Kenneth Vermeer
Moderator: mods
Re: Kenneth Vermeer
Mag blijven waar hij zit. Net zoals Van Bommel en Afellay versterkingen voor Ajax zouden zijn, maar hen hoef ik ook nooit in een Ajaxshirt te zien.
Ik blijf achter Kenneth staan, gisteren was niet zijn fout
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"
- Daily Blind
Zijn zwakke optreden was de omslag in de wedstrijd. PSV rook zijn onzekere optreden en ging de druk alleen maar opvoeren. Prima keeper voor Volendam!
De omslag in de wedstrijd was de instelling van PSV tegenover de instelling van Ajax.
Ik ben geen fan van Vermeer, maar je wint met zijn allen en je verliest met zijn allen.
Gisteren toonde Vermeer aan waarom ik hem geen top vind en hem ook de top niet zie halen, maar Ajax verloor natuurlijk niet dankzij hem. PSV had gister ook weer een ouderwets onzekere en grabbelende Isaksson (die de vorige wedstrijden juist een stijgende lijn had gevonden, al zie ik heel graag een andere keeper volgend seizoen), maar desondanks maakte PSV Ajax toch in.
Maar het moge duidelijk zijn dat Vermeer een erg matige wedstrijd keepte.
Ik ben geen fan van Vermeer, maar je wint met zijn allen en je verliest met zijn allen.
Gisteren toonde Vermeer aan waarom ik hem geen top vind en hem ook de top niet zie halen, maar Ajax verloor natuurlijk niet dankzij hem. PSV had gister ook weer een ouderwets onzekere en grabbelende Isaksson (die de vorige wedstrijden juist een stijgende lijn had gevonden, al zie ik heel graag een andere keeper volgend seizoen), maar desondanks maakte PSV Ajax toch in.
Maar het moge duidelijk zijn dat Vermeer een erg matige wedstrijd keepte.
- Ajaciedjuh
AjaxLife schreef:Vermeer: ‘Dit pijntje kon ik niet verdragen’
nieuws Door: Redactie op 13 mei 2009
Kenneth Vermeer was te geblesseerd om het slotduel van Ajax te kunnen spelen. De keeper liep op de afsluitende training voor de wedstrijd tegen FC Twente een blessure aan zijn elleboog op. Ook met de Suriprofs kwam hij niet in actie.
Eerste training
"Normaal gesproken kan ik een pijntje wel verdragen, maar nu ging het echt niet meer. Ik heb de training wel afgemaakt, maar later kreeg ik alsnog last," vertelt de doelman onder meer tegenover Ajaxlife.nl.
Hoe lang hij last blijft houden, weet Vermeer niet. "Ik ga er van uit dat ik op 22 juni, de dag van de eerste training, weer fit ben. Zo niet, dan ga ik overleggen met de fysiotherapeut."
Overigens is het gesprek tussen Vermeer en Ajax over zijn contractuele situatie uitgesteld. Er is nog geen nieuwe datum geprikt.
Opvallend.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mwoah, in afwachting van de nieuwe trainer lijkt me. Die zal erbij willen/moeten zijn en een eventueel fiat moeten geven.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh
Dan is er bij Blind niet echt het vertrouwen. Ik hoop ook dat ze gewoon doorgaan met Stekelenburg (of een beter alternatief aankopen).De Dominee schreef:Mwoah, in afwachting van de nieuwe trainer lijkt me. Die zal erbij willen/moeten zijn en een eventueel fiat moeten geven.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Typisch Ajax, dan pas gaan kijken, even wachten en in september laten opereren, zodat hij na de winterstop weer wat kan gaan doen. Er is nu toch ook een diagnose te stellen of voor 22 juni!"Ik ga er van uit dat ik op 22 juni, de dag van de eerste training, weer fit ben. Zo niet, dan ga ik overleggen met de fysiotherapeut."
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 8:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Verstandig idd. De nieuwe trainer zal vermoedelijk wel de voorkeur aan Steek geven.De Dominee schreef:Mwoah, in afwachting van de nieuwe trainer lijkt me. Die zal erbij willen/moeten zijn en een eventueel fiat moeten geven.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 8:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
Vedette-10- schreef:Het is toch zonde dat hij vermoedelijk vertrekt na dit seizoen.
Ik ga zijn blunders niet missen hoor.
-
niks
Jij vindt wel dat Vermeer de potentie heeft om uit te groeien tot een uitstekende keeper ?
Ik vind juist dat hij dit seizoen laat zien waarom ik in hem nooit een topper heb gezien.
Ik vind juist dat hij dit seizoen laat zien waarom ik in hem nooit een topper heb gezien.
Volgens mij waren er maar héél weinig mensen hier die een topkeeper in hem zagen.
-
niks
Volgens mij waren er hier velen die Vermeer in plaats van Stekelenburg wilden zien keepen, er werden statistieken opgevoerd om aan te tonen dat Ajax met Vermeer minder tegendoelpunten kreeg enz.Enganche schreef:Volgens mij waren er maar héél weinig mensen hier die een topkeeper in hem zagen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat is wat anders. Ook al heeft Vermeer niet voldaan was het toch een prima keus van MvB. Nu weten we tenminste dat we een nieuwe keeper nodig hebben.
Volgens mij ook, wel dat men vroeg om Vermeer omdat Stekelenburg een paar mindere wedstrijden had na zijn blessure ...Enganche schreef:Volgens mij waren er maar héél weinig mensen hier die een topkeeper in hem zagen.
Blij met de punten ...
Zo herinner ik het me ook, Voets. Vermeer had Stekelenburg prima vervangen en Stekelenburg stapelde fout op fout in de wedstrijden na z'n terugkeer. Helaas deed Vermeer dat dunnetjes over op het moment dat hij als eerste doelman werd aangewezen.
Mooi, fijn dat hij ook een greintje clubgevoel in z'n donder heeft. Ik heb nog wel vertrouwen in Kenneth, verving de geblesseerde Stekelenburg subliem. Over hoe hij de fitte Stekelenburg verving wil ik het liever niet hebben.Vermeer: tekenen niet afhankelijk van keuze voor eerste keeper
Tegenover Sportweek liet Kenneth Vermeer weten dat contractverlenging wat hem niet afhangt van de vraag of hij eerste keeper wordt of niet. Wat hem betreft gaat hij snel met Ajax rond de tafel. Ongeacht de uitkomst van de keeperstrijd tussen Maarten Stekelenburg en hem wil Kenneth Vermeer bij Ajax blijven. "Dit is mijn club en mijn ontwikkeling verloopt voorspoedig."
Daar moet je het juist wel over hebben. Want toen hij de kans kreeg, stond hij er niet.Jeroennaarbeneden schreef:Over hoe hij de fitte Stekelenburg verving wil ik het liever niet hebben.
Het stinkt aan alle kanten!
joey schreef:Daar moet je het juist wel over hebben. Want toen hij de kans kreeg, stond hij er niet.Jeroennaarbeneden schreef:Over hoe hij de fitte Stekelenburg verving wil ik het liever niet hebben.
Inderdaad, ik leg dit dan ook uit als niet met de druk om kunnen gaan die ontstaat wanneer je eerste keeper bent (en supporters iets van je verwachten). Vermeer heeft in mijn ogen bewezen niet goed genoeg te zijn voor Ajax. De laatste 1,5 jaar voor zijn laatste blessure was Stekelenburg een prima keeper voor Ajax. Ik ga er dan ook vanuit dat Stekelenburg eerste keeper wordt komend seizoen.
Toen hij de kans kreeg stond hij er wel. Toen eenmaal het min of meer vrijblijvende eraf ging, bleek hij niet geweldig om te gaan met die druk. Maar ik zou niet weten waarom hij dat niet zou kunnen verbeteren.
I think I lost my fucking headache
Ik vind Vermeer in ieder geval een leuk ventje. Heb hem er graag bij.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!