0-2 Roda.

Typerend dat er niemand protesteert trouwens.Ajaciedjuh schreef:Dit had een pingel en rood voor de keeper moeten zijn. Fijn zo'n scheits.
Yep!WP_LeGeNd schreef:dit is trouwens een van de weinige keren dat ik hoop dat Feyenoord wint..
Ik wil dat Roda degradeert en dat Volendam lekker in de eredivisie blijft!
Je ziet vaak dat de topploeg de scheids mee heeft en dat de underdog geflikt wordt.999 schreef:En dat was dus een zuivere penaltie ..
Ook dat voordeel zijn we kwijtwimpey schreef:Je ziet vaak dat de topploeg de scheids mee heeft en dat de underdog geflikt wordt.999 schreef:En dat was dus een zuivere penaltie ..![]()
Zonder een 5-tal basisspelers.999 schreef:Het lijkt er verzorgder uit te zien bij AJAX ,,,,,
.. Erfenis van Marco ..wimpey schreef:Ik heb trouwens het gevoel dat ik naar een van de betere wedstrijden van Ajax van het seizoen zit te loeren.
Schippie for President.
Moeilijk te beoordelen. Twente speelt nergens meer voor. Vind de linies wel erg ver uit elkaar steken ook.wimpey schreef:Ik heb trouwens het gevoel dat ik naar een van de betere wedstrijden van Ajax van het seizoen zit te loeren.
Schippie for President.
999 schreef:.. Erfenis van Marco ..wimpey schreef:Ik heb trouwens het gevoel dat ik naar een van de betere wedstrijden van Ajax van het seizoen zit te loeren.
Schippie for President.
Idd, zet er Martina er maar in.Peter schreef:Loenardo mag er van mij wel weer uit, hoor. Wat een onbenul.