De Rik van den Boog-topic

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

999

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door 999 » vr mei 22, 2009 10:54 am

Neefkens schreef:
Toppie schreef:
Neefkens schreef:In de Deens krant http://www.sporten.dk/fodbold/holland-e ... olsen-ajax staat dat AJAX Olsen kan vergeten!

Als je verder leest zie je dat er wellicht na 6 juni als DK tegen Zweden speelt toch weer een opening komt.
Het lijkt op de bekende onderhandelingstactieken, maar we zullen zien wie er nog verder in gesprek is.
Wat heeft dit allemaal met RvD te maken :confused.gif:
vdBoog is afgelopen woensdag in DK geweest om te praten met de Deense bond. Dat de bond dat ontkent is wat lachwekkend, want hij zal toch niet voor niets geweest zijn.
Het duurt na 6 juni nog 3 maanden voor de volgende kwalificatiewedstrijd van DK.

@voetje: ik heb de kern nu wel gehad. Nu wel tevreden over dit modje? :ajaxsmiley.gif:
Tja, magertjes .. had eigenlijk het complete stuk verwacht zonder taalfouten .. ( in de talen Engels, Duits, en Marokkaans-Arabisch ) :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op vr mei 22, 2009 11:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 22, 2009 11:03 am

Vervelend dat ik niet aan je geringe eisen kan voldoen. :blush.gif:
:ajaxsmiley.gif:

999

Bericht door 999 » vr mei 22, 2009 11:07 am

AJAX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..

Afijn, Die RvdB is niet te benijden.Met tig miljoen clubcoaches op de tribune en in het land .. :aai.gif:
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 22, 2009 11:08 am

Hij trekt zijn eigen plan, laat maar lullen iedereen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 22, 2009 11:21 am

Neefkens schreef:Hij trekt zijn eigen plan, laat maar lullen iedereen.
Hij volgt het plan van Danny. Want zelf weet ie van toeten... Danny weet trouwens ook van toeten.

Olsen, Adriaanse, Rijkaard. Qua creativiteit is dat het equivalent van lopende band werk.

Ajax is enorm succesvol geweest onder dominante mensen met een visie op de gehele Ajax-organisatie.

Een onbetwiste sterke man is blijkbaar wat Ajax nodig heeft. In zo'n man zou ik RvdB-zijnde gerust miljoenen durven steken. Ze bestaan écht. Maar dan moet je de zoektocht niet laten leiden door DB. Die is meer met z'n eigen stoeltje bezig dan met hetgeen goed voor Ajax is.

999

Bericht door 999 » vr mei 22, 2009 11:29 am

wimpey schreef:
Hij volgt het plan van Danny. Want zelf weet ie van toeten... Danny weet trouwens ook van toeten.

Olsen, Adriaanse, Rijkaard. Qua creativiteit is dat het equivalent van lopende band werk.

Ajax is enorm succesvol geweest onder dominante mensen met een visie op de gehele Ajax-organisatie.

Een onbetwiste sterke man is blijkbaar wat Ajax nodig heeft. In zo'n man zou ik RvdB-zijnde gerust miljoenen durven steken. Ze bestaan écht. Maar dan moet je de zoektocht niet laten leiden door DB. Die is meer met z'n eigen stoeltje bezig dan met hetgeen goed voor Ajax is.
Dit is mij ook weer veel te gemakkelijk . ze bestaan echt .. en als ze niet naar AJAX komen dan ligt dat aan DB en RvdB .. komop zeg ..
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 22, 2009 11:34 am

999 schreef: Dit is mij ook weer veel te gemakkelijk . ze bestaan echt .. en als ze niet naar AJAX komen dan ligt dat aan DB en RvdB .. komop zeg ..
Gewoon mensen benaderen. Nee heb je...

Ik heb voorbeelden te over genoemd. Je denkt toch niet dat ze mensen als Rangnick, Veh, Curbishley, Favre etc. hebben benaderd?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 22, 2009 11:34 am

wimpey schreef:

Dat zijn de namen de naar buiten gekomen zijn. Ik weet niet of er meer speelt, jij wel?

999

Bericht door 999 » vr mei 22, 2009 11:43 am

wimpey schreef:
999 schreef: Dit is mij ook weer veel te gemakkelijk . ze bestaan echt .. en als ze niet naar AJAX komen dan ligt dat aan DB en RvdB .. komop zeg ..
Gewoon mensen benaderen. Nee heb je...

Ik heb voorbeelden te over genoemd. Je denkt toch niet dat ze mensen als Rangnick, Veh, Curbishley, Favre etc. hebben benaderd?

Tja, ik denk het wel .. en dan kregen ze een tape te horen ..

Neefkens vertaald het zo in het Engels, Duits en Marokkaans-Arabisch ..

Dit is het antwoordapparaat van ... ( Rangnick, Veh, Curbishley, Favre ) .. ik ben nu even niet bereikbaar spreek u boodschap in na de piep .. mocht u iemand van de directie van AJAX zijn hang dan na de piep maar gewoon op ..
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr mei 22, 2009 11:54 am

Wat een onzin. Een McClaren koos ook voor Twente en dat mag ook een verrassing heten.

We wachten nog maar even af. Mourinho heeft volgens de Gazzetta een afkoopsom van 6 miljoen, maar dat terzijde. :smallgrin.gif:

999

Bericht door 999 » vr mei 22, 2009 12:02 pm

Peter schreef:Wat een onzin. Een McClaren koos ook voor Twente en dat mag ook een verrassing heten.

We wachten nog maar even af. Mourinho heeft volgens de Gazzetta een afkoopsom van 6 miljoen, maar dat terzijde. :smallgrin.gif:
Nee je bent zelf onzin.McClaren werd hier en overal uitgekost omdat ie er bij het Engels elftal geen reet van bakte en nu ga je zo zitten lullen .. Als AJAX McClaren vorig seizoen had benaderd zou het board hier te klein zijn geweest .. schitterend ..
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr mei 22, 2009 12:33 pm

Het gaat niet om de kwaliteiten van McClaren, want ik heb hem inderdaad ook verguisd. Jij doet alleen voorkomen dat dergelijke namen niet geïnteresseerd zijn in Ajax, maar blijkbaar was de bondscoach van Engeland dus wel geïnteresseerd in FC Twente. Waarom zou een Rangnick of een Veh dan niet geïnteresseerd zijn het in het werken bij Ajax? Let's face it, ze zijn geen trainer van topclubs, hoor.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr mei 22, 2009 12:39 pm

Natuurlijk zullen er heus goede trainers zijn die best bij AJAX zouden willen werken. Het gaat er bij mij niet in dat je het alleen maar moet hebben van het bekende clubje oud-Ajacieden en een paar trainers die hier voorheen ook al gewerkt hebben.

999

Bericht door 999 » vr mei 22, 2009 1:15 pm

Peter schreef:Het gaat niet om de kwaliteiten van McClaren, want ik heb hem inderdaad ook verguisd. Jij doet alleen voorkomen dat dergelijke namen niet geïnteresseerd zijn in Ajax, maar blijkbaar was de bondscoach van Engeland dus wel geïnteresseerd in FC Twente. Waarom zou een Rangnick of een Veh dan niet geïnteresseerd zijn het in het werken bij Ajax? Let's face it, ze zijn geen trainer van topclubs, hoor.
Waarom wel ?.Omdat McClaren dat toevallig na zijn zeperd bij het Engels elftal wel was ?.Ik vindt het veel te gemakkelijk om steeds maar deze namen te noemen en als zodadelijk dan toch iemand anders gaat komen dan hebben DB en RvdB het niet goed gedaan ..

AJAX heeft, maar dat is mijn mening, heeft al lang niet meer de uitstraling, de uitdaging naar die trainers toe dat men er ja tegen zou zeggen, anders gezegd het probleem van dit AJAX is dat je er
eerder er een buil mee zou vallen dan dat je er lof mee kan oogsten .. ..

Afijn, we zien wel .. misschien dat ik er helemaal naast zit ..
Blij met de punten ...

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » vr mei 22, 2009 1:23 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 10:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr mei 22, 2009 1:27 pm

Le guen ging na zn topjaren bij Lyon gewoon naar de Rangers toe bijvoorbeeld.. Maargoed wij krijgen straks wellicht Blind weer terug en blijkbaar moeten we daar dan maar mee in onze nopjes zijn want beter kunnen we niet krijgen, niemand wil voor de rest naar AJAX toe.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » vr mei 22, 2009 1:30 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 10:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » vr mei 22, 2009 2:04 pm

Le Guen ging bij Rangers overigens gigantisch op zijn bek :biggthumpup.gif:

999

Bericht door 999 » vr mei 22, 2009 2:12 pm

Jeroen427 schreef:Le Guen ging bij Rangers overigens gigantisch op zijn bek :biggthumpup.gif:
Dat had je nu niet moeten zeggen .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr mei 22, 2009 2:41 pm

Daarom nemen we Danny Blind ook, die is bij AJAX niet op zn bek gegaan.. :smallgrin.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr mei 22, 2009 3:03 pm

Dat is eigenlijk best wel essentieel. Wie wil er nou bij Ajax aan de slag als coach (of speler)? De afgelopen 5 jaar tonen aan, dat wie er ook coach was, ze allemaal op hun bek zijn gegaan. Dat nodigt niet uit om op het trainerskerkhof dat Ajax heet, te gaan werken.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma mei 25, 2009 10:52 am

Het nieuwe seizoen begint over minder dan 30 dagen, maar meneer RvdB heeft het nog niet klaar weten te spelen.

Gaan we wachten op Olsen, die speelt hoe dan ook eerst de belangrijkle wedstrijd tegen Zweden op 6 juni
Wordt het toch Adriaanse die pas tegen eind Juni genoeg heeft van thuis zitten en realiseert dat golfen niet zijn ding is.
Of komt ineens Jol, die naar weken wachten, tocch besluit in te stappen. Iets wat totaal onlogisch is, aangezien hij deze zomer zou mogen gaan investeren. Ik dnek dat Jol prima weet wat hij nog met HSV kan bereiken en dat hij dat ook nog wel wil gaan doen.

Of laat RvdB AJAX naar de klote gaan door te kiezen voor Danny Blind.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma mei 25, 2009 11:03 am

of ........ zullen we gaan beoordelen als alle feiten bekend zijn!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 25, 2009 11:07 am

Al komt de nieuwe trainer pas op 10 juli, dat maakt alsnog niks uit. Spelers van Ajax (Suarez, Vertonghen, Vermaelen, Wiel, Stekelenburg enz) kunnen tot de laatste dag verkocht worden.

Als ze maar niet met een trainer komen opdagen omdat er iemand aangesteld moet worden zo snel mogelijk. Dan maar liever een maandje wachten en een goede trainer aanstellen.. Een kampioenschap win je niet in de eerste 5 wedstrijden...
IK GELOOF!!!!!!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma mei 25, 2009 11:07 am

Ajaciedjuh schreef:of ........ zullen we gaan beoordelen als alle feiten bekend zijn!?

Hoe dan ook het duurt te lang!

Plaats reactie