Je weet toch nooit of ze een lijntje hebben?Kowalczyk schreef:Dat hebben ze bij FC Update leuk uit hun duim gezogen. Even de voor de hand liggende kandidaten op een rijtje gezet, bla-di-bla - en hop, weer een stukje af, want daar gaat het natuurlijk allemaal om: zo veel mogelijk nieuwe stukkies, zo veel mogelijk hits.
Dat Rijkaard 'de gedroomde opvolger' is, hebben ze zéker niet van iemand van de club gehoord. Is gewoon puur gezwets in de ruimte, want als het een ander wordt, is er toch niemand die erop terugkomt. Digitale bladvulling; verder niks.
K.

Kowalczyk gisteren schreef:Ik weet in dit specifieke geval niet of dit uit een dikke duim afkomstig is, maar ik kan je wel vertellen dat het niet per definitie zo hoeft te zijn. De aanstelling van Co Adriaanse was al zo ongeveer beklonken vóórdat Jan Wouters eruit vloog. En dat Ajax Henk ten Cate ging benaderen, konden ze je off the record ook al melden toen Danny Blind er nog zat.
Als je 'lijntjes' hebt, kunnen dat soort dingen al lang en breed bekend zijn. Dat weet ik uit zeer ruime eigen ervaring. Netjes is het niet, maar wel een feit.
K.