Wie moet Marco van Basten opvolgen?
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?
Waarom geloof je hem niet? Naast het feit dat Olsen de enige coach is bij wie hij basisspeler was.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat laatste speelt natuurlijk een grote rol. Hij is gefaald bij Milan, Villarreal en ook bij Stuttgart werd hij weggestuurd. Tsja, dat zorgt er natuurlijk voor dat je dergelijke trainers minder kan waarderen.
He, Ajax zit nu druk op Olsen te oefenen door de naam Jol te laten rond circuleren. Want iedereen weet dat Jol goed zit bij HSV.
Dat is niet zo, Bryan. HSV streed op 3 fronten, wint niets en lijkt zelfs naast Europees voetbal te grijpen. Dus Jol staat wel degelijk onder druk.bryan schreef: Want iedereen weet dat Jol goed zit bij HSV.
Een maand of 2 terug wilde HSV asap om de tafel om Jol´s contract open te breken. Nu zegt men dat dat moet wachten.
Ik zou Jol trouwens een goede keuze vinden. Lijkt me iemand met wie Ajax vooruit kan.
- peter
Idem. Jol is wel iemand waar we wat mee kunnen. Zeker op langere termijn.
Jol zou inderdaad een interessante optie zijn, vanmiddag weten we of hij er in slaagt Europees voetbal te halen met HSV.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
HSV doet het wel bijzonder slecht. Een doelsaldo van 46-45 met een van de duurste ploegen uit de BuLi is natuurlijk een aanfluiting.
Jol heeft me nooit kunnen overtuigen. Het voetbal dat zijn ploegen brengen ziet er ook altijd bijzonder chaotisch uit.
Jol heeft me nooit kunnen overtuigen. Het voetbal dat zijn ploegen brengen ziet er ook altijd bijzonder chaotisch uit.
- peter
Bij de Spurs heeft hij het heel aardig gedaan, vind ik. Ik ben het alleen wel met je eens dat hij veel miskopen doet. Geef die man de portemonnaie en er komen de meest rare spelers de Arena binnenwandelen.
Peter schreef:Ik hoop op Ron Jans of Martin Jol. Zijn namelijk degene waar ik de minst hoge pet van op heb. Verbeek en Rutten zijn wel goeie kandidaten namelijk.
Peter schreef:Dat stemt mij vreugdevol. Ik ben namelijk als de dood voor Jol, maar Rijkaard zou ik (met een goed team om hem heen) graag aan het werk zien.
Peter schreef:PSV zal wel voor Jol gaan, wat ik zeer zou toejuichen. Hij moet immers zo snel mogelijk ergens onderdak hebben, want bij Ajax wil ik hem absoluut niet voor de groep hebben staan.
Tsja, het kan verkeren.Peter schreef:Spurs - Aston Villa staat voorlopig op 1-3. Ik denk dat je alleen je inzet terug krijgt wanneer je voorspelt dat Jol er morgen uit ligt. Wij lopen te zanikken om HtC, maar Jol heeft werkelijk waar een wanprestatie geleverd bij de Spurs.

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jol vind ik een bullshitter van de hoogste plank. In het begin goed en daarna gaat ie alles flink afbreken. Koeman II.
Peter is wanhopig, dat lijkt me duidelijk. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat wordt minimaal vijftig keer opdrukken Peter ...
Blij met de punten ...
- peter
Haha klopt inderdaad. Heb toentertijd zwaar lopen afgeven op Jol, maar als ik daar nu op terugkijk dan heeft hij het daar dus nog lang zo slecht niet gedaan. Sinds hij weg is, is het alleen maar minder geworden en dat met mensen waar ik best een hoge pet van op heb (Ramos oa). Niet om het nu goed te praten, maar in Blind of Co zie ik het al helemaal niet zitten. Dan nog liever Jol. Geen droomkandidaat, maar Ajax vist in een aquarium.
Deze quote moet je trouwens niet vergeten, want deze zegt inhoudelijk wel wat over hoe ik over Jol denk/dacht:
Deze quote moet je trouwens niet vergeten, want deze zegt inhoudelijk wel wat over hoe ik over Jol denk/dacht:
Peter schreef:Veel investeren, veel ren-je-rot voetbal en weinig wol. Nee, ik zie niet in waarom hij Ajax op een hoger niveau zou kunnen tillen.brigade zuid schreef:Dat is gebasseerd op die paar wedstrijdjes die hij dit jaar heeft verloren want voor de rest heeft ie het gewoon prima gedaan in zn carriere als trainer.
- peter
Wie willen jullie in dat geval, trouwens. Kijk, blijkbaar moeten we kiezen uit Blind, Jol, Olsen en Co. Geen bijster rooskleurig vooruitzicht (wel beter dan MvB uiteraard), maar er zal gekozen moeten worden.
- peter
Nou, daar zit dus wel een kern van waarheid in ja. Ajax heeft geen lijst en geen profiel. Eerst moet het een schoolmeester zijn en nu duiken de namen Olsen en Jol op. Dat is dus echt lachwekkend en toont weinig inzicht. Iedere teletekstsupporter kan met een dergelijk lijstje komen, namelijk. We zullen het er alleen wel mee moeten doen, ben ik bang. Aan de andere kant, slechter dan onder de veelal geprezen MvB zal het heus niet gaan. Kan het bijna niet gaan ook.Duke schreef:Peter is wanhopig, dat lijkt me duidelijk.
Dan kies ik voor Olsen. Met afstand.
- Ajaciedjuh
Ik kies ook voor Olsen.Peter schreef:Wie willen jullie in dat geval, trouwens. Kijk, blijkbaar moeten we kiezen uit Blind, Jol, Olsen en Co. Geen bijster rooskleurig vooruitzicht (wel beter dan MvB uiteraard), maar er zal gekozen moeten worden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jol vind ik tactisch het beste, Adriaanse is het beste in het smeden van een team en Olsen zweeft er voor mij wat tussenin.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Op basis van zijn seizoen bij Ajax, neem ik dan aan. Kijk, Denemarken moet nog tweemaal tegen Zweden, éénmaal tegen Hongarije en éénmaal tegen Portugal. Het zou ook maar zo weer kunnen dat ze zich niet weten te kwalificeren in dat geval. Zou dan voor de derde opeenvolgende keer zijn dat ze onder Olsen de eindronde niet halen.Jöhnk schreef:Dan kies ik voor Olsen. Met afstand.
Wie weet. Hij staat er alvast goed voor.
Je kunt de redenatie ook omdraaien: als Denemarken zich plaatst voor het WK, dan is dat pas voor de vierde keer in de historie. Twee van die vier keer komt dan op het conto van Olsen.
Ik denk niet dat er veel eer te behalen valt met een land waarin Rommedahl voetballer van het jaar wordt.
Je kunt de redenatie ook omdraaien: als Denemarken zich plaatst voor het WK, dan is dat pas voor de vierde keer in de historie. Twee van die vier keer komt dan op het conto van Olsen.
Ik denk niet dat er veel eer te behalen valt met een land waarin Rommedahl voetballer van het jaar wordt.
Leuk een nieuwe trainer maar hoe zit het met nieuwe spelers zonder aankopen gaat het weer niet lukken
Laatst gewijzigd door Toppie op za mei 23, 2009 1:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Ik vind het niet meer dan logisch, hoor. In de kwalificatie voor 2008 had men bijvoorbeeld toch echt een hele aardige selectie. Ze eindigen gelijk in punten (en qua doelsaldo onder) Noord Ierland. Spanje en Zweden gingen toen door. Laatstgenoemde land vind ik nou ook geen bijster goed elftal, wat dat betreft.
Verder is Rommedahl inderdaad basisspeler onder Morten Olsen. Heel betreurenswaardig, want die jongen kan er niets van.
Verder is Rommedahl inderdaad basisspeler onder Morten Olsen. Heel betreurenswaardig, want die jongen kan er niets van.
Zegt waarschijnlijk wat over de concurrentie op de positie van Rommedahl.
Veh dus waarschijnlijk naar Wolfsburg.
Veh dus waarschijnlijk naar Wolfsburg.
En met niemand anders!
En met niemand anders!