Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Volgens dezelfde Vasovic van ANN heeft Ajax na een eerder bod van 3 miljoen nu 3,5 miljoen geboden voor Tadic, een jonge vleugelspeler. 3,5 miljoen zou de vraagprijs zijn.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Voetbalprimeur'Ajax aast op Servisch wonderkind'
Supertalent Danijel Aleksic staat in de belangstelling van Ajax. Volgens de Servische website Blic Online wil de spits graag de stap maken naar Nederland of Duitsland.
De achttienjarige Aleksic, momenteel spelend bij FK Vojvodina, heeft in zijn land het predikaat 'wonderkind' gekregen. In de kwalificatieronde voor het Europees Kampioenschap 'onder 17' in 2008 leidde de tiener zijn land eigenhandig naar de groepsfase met vijf goals (twee strafschoppen) in drie wedstrijden.
Aleksic maakte op zeventienjarige leeftijd ook al zijn debuut voor het nationale team van Servië. In december 2008 mocht de aanvaller meedoen tegen Polen. Naast Ajax zijn er meer kapers op de kust. De voornaamste kandidaten zouden het Engelse Arsenal en de Duitse Bundesliga-revelatie Hoffenheim zijn.
Een aantal Servische namen ineens...is Lemic wakker geworden ?
Aleksic lijkt me onzin. Schijnt een supertalent te zijn (en dus onhaalbaar). Verwacht eerder dat Ajax Tadic wil halen. Schijnt Ajax ook al eerder op geboden te hebben.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ajax gaat echt geen 7 miljoen betalen voor een linksback
IK GELOOF!!!!!!
Daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur durven steken.
Kent iemand die Aleksic?
Kent iemand die Aleksic?
-
Waarom zou Ajax niet een Servisch wonderkind kunnen strikken? Ajax heeft nogsteeds een enorme aantrekkingskracht bij talenten, daarnaast hebben wij Sulejmani al en zitten wij achter meer Serviërs aan. Dat maakt het alleen maar beter voor hem.
Ajax moet alleen oppassen dat het niet die uitstraling verliest. Internationaal moet Ajax weer potten gaan breken met een sterke selectie. Ajax heeft best spelers waarmee dat kan, Ajax moet vooral niet die spelers nu laten gaan. En doorselecteren, want er zitten te veel spelers in de selectie die niet Ajaxwaardig zijn en dan moet je gewoon langetermijn denken. Niet doorgaan met middelmaat, laat talenten doorstromen!
Ajax moet alleen oppassen dat het niet die uitstraling verliest. Internationaal moet Ajax weer potten gaan breken met een sterke selectie. Ajax heeft best spelers waarmee dat kan, Ajax moet vooral niet die spelers nu laten gaan. En doorselecteren, want er zitten te veel spelers in de selectie die niet Ajaxwaardig zijn en dan moet je gewoon langetermijn denken. Niet doorgaan met middelmaat, laat talenten doorstromen!
De servische Maxwell met scorend vermogen? Het lijkt dr wel op.
En 7 miljoen? kostte Maxwell ook niet erg veel [ik meen 7 miljoen gulden]
En 7 miljoen? kostte Maxwell ook niet erg veel [ik meen 7 miljoen gulden]
Laatst gewijzigd door Donkey Shot op ma mei 18, 2009 10:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wel een mooie omhaal 

Aleksic is volgens mij geen back hoor. Volgens mij verwar je hem met Obradovic....
- Ajaciedjuh
Braafheid in belangstelling van Ajax volgens Snor. Clausule van 2 miljoen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ajax geïnteresseerd in Braafheid volgens de snor...
Verder geeft hij aan dat Braafheid door een clausule in zijn contract maar 2 miljoen hoeft te kosten.
EDIT: je was me net voor Ajaciedjuh
Verder geeft hij aan dat Braafheid door een clausule in zijn contract maar 2 miljoen hoeft te kosten.
EDIT: je was me net voor Ajaciedjuh
Laatst gewijzigd door Pierre op ma mei 18, 2009 9:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- gertjuh410
Fantastisch!
Volgens Johan Derksen heeft ajax interesse in Edson Braafheid.. Mijns inziens de beste linksback van Nederland.
Voor 2 miljoen(clausule).. Lijkt me fantastisch. Viel me gister ook erg op, sterke jongen..Zowel verdedigend als opkomend erg sterk.
Wat vinden jullie van deze speler?
Volgens Johan Derksen heeft ajax interesse in Edson Braafheid.. Mijns inziens de beste linksback van Nederland.
Voor 2 miljoen(clausule).. Lijkt me fantastisch. Viel me gister ook erg op, sterke jongen..Zowel verdedigend als opkomend erg sterk.
Wat vinden jullie van deze speler?
Voor twee miljoen een prima aankoop. Als linksback beter dan Vermaelen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik heb hem niet vaak een hele wedstrijd bezig gezien, maar gisteren viel hij me in positieve zin op, vond hem erg sterk spelen!
Als we Vermaelen voor een mooi bedrag kunnen verkopen richting Engeland en vervolgens Braafheid voor 2 miljoen kunnen ophalen doen we volgens mij een prima zaak.
Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe serieus het is. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat zo'n jongen ook wil weten wie zijn trainer gaat worden. Daarnaast is hij volgend jaar transfervrij en zal er dus wellicht nog meer interesse voor hem zijn.
Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe serieus het is. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat zo'n jongen ook wil weten wie zijn trainer gaat worden. Daarnaast is hij volgend jaar transfervrij en zal er dus wellicht nog meer interesse voor hem zijn.
Nil volentibus arduum
Die poster heeft in elk geval zijn naam mee. Was fantastische voetballer!De Dominee schreef:Poster Velibor Vasovic op ANN. Woont (volgens mij) in Belgrado of omstreken.Ik zal even een wat serieuzer antwoord geven dan rbn.
Zoals ik al vertelde, heeft Ajax zich vorige week officieel gemeld bij FK Partizan voor Obradovic. De Servische club heeft een bedrag van 7 miljoen euro neergelegd bij Ajax.
Tot op heden heeft Ajax niets meer van zich laten horen.
Als Obra van dat kaliber is (of kan worden) is 7 miljoen een schijntje (helaas, met die bedragen van tegenwoordig).
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- Daily Blind
Zo speelt hij al ruim een jaar! Gewoon een uitstekende back die ook prima centraal kan spelen. Lekker kort in de duels, veel aanvallende intenties en daarnaast ook een goede opbouwer!Pierre schreef:Ik heb hem niet vaak een hele wedstrijd bezig gezien, maar gisteren viel hij me in positieve zin op, vond hem erg sterk spelen!
Toen ik op AF schreef (volgens mij heeft De Dominee het hier ook geplaatst) dat één van de drie spelers die Ajax zoekt een type linksback als Braafheid is, lag het natuurlijk voor de hand dat men ook bij Braafheid uit zou komen. Ik had m'n nieuwtje net zo goed meteen zo stellig kunnen brengen dat Ajax achter Braafheid aan zit. Wat is Ajax toch voorspelbaar. Zucht.
Drie jaar geleden of zo transfervrij. Nu iets van 5 miljoen?
Drie jaar geleden of zo transfervrij. Nu iets van 5 miljoen?
Heeft een clausule van twee miljoen, volgens Derksen. Munsterman ontkende het niet.
- Jinne
- Site Admin
De scouts van Ajax hebben naast een abonnement op Eredivisie Live nu ook een account op AF?Enganche schreef:Toen ik op AF schreef (volgens mij heeft De Dominee het hier ook geplaatst) dat één van de drie spelers die Ajax zoekt een type linksback als Braafheid is, lag het natuurlijk voor de hand dat men ook bij Braafheid uit zou komen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zou hij naar Ajax (willen) komen?
Laatst gewijzigd door Jesse op ma mei 18, 2009 11:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Jinne schreef:De scouts van Ajax hebben naast een abonnement op Eredivisie Live nu ook een account op AF?Enganche schreef:Toen ik op AF schreef (volgens mij heeft De Dominee het hier ook geplaatst) dat één van de drie spelers die Ajax zoekt een type linksback als Braafheid is, lag het natuurlijk voor de hand dat men ook bij Braafheid uit zou komen.