Dus Clavo, niet gemeen zijn en zondagmiddag pas om 14.25u de voorspellingen posten want dan ben ik er niet.

Moderators: Pride of Amsterdam, mods
Dat hangt van het weer af Thijs. Als het lekker weer wordt ga ik varen, wordt het kutweer ga ik naar Ajax. Bid jij maar voor een hittegolf haha!Thijs schreef:Nu ga ik dus de hele week wachten op de voorspellingen van El Clavo, zodat ik middels enkele verrassende wanhoopsuitslagen alsnog de koppositie hoop te pakken.
Dus Clavo, niet gemeen zijn en zondagmiddag pas om 14.25u de voorspellingen posten want dan ben ik er niet.![]()
Alleen jou Thijs kan ik inhalen... Moet ik veel risico's gaan nemen. Maar aangezien ik zondag op zeker in de doelloze Arena moet zijn hoop ik dat je het voor zondag 12.00 uur al hebt ingeleverd. Kan ik mezelf op instellen en daar wijzigingen aanbrengen.El Clavo schreef:Dat hangt van het weer af Thijs. Als het lekker weer wordt ga ik varen, wordt het kutweer ga ik naar Ajax. Bid jij maar voor een hittegolf haha!Thijs schreef:Nu ga ik dus de hele week wachten op de voorspellingen van El Clavo, zodat ik middels enkele verrassende wanhoopsuitslagen alsnog de koppositie hoop te pakken.
Dus Clavo, niet gemeen zijn en zondagmiddag pas om 14.25u de voorspellingen posten want dan ben ik er niet.![]()
ik ben ook voor. als Thijs het ook goed vindt... Kunnen we ook niet bij elkaar afkijken.El Clavo schreef:Ik ben voor! Kan ik hem nog wel in mijn sent items opslaan dan? Just in case?
Je bent in ieder geval een goeie verliezer, mijn beste ThijsThijs schreef:Tuurlijk. Doen we dat! Wel zo eerlijk.
Mijn voorspelling moet je in je inbox hebbenDuke schreef:Prima wat mij betreft.
Dan wint er zeker een mod dus daar heeft Thijs vast wel oren naar.michaelajaxfan schreef:Een ander leuk ideetje is natuurlijk dat alle (theoretische) kanshebbers op #1 hun voorspellingen in alle discretie voor zondag 14:30 uur naar Duke moeten mailen!
Namens mij wens ik Thijs en EL Clavo veel succes vandaagThijs schreef:De voorspellingen zijn binnen, er kan nog vanalles gebeuren!
Spannend jongens, dat de beste moge winnen.
De hoofdprijs zal je profiel gewijzigd worden ofzo... met winaar 2008.2009 ofzo?El Clavo schreef:Ik zie dat Thijs en ik 4 verschillende hebben. Spannend is het iig wel!
Wat is de hoofdprijs eigenlijk? Zijn er ook troostprijzen?![]()
Succes vanmiddag!