Roda. Volgens Martin van Geel is met geen enkele club gesproken over een transferbedrag. De directeur voetbalzaken van Roda is op de hoogte van de voorkeur van Cissé. ,,Maar voor een akkoord heb je drie partijen nodig.
Een speler kan best zijn voorkeur hebben, maar dan moeten wij er ook met die partij uit zien te komen. En Feyenoord heeft zich nog steeds niet bij ons gemeld.”
Blinds eerste aankoop

Kan slechter, best een goede voetballer.
Ik zie echter liever leiders komen en (grote) talenten. Als je dan de namen bekijkt die met Ajax in verband worden gebracht door allerlei (helaas) obscure websites word ik daar vrolijk van: Obradovic, Aleksic, Tadic, Krkic, Sharbini.
Maar ja. Zal je zien dat daar geen kern van waarheid in zit en Ajax met Braafheid, Engelaar en Cissé aan komt zetten.
Ik zie echter liever leiders komen en (grote) talenten. Als je dan de namen bekijkt die met Ajax in verband worden gebracht door allerlei (helaas) obscure websites word ik daar vrolijk van: Obradovic, Aleksic, Tadic, Krkic, Sharbini.
Maar ja. Zal je zien dat daar geen kern van waarheid in zit en Ajax met Braafheid, Engelaar en Cissé aan komt zetten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik zou zelfs Engelaar nu wel bij Ajax willen zien..
IK GELOOF!!!!!!
Ik niet. Trage gast, weinig verdedigende skills.
-
Ajax is weer met Partizan aan het onderhandelen over Obradovic. Er gaat een delegatie van Ajax naar toe, zodra er meer bekend is over de trainer.
Partizan schijnt 7 miljoen te vragen.
Partizan schijnt 7 miljoen te vragen.
Als een delegatie van Ajax gaat onderhandelen met Partizan daar dan wie onderhandelt er hier met de nieuwe trainer?
- Jinne
- Site Admin
Danny Blind! De man die alles kan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Danny's motor loopt dan ook op alcohol. Niet te stoppen!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hoeveel moet hij zuipen voordat hij alcohol vergiftiging krijgt? 

Danny weet ook dat je bij al die gesprekken gratis een wijntje aangeboden krijgt. Daarvoor gaat hij graag naar de Balkan en weer terug.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Daar zal wel wat sterkers worden geschonken!
Heeft Ajax een nieuwe scout op de Balkan?
Heeft Ajax een nieuwe scout op de Balkan?
- Jinne
- Site Admin
Ik dacht alles uit de Balkan aan Lemic te danken was. Of is die samen met Joey met de noorderzon vertrokken?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Het is op zijn minst opvallend natuurlijk dat Ajax plotseling met de grootste talenten van de Balkan in contact wordt gebracht. Aleksic, Tadic, Obradovic...
Maar goed. We zien wel.
Maar goed. We zien wel.
AN'Ajax meldt zich voor Obradovic'
26 mei 2009 CB, met dank aan forumlid Velibor Vasovic Servische media
Ajax heeft zich volgens Servische media opnieuw gemeld bij Partizan Belgrado voor een transfer van Ivan Obradovic. Obradovic is een 20-jarige linksback waar Ajax al langere tijd mee in verband wordt gebracht. De Serviër komt uit de jeugdopleiding van Partizan Belgrado, waarvoor hij op 22 april 2007 z'n debuut in het eerste elftal maakte.
Ajax heeft zich een tijd terug ook al bij Partizan gemeld maar leek zich toen stuk te lopen op de vraagprijs van 7 miljoen euro. Obradovic geeft aan dat hij meerdere keren met Sulejmani, z'n kamergenoot bij het nationale elftal, heeft gepraat over Ajax.
Overigens lijken ook Barcelona en Juventus nog op de loer te liggen voor de speler. Vast lijkt te staan dat de speler komend seizoen niet meer voor Partizan in actie komt.
In deze categorie moet je het zoeken, kun je na 2 of 3 jaar weer prima doorverkopen.
Ja, op zich is er wel iets voor te zeggen. Maar om nu 7 miljoen te investeren in een linksback van 20. Daar moet vast wat van af kunnen. Anders is het toch een behoorlijk risico.
Nil volentibus arduum
Kwaliteit voorop aub.
Klopt, maar er is ook nog zoiets als prijs/kwaliteitsverhouding en het risico van een investering.
Ik hoef maar te verwijzen naar het vriendje van deze Obradovic, meneer Sulejmani. Bij die transfer wisten veel AT'ers ook te melden dat je zo'n hoog bedrag wel neer kon tellen want het ging immers om kwaliteit. Welnu, ik denk dat er inmiddels nog maar weinig mensen te vinden zijn die de transfersom van 16 miljoen euro nog steeds verantwoord vinden.
Transfer zijn nu eenmaal niet zonder risico. En dan is een bedrag van 7 miljoen voor een 20 jarige back een hoop geld.
Ik hoef maar te verwijzen naar het vriendje van deze Obradovic, meneer Sulejmani. Bij die transfer wisten veel AT'ers ook te melden dat je zo'n hoog bedrag wel neer kon tellen want het ging immers om kwaliteit. Welnu, ik denk dat er inmiddels nog maar weinig mensen te vinden zijn die de transfersom van 16 miljoen euro nog steeds verantwoord vinden.
Transfer zijn nu eenmaal niet zonder risico. En dan is een bedrag van 7 miljoen voor een 20 jarige back een hoop geld.
Nil volentibus arduum
Het is inderdaad wel een risico, maar als het waar is dat Barca en Juventus ook interesse hebben zal deze jongen wel wat kunnen.
2 landgenoten op de flank lijkt me trouwens ook een plus qua communicatie, eventueel zou Pranjic er ook nog tussen passen.
2 landgenoten op de flank lijkt me trouwens ook een plus qua communicatie, eventueel zou Pranjic er ook nog tussen passen.
Ik heb liever dat ze gaan voetballen in plaats van de hele wedstrijd lullen. Laat Pranjic dus sowieso maar zitten.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Baseer je oordeel daar maar niet op hoor. Dat soort berichten worden vaak genoeg door zaakwaarnemers gedropt om interesse op te wekken of een interessante deal te kunnen maken. En al is het zo dat die clubs hem willen hebben, ook zij kunnen er wel eens naast zitten.gaizka schreef:Het is inderdaad wel een risico, maar als het waar is dat Barca en Juventus ook interesse hebben zal deze jongen wel wat kunnen.
Nil volentibus arduum