Engeland en Schotland
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Engeland en Schotland 2008-2009
2,62.. dat is idd hoog zeg. Het gemiddelde van United ligt op 2,35.
Zo, en waarom is Chelsea dan geen kampioen geworden?
Omdat Hiddink pas in de loop van het seizoen ingestapt is?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Maar Scherrer schrijft dat Scolari's gemiddelde 2,33 was. Dat betekent dat, mede door het supergemiddelde van Hiddink Gu, het puntgemiddelde van Chelsea boven die 2,35 van United uit zou moeten komen.
Ik weet het niet, de cijfers lijken te kloppen.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat betwijfel ik. Bij mijn weten heeft Chelsea geen 90 punten, maar 80.
Halen we die 10 punten er bij Hiddink af, dan komt hij uit op 24 uit 13, een puntgemiddelde van 1.8. Niet zo best dus.
Halen we die 10 punten er bij Hiddink af, dan komt hij uit op 24 uit 13, een puntgemiddelde van 1.8. Niet zo best dus.
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom haal je die er bij Hiddink af dan? Bij mijn weten heeft ie zo'n beetje alle wedstrijden gewonnen hoor.. ik kan me misschien 1 nederlaag en een gelijkspel herrinneren.
Edit:
Van Wikipedia:
Op woensdag 11 februari werd duidelijk dat Hiddink definitief als interim-trainer aan de slag ging bij Chelsea. In de competitie brengt hij het team weer aan het winnen, elf keer in dertien duels. Hierdoor eindigt Chelsea het seizoen toch nog als derde.
Edit:
Van Wikipedia:
Op woensdag 11 februari werd duidelijk dat Hiddink definitief als interim-trainer aan de slag ging bij Chelsea. In de competitie brengt hij het team weer aan het winnen, elf keer in dertien duels. Hierdoor eindigt Chelsea het seizoen toch nog als derde.
Ik kan me ook nog een gelijkspel herinneren, zo'n anderhalve week geleden.brigade zuid schreef: ik kan me misschien 1 nederlaag en een gelijkspel herrinneren.

Avram Grant deed het beter, vind ik.
Onder Grant werd er in ieder geval beter gevoetbald.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Jinne
- Site Admin
Een man nog beter dan Hiddink? We hebben onze nieuwe trainer!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
En ik altijd maar denken dat Grant een prutser eerste klas was. 

Salvador Dali
Salvador Dali
Wenger voelt zich verraden door aandeelhoudersCrisis bij Arsenal Van onze Telesportredactie
LONDEN - Het is crisis bij Arsenal. Arsène Wenger verliet vannacht met 'pijn in het hart en een verraden gevoel' een meeting met de aandeelhouders van de Londense club. Zij eisten een verklaring voor de teleurstellende resultaten in het huidige seizoen, dat door Arsenal zonder prijzen wordt afgesloten.
Een insider binnen de club verklaarde tegenover The Sun dat Wenger momenteel het moeilijkste jaar bij Arsenal doormaakt. "Hij is echt ongelukkig met de kritieken die hij de afgelopen tijd heeft gekregen." Wenger vindt dat hij te weinig krediet krijgt. Sinds zijn aanstelling in 1996 won hij met de club immers al zeven trofeeën.
Een vertrek bij Arsenal lijkt aanstaande. Zeker gezien het feit de 59-jarige Fransman al enkele malen werd gelinkt aan Real Madrid. Onlangs gaf Wenger voor de Franse televisiecamera's al aan dat hij de plannen van presidentskandidaat Florentino Perez bij Real Madrid 'zeer interessant' vond. "Een waarschuwend signaal richting de clubleiding van Arsenal", aldus de bron van The Sun.
Overigens krijgt Wenger bij Arsenal nog altijd de steun van voorzitter Peter Hill-Wood. "Sommige vragen aan zijn adres waren ongehoord", vond de preses. "Hij is de meest succesvolle trainer uit onze geschiedenis en twee of drie van onze aandeelhouders stelden de meest negatieve vragen en plaatsten sarcastische opmerkingen."
Wenger is niet de enige die zich bij Arsenal in de steek gelaten voelt. Ook speler Emmanuel Adebayor denkt na over een vertrek. "Het is niet prettig als je door je eigen fans wordt uitgefloten. Ik weet niet meer wat ik moet doen", aldus de 25-jarige voetballer uit Togo, die recentelijk door de Arsenal-fans onheus werd bejegend.
Kun je nagaan.Duke schreef:En ik altijd maar denken dat Grant een prutser eerste klas was.

-
- AT Toto winner 15/16
Maar het gemiddelde klopt dus wel he.. hoger gemiddelde dan United.Jöhnk schreef:Ik kan me ook nog een gelijkspel herinneren, zo'n anderhalve week geleden.brigade zuid schreef: ik kan me misschien 1 nederlaag en een gelijkspel herrinneren.![]()
Avram Grant deed het beter, vind ik.
De achterstand is nog steeds 7 punten. Makkelijk programma zeker.Slechte resultaten Chelsea leiden tot ontslag van coach Scolari
londen – Chelsea heeft coach Felipe Scolari met onmiddellijke ingang ontslagen wegens de tegenvallende resultaten en het teleurstellende spel. Het bestuur van de Londense voetbalclub is al op zoek naar een opvolger voor ’Big Phil’ en hoopt die zo spoedig mogelijk te presenteren. De naam van Guus Hiddink, bondscoach van Rusland en een goede bekende van de schatrijke Russische eigenaar van Chelsea Roman Abramovitsj, viel als eerste.
De clubleiding bedankte de 60-jarige Braziliaanse oefenmeester op de website voor de getoonde inzet tijdens zijn kortstondige verblijf bij Chelsea, maar stelde vast dat de selectie in een cruciale fase van de competitie ondermaats presteert. De 0-0 thuis tegen Hull was het laatste bewijs. Om in de race te blijven voor de prijzen was deze maatregel nodig, aldus de clubleiding.
Chelsea bezet de vierde plaats in de Premier League. De achterstand op koploper Manchester United is zeven punten. De nederlagen tegen United (3-0) en Liverpool (2-0) liggen in Londen ook nog te vers in het geheugen om het afscheid van Scolari nog even uit te stellen.
De Zuid-Amerikaan is al de zevende coach die dit seizoen in de hoogste Engelse afdeling voortijdig van het toneel verdwijnt. Tony Adams, die bij Portsmouth werd ontslagen, ging hem gisteren voor.
Eerder werden Alan Curbishley (West Ham), Kevin Keegan (Newcastle), Roy Keane (Sunderland), Juande Ramos (Tottenham) en Paul Ince (Blackburn) al tot opstappen gedwongen.
Scolari, die in 2002 met Brazilië wereldkampioen werd, trad afgelopen zomer in dienst van Chelsea na vijf jaar bondscoach te zijn geweest van Portugal. Hij verving in Londen de Israëliër Avram Grant.
© Trouw 2009, op dit artikel rust copyright.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Alle duels onder Scolari: 36 wedstrijden 20w 11d 5l
Alle duels onder Hiddink: 20 wedstrijden 14w 5d 1l
Alle duels onder Hiddink: 20 wedstrijden 14w 5d 1l
2,35 dus.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Jinne
- Site Admin
Verschil was toen 7 punten, maar Man United had een wedstrijd minder gespeeld. Dus hij is drie punten ingelopen. Ik kom overigens tot 12 duels voor Hiddink met 10-1-1 voor de competitie. Een gemiddelde van 2,58 dan. Scolari met de resterende 49 punten uit 24 duels. Dus een gemiddelde van iets meer dan 2. Dan heeft Guus het dus in ieder geval een stuk beter gedaan dan die Braziliaan. Al had Guus het geluk wel dat hij niet meer tegen Man United en Liverpool hoefde te spelen. Clubs tegen wie Scolari in 4 duels slechts 1 punt wist te halen.Jöhnk schreef:De achterstand is nog steeds 7 punten. Makkelijk programma zeker.Slechte resultaten Chelsea leiden tot ontslag van coach Scolari
londen – Chelsea heeft coach Felipe Scolari met onmiddellijke ingang ontslagen wegens de tegenvallende resultaten en het teleurstellende spel. Het bestuur van de Londense voetbalclub is al op zoek naar een opvolger voor ’Big Phil’ en hoopt die zo spoedig mogelijk te presenteren. De naam van Guus Hiddink, bondscoach van Rusland en een goede bekende van de schatrijke Russische eigenaar van Chelsea Roman Abramovitsj, viel als eerste.
De clubleiding bedankte de 60-jarige Braziliaanse oefenmeester op de website voor de getoonde inzet tijdens zijn kortstondige verblijf bij Chelsea, maar stelde vast dat de selectie in een cruciale fase van de competitie ondermaats presteert. De 0-0 thuis tegen Hull was het laatste bewijs. Om in de race te blijven voor de prijzen was deze maatregel nodig, aldus de clubleiding.
Chelsea bezet de vierde plaats in de Premier League. De achterstand op koploper Manchester United is zeven punten. De nederlagen tegen United (3-0) en Liverpool (2-0) liggen in Londen ook nog te vers in het geheugen om het afscheid van Scolari nog even uit te stellen.
De Zuid-Amerikaan is al de zevende coach die dit seizoen in de hoogste Engelse afdeling voortijdig van het toneel verdwijnt. Tony Adams, die bij Portsmouth werd ontslagen, ging hem gisteren voor.
Eerder werden Alan Curbishley (West Ham), Kevin Keegan (Newcastle), Roy Keane (Sunderland), Juande Ramos (Tottenham) en Paul Ince (Blackburn) al tot opstappen gedwongen.
Scolari, die in 2002 met Brazilië wereldkampioen werd, trad afgelopen zomer in dienst van Chelsea na vijf jaar bondscoach te zijn geweest van Portugal. Hij verving in Londen de Israëliër Avram Grant.
© Trouw 2009, op dit artikel rust copyright.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Hiddink won wel van Liverpool in de CL! Speelde ook nog eens 2x gelijk tegen Barca. Dus het mag toch wel duidelijk zijn dat Hiddink het beter heeft gedaan Scolari. Hoeven we niet moeilijk over te doen.
IK GELOOF!!!!!!
Newcastle en Middlesbrough gedegradeerd. Wat zijn die twee clubs in korte tijd ver afgezakt, zeg.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Inderdaad, zeg. Bij Newcastle zag je het ook nog wel aan komen, want daar doet men er echt alles aan om de club de vernieling te helpen.
Middlesbrough speelde een aantal jaar terug nog de finale Uefa Cup in Eindhoven. Newcastle heeft nog eens redelijk ver in het toernooi tegen psv gespeeld. Onvoorstelbaar eigenlijk.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
'Van Benítez mag Babel vertrekken bij Liverpool'
27/05/2009 19:44
Voor Ryan Babel is er geen toekomst meer bij Liverpool, schrijft de Liverpool Daily Post. Volgens deze regionale krant heeft coach Rafael Benítez de aanvaller laten weten dat hij mag uitkijken naar een nieuwe club.
Babel staat nog tot de zomer van 2012 onder contract bij Liverpool. Maar tijdens zijn twee seizoenen bij The Reds is het hem niet gelukt uit te groeien tot een vaste waarde in de ploeg van Benítez. In de huidige competitie kwam hij 27 duels in actie. Zes wedstrijden begon hij in de basis, hij maakte drie doelpunten. Albert Riera lijkt de 31-voudig international te hebben verslagen in de strijd om een basisplaats.
Volgens de Daily Post sprak Babels zaakwaarnemer Winnie Haatrecht onlangs met Benítez over de toekomst van de voormalig Ajacied. Terwijl de 22-jarige Amsterdammer hoopte meer zicht op speeltijd te krijgen, vertelde de trainer dat hij Babel geen zekerheid kon bieden. Hij voegde daaraan toe dat hij met andere clubs in gesprek mag over een mogelijke transfer tijdens de komende transferperiode.
Naar verluidt zouden Arsenal, Aston Villa en Tottenham Hotspur geïnteresseerd zijn in Babel. Ook in Spanje zou er een aantal belangstellende clubs zijn. Liverpool wil op zijn beurt de eventuele transfersom gebruiken in de jacht op spelers als Carlos Tévez, David Villa en Gareth Barry.
Blij met de punten ...
Jol wilde Babel naar HSV halen. Dat soort dreigementen zie ik Jol bij Ajax liever niet maken.