M.u.v. Grygera kan ik me van Koeman enkel slechte aankopen herinneren.999 schreef: Tuurlijk, maar dat telt toch niet alleen voor Koeman.Volgens staat achter elke trainer die AJAX heeft gehad ( zeker de laatste tien jaar ) een lijstje van evenvele goede als slechte aankopen ..
De Rik van den Boog-topic
Moderator: mods
Re: De Rik van den Boog-topic
Tja, dat herinneren hé .. maar kun je nagaan zoveel slechte aankopen en dan nog twee keer kampioen worden, de beker pakken en behoorlijk ver internationaal .. trainertje hé ...wimpey schreef:M.u.v. Grygera kan ik me van Koeman enkel slechte aankopen herinneren.999 schreef: Tuurlijk, maar dat telt toch niet alleen voor Koeman.Volgens staat achter elke trainer die AJAX heeft gehad ( zeker de laatste tien jaar ) een lijstje van evenvele goede als slechte aankopen ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Allemaal de verdienste van Co.. begrijp dat nou eens Voetske.
wimpey heeft gelijk, Koeman kocht nauwelijks goede spelers.
Sorry BZ, kzal niet meer vergeten ..brigade zuid schreef:Allemaal de verdienste van Co.. begrijp dat nou eens Voetske.

Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Neuh zou best kunnen al vind ik dat eigenlijk de taak van een TD.. en bouwen.. tja dat vind ik zo jaren '80.. bouwen is tegenwoordig onmogelijk, als een speler er bovenuit steekt wordt ie gewoon weggekocht. Mijns inziens is de taak van een trainer gewoon resultaten halen en als het ff kan met leuk voetbal.Jöhnk schreef:wimpey heeft gelijk, Koeman kocht nauwelijks goede spelers.
Misschien moet je me even helpen om m'n geheugen op te frissen. Tik effe een lijstje van geslaagde aankopen van Koeman op. Zowel bij Vitesse, Ajax, Benfica, PSV als Valencia maakte ie er op dat gebied een compleet zootje van. 100 miljoen euro heeft die man in z'n carrière als trainer minimaal verbrast aan spelers die niets toevoegden.999 schreef: Tja, dat herinneren hé ..
Kun je nagaan wat Koeman met Ajax zou hebben bereikt wanneer ie goed ingekocht zou hebben!! Nogmaals: goede trainer, tergend slechte manager.maar kun je nagaan zoveel slechte aankopen en dan nog twee keer kampioen worden, de beker pakken en behoorlijk ver internationaal .. trainertje hé ...
Hij had Trab, Max, Chivu, Vaart, Zlatan, Mido, Sneyder, Pienaar. Ik denk dat 9 van de 10 trainers daar wel aardige resultaten mee zouden hebben geboekt.
Die 10e trainer was Adriaanse. Die hoeft dus sowieso niet terug te keren.
Nee, dat geheugen opfrissen mag je zelf doen.Want het probleem blijft natuurlijk dat het in jouw ogen miskopen zijn.Het probleem blijft natuurlijk ook dat jij en ik niet weten wat ie mocht besteden aan aankopen.Ook weer als voorbeeld Escudé.Tja, doet het in Spanje gewoon goed, bij ons was het volgens velen hier het grootste drama sinds .....wimpey schreef:Misschien moet je me even helpen om m'n geheugen op te frissen. Tik effe een lijstje van geslaagde aankopen van Koeman op. Zowel bij Vitesse, Ajax, Benfica, PSV als Valencia maakte ie er op dat gebied een compleet zootje van. 100 miljoen euro heeft die man in z'n carrière als trainer minimaal verbrast aan spelers die niets toevoegden.999 schreef: Tja, dat herinneren hé ..
Kun je nagaan wat Koeman met Ajax zou hebben bereikt wanneer ie goed ingekocht zou hebben!! Nogmaals: goede trainer, tergend slechte manager.maar kun je nagaan zoveel slechte aankopen en dan nog twee keer kampioen worden, de beker pakken en behoorlijk ver internationaal .. trainertje hé ...
Hij had Trab, Max, Chivu, Vaart, Zlatan, Mido, Sneyder, Pienaar. Ik denk dat 9 van de 10 trainers daar wel aardige resultaten mee zouden hebben geboekt.
Die 10e trainer was Adriaanse. Die hoeft dus sowieso niet terug te keren.
In het zelfde rijtje zet ik dan ook nog even Galasek en van Halst.Niet dat het iets met Koeman aankopen op zich te maken heeft maar wel hoe verschillend men tegen aankopen aankijkt, c.q. tegen spelers aan kijkt.Van Halst b.v. was op dat moment onder Koeman de speler die AJAX net even over dat dooie moment trok, dat mentale en fysieke.Zelfde verhaal w.b. Galasek, nooit en te nimmer verzaken altijd in dienst van het elftal.
En nu tetteren we om zulk soort spelers ..( maar ze moeten wel de techniek van Messi hebben want anders is het niks lol ) of men roept dat we met Enoh de nieuwe Essien in het elftal hebben na een wedstrijd, vervolgens zie je Eno met de week slechter worden.
Koeman presteerde zelfs met die miskopen ( en moeilijke jongens als Mido en Zlatan ) .. als enige in de laatste tien jaar .. en al die trainers die er na kwamen met al hun " super " aankopen niet ...
Ps. ( en niet hatelijk, meer van zo kan het gaan, hoe betrekkelijk spelersvoorkeuzes kunnen zijn ) Wiese van Bremen gisteravond gezien Wimpey ?.
Blij met de punten ...
Wat ik zeg: goede trainer. Waardeloze manager.999 schreef: Koeman presteerde zelfs met die miskopen
Hij blunderde op Stekelenburg-achtige wijze.Ps. ( en niet hatelijk, meer van zo kan het gaan, hoe betrekkelijk spelersvoorkeuzes kunnen zijn ) Wiese van Bremen gisteravond gezien Wimpey ?.

Ik ga er van uit dat de gesprekken met de shortlist-kandidaten wel zo'n beetje gevoerd zijn nu. Nu maar eens kiezen.
Er moet nu gekeken worden naar de selectie, alle andere clubs zijn al druk bezig.

Er moet nu gekeken worden naar de selectie, alle andere clubs zijn al druk bezig.
Maar wel een van de keepers die op jou lijstje stonden ter vervanging van .. ik bedoel maar .. Kijk wij hebben het natuurlijk wel een stuk gemakkelijker .. we bepalen hier waar AJAX achteraan moet zitten ( en de speler in kwestie wil altijd komen naar AJAX volgens ons ) .. we bepalen zijn salaris ( en als het moet is ie zelfs bereid om in te leveren ) .. en bepalen ook nog eens zijn transferswaarde ( ach, die wil wel voor 8 miljoen naar AJAX komen, vergeten we er een 1 voor te zetten ) en als ie ons na een tijdje niet bevalt dan serveren we de spelers net zo gemakkelijk af ... en gaan naar de volgende aankoopwimpey schreef:Wat ik zeg: goede trainer. Waardeloze manager.999 schreef: Koeman presteerde zelfs met die miskopen
Tja, en ik vind dat meevallen .. punt ..
Hij blunderde op Stekelenburg-achtige wijze.

IK ga niet roepen dat AJAX uitblinkt kwa transfers, ik ga niet roepen dat Koeman uitblinkt kwa transfers .. maar durf te zeggen dat door de bank genomen de trainers die AJAX heeft gehad kwa miskopen elkaar niet zo heel veel ontlopen ..
Blij met de punten ...
In de Deens krant http://www.sporten.dk/fodbold/holland-e ... olsen-ajax staat dat AJAX Olsen kan vergeten!
Als je verder leest zie je dat er wellicht na 6 juni als DK tegen Zweden speelt toch weer een opening komt.
Het lijkt op de bekende onderhandelingstactieken, maar we zullen zien wie er nog verder in gesprek is.
Als je verder leest zie je dat er wellicht na 6 juni als DK tegen Zweden speelt toch weer een opening komt.
Het lijkt op de bekende onderhandelingstactieken, maar we zullen zien wie er nog verder in gesprek is.
Wat heeft dit allemaal met RvD te makenNeefkens schreef:In de Deens krant http://www.sporten.dk/fodbold/holland-e ... olsen-ajax staat dat AJAX Olsen kan vergeten!

Tja, kan net zo goed dat stuk op zijn kop houden, wordt ik ook niks wijzer van .. bietje MOD vertaald dat stukkie effe voor zijn schaapjes ..Neefkens schreef:In de Deens krant http://www.sporten.dk/fodbold/holland-e ... olsen-ajax staat dat AJAX Olsen kan vergeten!
Blij met de punten ...
Ik wist niet dat er ook een Friese krant bestond999 schreef:Tja, kan net zo goed dat stuk op zijn kop houden, wordt ik ook niks wijzer van .. bietje MOD vertaald dat stukkie effe voor zijn schaapjes ..Neefkens schreef:In de Deens krant http://www.sporten.dk/fodbold/holland-e ... olsen-ajax staat dat AJAX Olsen kan vergeten!

vdBoog is afgelopen woensdag in DK geweest om te praten met de Deense bond. Dat de bond dat ontkent is wat lachwekkend, want hij zal toch niet voor niets geweest zijn.Toppie schreef:Wat heeft dit allemaal met RvD te makenNeefkens schreef:In de Deens krant http://www.sporten.dk/fodbold/holland-e ... olsen-ajax staat dat AJAX Olsen kan vergeten!
Het duurt na 6 juni nog 3 maanden voor de volgende kwalificatiewedstrijd van DK.
@voetje: ik heb de kern nu wel gehad. Nu wel tevreden over dit modje?

-
- AT Toto winner 15/16
Dat duurt allemaal veel te lang.. volgens mij is een week later de eerste training al, stel je voor dat op 6 juni de onderhandelingen alsnog op niets uitlopen.. bovendien moeten er nog spelers verkocht en aangekocht worden.Neefkens schreef:In de Deens krant http://www.sporten.dk/fodbold/holland-e ... olsen-ajax staat dat AJAX Olsen kan vergeten!
Vind ik ook, ik begin erg ongeduldig te worden.
Op zich mee eens. Want laten we eerlijk zijn een trainer houd het gemiddeld bij Ajax net een jaar of hooguit 2 uit. Met van Basten zouden we ook gaan bouwen aan de toekomst, maar bij een beetje tegenslag leggen we zijn hoofd al op het hakblok en vervolgens houdt hij het zelf dan maar voor gezien.brigade zuid schreef:Neuh zou best kunnen al vind ik dat eigenlijk de taak van een TD.. en bouwen.. tja dat vind ik zo jaren '80.. bouwen is tegenwoordig onmogelijk, als een speler er bovenuit steekt wordt ie gewoon weggekocht. Mijns inziens is de taak van een trainer gewoon resultaten halen en als het ff kan met leuk voetbal.Jöhnk schreef:wimpey heeft gelijk, Koeman kocht nauwelijks goede spelers.
Een trainer lang behouden is bij Ajax een illusie... dus misschien kun je inderdaad maar beter een resultaat trainer halen die gewoon kampioen wordt. Kunnen we ook eens een feestje vieren.
De gedachte dat we 3 a 4 jaar kunnen bouwen en aansluiting kunnen vinden bij de europesche top is wel een beetje achterhaald. Het gaat gewoon niet lukken...
Mee eens, dit duurt te lang.brigade zuid schreef:Dat duurt allemaal veel te lang.. volgens mij is een week later de eerste training al, stel je voor dat op 6 juni de onderhandelingen alsnog op niets uitlopen.. bovendien moeten er nog spelers verkocht en aangekocht worden.Neefkens schreef:In de Deens krant http://www.sporten.dk/fodbold/holland-e ... olsen-ajax staat dat AJAX Olsen kan vergeten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik ben er van overtuigd dat er geen lijstje is, hoor. Het is Olsen en anders moet Danny Blind het gaan doen. De kans op een verrassing is wat mij betreft nagenoeg 0.Neefkens schreef:Vind ik ook, ik begin erg ongeduldig te worden.
Ik heb nog stiekeme hoop.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Er zijn genoeg 'erg betrouwbare" geruchten dat Co én Morten straks tegelijk gepresenteerd zullen worden, want Co is tijdens de wedstrijd van RB Salzburg gezien in Schiphol en Morten woont toch al in België.
Ik denk dat er wel een shortlist is, maar of het wat oplevert?

Ik denk dat er wel een shortlist is, maar of het wat oplevert?

Ik niet. Ik zie het zoals Peter het ziet. Dus laten we maar hopen dat Morten het gaat doen. Het kán nl. nog veel slechter.De Dominee schreef:Ik heb nog stiekeme hoop.
Veel beter ook. Maar Ajax kijkt nu eenmaal niet verder dan de neus lang is.
Dit duurt helemaal niet lang, tijd zat .. zenuwlijers 

Blij met de punten ...