Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Aristides

Bericht door Aristides » zo mar 29, 2009 12:48 pm

Met Henk ten Cate viel het ook niet mee. Gelijkspelen tegen Excelsior. Met verschrikkelijk veel moeite winnen van NEC. Die omhaal van Huntelaar in Almelo. Het was net zo vaak slecht en matig als onder de huidige trainer.
Anderen vinden juist die omhaal weer mooi, maar ja ..

Ik herinner me erg goed voetbal tegen psv en feyenoord thuis, excelsior de 2-2 was inderdaad beschamend, rechtsback Anita omdat er zo veel blessures waren! Deed Donald nog mee? :ajaxsmiley.gif:

De overwinningen tegen ploegen als Willem II doen mij weinig, het gaat om de wedstrijden tegen AZ, psv, feyenoord, Twente, Heerenveen, Groningen, in die wedstrijden mag je voetbal verwachten.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

goodfella

Bericht door goodfella » zo mar 29, 2009 12:58 pm

Aristides schreef:
Met Henk ten Cate viel het ook niet mee. Gelijkspelen tegen Excelsior. Met verschrikkelijk veel moeite winnen van NEC. Die omhaal van Huntelaar in Almelo. Het was net zo vaak slecht en matig als onder de huidige trainer.
Anderen vinden juist die omhaal weer mooi, maar ja ..

Ik herinner me erg goed voetbal tegen psv en feyenoord thuis, excelsior de 2-2 was inderdaad beschamend, rechtsback Anita omdat er zo veel blessures waren! Deed Donald nog mee? :ajaxsmiley.gif:

De overwinningen tegen ploegen als Willem II doen mij weinig, het gaat om de wedstrijden tegen AZ, psv, feyenoord, Twente, Heerenveen, Groningen, in die wedstrijden mag je voetbal verwachten.
En die wedstrijden gingen onder Henk ten Cate beter dan onder Marco van Basten. :smallgrin.gif:

En je moet niet ineens de blessures erbij halen, want dat hoort men bij Ajax niet te doen.

Aristides

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Aristides » ma mar 30, 2009 3:36 pm

En die wedstrijden gingen onder Henk ten Cate beter dan onder Marco van Basten.

En je moet niet ineens de blessures erbij halen, want dat hoort men bij Ajax niet te doen.
Kun je zo nagaan, wint alle komende wedstrijden dan haalt hij één punt meer dan HtC. Ik hoop dat hij dat ene punt meer haalt.

Blessures? Ik beweer juist dat Ajax dat niet moet doen, maar zet ik er geen emoticon bij dan snap je het niet, zet ik er nu wel één bij, snap je het weer niet! Zou je mijn berichten niet willen snappen? Let op: er volgt nu een emoticon :ajaxscarf.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » di mar 31, 2009 7:26 am

Dan zal ik maar on topic gaan :icon_wink.gif:
Hij speelde erg goed tegen Schotland ! Ik ben benieuwd of hij dat niveau vast kan blijven houden.

Aristides

Bericht door Aristides » di mar 31, 2009 1:29 pm

Baseman schreef:Dan zal ik maar on topic gaan :icon_wink.gif:
Hij speelde erg goed tegen Schotland ! Ik ben benieuwd of hij dat niveau vast kan blijven houden.
Laten we het hopen; er zullen wel eens sterkere tegenstanders zijn dan Schotland.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr apr 10, 2009 7:43 pm

‘Juventus kijkt naar Van der Wiel’
Uitgegeven: 10 april 2009 16:49
Laatst gewijzigd: 10 april 2009 17:52

AMSTERDAM - Juventus heeft zijn pijlen gericht op Gregory van der Wiel. Tuttosport meldt dat De Oude Dame de rechtervleugelverdediger van Ajax volgend seizoen graag wil toevoegen aan de selectie.

De Italiaanse topclub wil volgens de krant een verjonging doorvoeren in de huidige verdediging.

Dit seizoen moest trainer Claudio Ranieri door blessures aan de rechterkant al een beroep doen op Nicola Legrottaglie, Jonathan Zebina en centrale verdediger Olaf Mellberg.

Doorbraak
Het Amsterdamse jeugdproduct brak dit seizoen onder coach Marco van Basten definitief door. De nieuwbakken international verbande zelfs Bruno Silva, die na zijn komst van FC Groningen alles speelde, naar de bank.

Van der Wiel heeft in Amsterdam nog een contract tot medio 2013.

(c)NUsport
Beetje broddelblad, maar wie weet.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » vr apr 10, 2009 7:45 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 9:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Toppie

Bericht door Toppie » ma apr 13, 2009 9:30 am

Van der Wiel: "Welke club er ook komt, ik blijf bij Ajax"
13-04-09
“Het lijkt wel alsof hij wat benzine van Hatem Trabelsi heeft overgenomen”, zei een Ajax-supporter zondagmiddag treffend. Hij is Gregory van der Wiel en Trabelsi was waarschijnlijk de beste Ajax-back van de laatste tien jaar. Van der Wiel maakt een superseizoen door en debuteerde in februari zelfs al voor het Nederlands elftal. Deze week doken de eerste geruchten over buitenlandse interesse op. "Maar ik speel volgend seizoen sowieso nog voor Ajax."

Van der Wiel zegt het met een glimlach. De verdediger raakt langzaamaan gewend aan de vele interviews die hij moet afgeven. De aandacht groeit, want Van der Wiel is sinds kort international. Tel daar zijn uitstekende vorm bij Ajax bij op en er ontstaat een potentiële topper.

Zondag tegen Willem II kon hij naar hartenlust opstomen en versierde hij een strafschop. In de herhaling leek het een schwalbe. "Maar het was geen toneel. Ik voelde dat hij me raakte." Door de 7-0 zege op de Tilburgers hoeft Ajax in ieder geval niet meer naar het doelsaldo ten opzichte van nummer twee FC Twente te kijken. "Dat zeiden we voor de wedstrijd al tegen elkaar", legt Van der Wiel aan Goal.com uit. "Het kan nog wel eens belangrijk worden, hebben we de afgelopen jaren gezien."

"Beste voetbal van het seizoen"

"We speelden vandaag echt heel goed. Na balverlies gingen we er gelijk op om vervolgens het balletje rond te laten gaan. Een vroeg doelpunt is heel belangrijk. Van daaruit bleven de goals maar komen en bleef het ook goed lopen. In de rust zei de trainer dat we lekker moesten doorgaan. Dat lukte goed", vond Van der Wiel, die dit seizoen Bruno Silva degradeerde tot figurant bij de eerste selectie.

De verdediger kijkt, mede door de schrobbering tegen Willem II, met vertrouwen uit naar de topwedstrijden (PSV-uit, AZ-thuis) die voor de boeg staan. "We hebben uit de laatste paar wedstrijden veel vertrouwen gehaald. We spelen het beste voetbal van het seizoen en pakken aardige overwinningen mee. We voelen onszelf groeien en voelen elkaar beter aan. Dat heeft blijkbaar toch tijd nodig gehad. Nu is het er, waardoor ik heel veel vertrouwen heb voor de komende toppers."

Van der Wiel blijft bij Ajax
Als succesfactor wordt de inbreng van Ismael Aissati vaak genoemd. Van der Wiel is ook onder de indruk geraakt van de Marokkaan. "Hij is zo belangrijk, een fantastische speler. Op het middenveld kan hij alles. Het spel verdelen en diep gaan. Het is goed voor Ajax", aldus van der Wiel, die deze week voor het eerst gelinkt werd met een transfer.

Volgens Tuttosport wil Juventus Van der Wiel naar Italië halen om de selectie te verjongen. "Ik heb het gelezen. Wat ik ervan vind? Ik voel me gevleid natuurlijk. Het is mooi om te horen, maar het is maar de vraag wat er van waar is natuurlijk. Van mijn zaakwaarnemer heb ik niets gehoord." Collega-international Nigel de Jong adviseerde de Eredivisie-spelers bij Oranje onlangs nog vroegtijdig naar het buitenland te gaan. Van der Wiel: "Dat kan ook wel, maar het verschilt per speler. De ene voelt zich klaar, de ander wil nog wat meer leren hier. Ik voetbal volgend seizoen in ieder geval nog bij Ajax, welke club er ook komt."
Speelt 10 wedstrijden leuk en nu al denkend aan het buitenland , wat hebben die gasten tegenwoordig :excited.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » ma apr 13, 2009 9:44 am

Nigel de Jong :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif:

peter

Bericht door peter » ma apr 13, 2009 9:53 am

De Jong ging vroeg weg en kijk eens waar hij nu zit. Daar was hij anders nooit gekomen als hij gewoon bij Ajax was gebleven, namelijk. Iedereen weet namelijk hoe verschrikkelijk het is afgelopen met Sneijder en Huntelaar.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma apr 13, 2009 10:05 am

Toppie schreef:Speelt 10 wedstrijden leuk en nu al denkend aan het buitenland , wat hebben die gasten tegenwoordig :excited.gif:
Hij krijgt de vraag voorgelegd en hij antwoordt dat hij sowieso bij AJAX blijft. Wat er dan mis is met Wiel ontgaat me volledig. Hij begint er toch helemaal niet zelf over?

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » za mei 16, 2009 10:02 pm

Wat een walgelijk ventje, "onze" gregory. Alsof dat tenenkrommende interview in VI niet erg genoeg was blijkt het ook nog eens allemaal pertinent niet waar te zijn. Wie kan zich dat jankverhaal nog herinneren? Ik ben zo gewoon gebleven, ik koop mijn shirtjes nog bij de Zeeman, snotter snotter? Wel, meneertje loopt toch vooral in Gucci e.d. rond, zo zien we op zijn hyves. Op zijn twitter laat hij ook nog eens trots blijken veel te feesten en te zuipen, en dit allemaal te betalen met zijn black card.
Op zich niet erg, maar waarom dan in hemelsnaam gaan liegen in de VI en doen alsof je de halfbroer van die dekselse dirk de visserszoon uit Katwijk bent? Ik walg hier echt van. Mediaverbod voor die vent, je zet de club voor lul hiermee!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo mei 17, 2009 12:35 am

Hahaha, dit had je niet moeten posten. Nu lees ik net dat Van der Wiel met Sheotahul (van Volendam) in Barcelona zit en net zijn vierde Pina Colada achterover heeft geslagen. Dat is van die info waar je helemaal niets aan hebt, maar toch grappig is. Voor andere geiteresseerden:

http://twitter.com/gvanderwiel

Oja, Van der Wiel typt zoals hij praat, een beetje simpel.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » zo mei 17, 2009 12:49 am

Wat een niveau.

:drecul.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 17, 2009 1:28 am

Enige kans dat dit onzin is? (los van het feit dat het me een worst zal zijn wat die jongen in z'n privéleven doet, zolang hij maar presteert)

Jesse

Bericht door Jesse » zo mei 17, 2009 9:41 am

Ah, een mooie gek. :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mei 17, 2009 9:44 am

Wat een boefje.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo mei 17, 2009 10:14 am

Even voor de duidelijkheid, het kan mij ook niet zo gek veel schelen wat een speler in zijn vrije tijd doet, hoor. Ik zou ook lekker gaan winkelen als ik zoveel centjes had. Wel is hij natuurlijk altijd een beetje ambassadeur van Ajax, dat hoort nu eenmaal bij profvoetballer zijn.
Maar waarom zou je in een interview liegen dat je je spullen bij de Zeeman koopt? Dan ben je toch niet helemaal goed?
Laatst gewijzigd door Jeroen126 op zo mei 17, 2009 10:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 17, 2009 10:16 am

Misschien heeft Zeeman haar assortiment uitgebreid met Gukki?
I think I lost my fucking headache

peter

Bericht door peter » zo mei 17, 2009 10:34 am

Thnx Scherrer. Ik ga hem volgen. ;)
Bn drnk as fukkk! Ga hlemaal loss hierr. Wil hier nooit meer wg ! Got sum new frnds tho.. The prty isn't over yett. Still going hardddd !!!
Groot feest natuurlijk, want we zijn 3e. Sheotahul is gedegradeerd en dat is ook een feestje waard. Sorry, maar ik krijg er toch ook een beetje de kriebels van.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo mei 17, 2009 10:43 am

Ik ga die pagina echt nooit meer openen want ik ben bang dat ik 'm dan niet meer serieus kan nemen. Wat een partij onzin bij elkaar zeg.

Overigens zou ik als ik Ajax was geloof ik toch vriendelijk verzoeken om hier mee op te houden. Nu leest de hele wereld mee hoe meneer zich een stuk in z'n kraag zuipt. Nou mag hij dat uiteraard lekker zelf weten in z'n vakantie maar hou het even lekker privé.
Nil volentibus arduum

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo mei 17, 2009 10:47 am

En dan die spelling.... Auw!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo mei 17, 2009 10:51 am

TWITTER !
woensdag, 00:07
Hey jongens, meisjes, dames en heren..

Altijd al willen weten hoe het leven van een voetvaller eruit ziet.. dat kan nu !

Wil je weten wat ik doe, waar ik ben, met wie ik ben, voeg me dan toe op twitter, heb je nog geen twitter maak er dan snel 1 aan !
greetttss Gregory van der Wiel...
http://www.gregoryvanderwiel25.hyves.nl/

Nou, dat weten we nu in ieder geval. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo mei 17, 2009 11:11 am

Ik vond het al nooit zo'n licht, maar nu bewijst hij het ook. En dan ook alles nog op het net zetten, zodat iedereen het kan lezen. :blush.gif:

Aan de andere kant, hij is jong, hij heeft vakantie, hij heeft geld, zit in Barcelona, laat hem maar ff gek doen. (zoudenwij ook wel willen :ajaxsmiley.gif: )
Als hij bij het begin van de training er maar weer helemaal staat.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 17, 2009 11:43 am

Eh nogmaals, hoe weten we dat dit echt is? Ik ken dat hele Twitter niet hoor, dus vergeef me als ik iets heel doms zeg.

Plaats reactie