En dan geschied het wonder ?.Dat is dan opgelost ..Peter schreef:Ik denk dat Witschge een andere rol krijgt en dat Schippie mag blijven. Misschien dat ze Neeskens als assistent naar voren schuiven ofzo.

En dan geschied het wonder ?.Dat is dan opgelost ..Peter schreef:Ik denk dat Witschge een andere rol krijgt en dat Schippie mag blijven. Misschien dat ze Neeskens als assistent naar voren schuiven ofzo.
Maar het is wel wat ik denk. In principe denk ik ook maar dat er 3 opties zijn, hoor.Daniel_vT schreef:Dat is te weinig.Ajaciedjuh schreef:Idd, zoiets verwacht ik ook.Peter schreef:Ik denk dat Witschge een andere rol krijgt en dat Schippie mag blijven. Misschien dat ze Neeskens als assistent naar voren schuiven ofzo.
Hoezo dan? heb het niet gezien namelijk.martijn401 schreef:Na dit interview is het mij wel duidelijk dat Marco volgend seizoen niet meer onze trainer is.
Ik zie Rijkaard hier niet instappen hoor ...Peter schreef:Maar het is wel wat ik denk. In principe denk ik ook maar dat er 3 opties zijn, hoor.Daniel_vT schreef:Dat is te weinig.Ajaciedjuh schreef: Idd, zoiets verwacht ik ook.
Optie1: aanpassing met assistenten.
Optie 2: Rijkaard+Neeskens
Optie 3: Co.
Inderdaad het gaat om wat je denkt. Als ik het mag zeggen, dan ga ik voor optie 3. Mocht een switch komen, dan denk ik dat optie 2 weer reëler is.Peter schreef: Maar het is wel wat ik denk. In principe denk ik ook maar dat er 3 opties zijn, hoor.
ik kreeg het idee dat van Basten het gevoel heeft er alles aan gedaan te hebben dat in z'n vermogen ligt en dat het niet genoeg is. Ik denk dat hij zich niet te groot voelt om z'n conclusies te trekken en op te stappen.brigade zuid schreef:Hoezo dan? heb het niet gezien namelijk.martijn401 schreef:Na dit interview is het mij wel duidelijk dat Marco volgend seizoen niet meer onze trainer is.
afca.nl"Bij het stadion van Sparta weigeren ontevreden supporters de bussen in te stappen om naar huis te gaan. De supporters hebben zich verzameld rond de spelersbus van Ajax en weigeren deze naar huis te laten gaan, na de wanvertoning tegen Sparta vanmiddag.
De politie is momenteel aan het overleggen over eventuele maatregelen."
Volkomen begrijpelijk.Ajaciedjuh schreef:afca.nl"Bij het stadion van Sparta weigeren ontevreden supporters de bussen in te stappen om naar huis te gaan. De supporters hebben zich verzameld rond de spelersbus van Ajax en weigeren deze naar huis te laten gaan, na de wanvertoning tegen Sparta vanmiddag.
De politie is momenteel aan het overleggen over eventuele maatregelen."
Kowalczyk schreef:Ik bezoek geen Ajax-wedstrijd meer zolang deze man nog hoofdtrainer is.Beloki schreef:Oh ja, Van Basten kan nu écht niet meer aanblijven.
Bij deze besloten.
K.
Idd. Chelsea, Milan of Bayern lijkt me effe wat aantrekkelijker.999 schreef: Ik zie Rijkaard hier niet instappen hoor ...
Een buitenlander lijkt me ook geen slecht idee. Binnen Nederland zie ik niks op dit moment.wimpey schreef:Idd. Chelsea, Milan of Bayern lijkt me effe wat aantrekkelijker.999 schreef: Ik zie Rijkaard hier niet instappen hoor ...![]()
Betwijfel trouwens of Rijkaard er wel wat van zou kunnen maken. Bij Barca moet je grote jongens en ego's managen. Bij Ajax moet je ze de basics leren. Is nogal een verschil.
De optie-Co vind ik ook geen optie. Ongetwijfeld een vakman, maar het is al eens mislukt en karakterologisch is die man kwetsbaar. Hij blijft vrijwel overal kort en vertrekt vrijwel overal met heibel.
In de huidige technische staf aanpassingen doorvoeren lijkt me ook al niets. Een assistentje vervangen, daar wordt het echt niet beter van.
Laat Ajax een ervaren buitenlander aanstellen. Een leraar. Rangnick ofzo.
Je ziet dat het bij twente wel goed uitpakt, ook al was er vooraf de nodige scepsis. Maar ja, het blijft wel Ajax. De lat ligt veel hoger.Beloki schreef:
Een buitenlander lijkt me ook geen slecht idee. Binnen Nederland zie ik niks op dit moment.
Dan heb je weer iemand die sturing geeft aan het team, wedden dat dat een wereld van verschil oplevert?999 schreef:En dan geschied het wonder ?.Dat is dan opgelost ..Peter schreef:Ik denk dat Witschge een andere rol krijgt en dat Schippie mag blijven. Misschien dat ze Neeskens als assistent naar voren schuiven ofzo.
Al definitief op de wijn overgestapt?Rednose schreef:De logica der dingen is dat Van Basten blijft als hij dat zelf wil. Het helpt ook nix om elke keer de trainer te ontslaan, dat heb ik nu wel gezien.
Dan liever doorbijten en consequent voor je ingezette koers gaan met deze trainer.
Al vrees ik dat een een zeker Co wel eens gelijk kon hebben met zijn opmerking over paarden en ruiters.....waar veel mensen toen over vielen.
Aan de andere kant kan het weer kantelen, ik blijf een optimist en geloof eerlijk gezegd niet dat weer een nieuwe trainer de oplossing is. Liever een tijdje doorbijten en een vaste lijn houden.
(zucht....maar of ik er groot geloof in heb.......*diepe zucht*)
Ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen. Ik hoop ook, net zoals vele anderen, op een buitenlander, maar dat zie ik helaas niet gebeuren. En dan kom je al gauw uit bij deze drie opties, waar ik niet vrolijk van wordt. Ik denk namelijk dat optie 1 en 2 sowieso niet gaan werken, en optie 3 zie ik ook niet (direct) een succes worden.Peter schreef:Maar het is wel wat ik denk. In principe denk ik ook maar dat er 3 opties zijn, hoor.
Eens. Geen Rijkaard a.u.b.wimpey schreef:Betwijfel trouwens of Rijkaard er wel wat van zou kunnen maken. Bij Barca moet je grote jongens en ego's managen. Bij Ajax moet je ze de basics leren. Is nogal een verschil.
Hoewel ik zeer gecharmeerd van Co ben, ben ik ook niet zo'n groot voorstander van terugkeer. Te weinig krediet en dan lukt het toch niet met hem. Dan ontstaat er veel te snel onust. Hij moet het volledige vertrouwen hebben van het bestuur dat hem ook nog een beetje publicitair uit de wind houdt.wimpey schreef:De optie-Co vind ik ook geen optie. Ongetwijfeld een vakman, maar het is al eens mislukt en karakterologisch is die man kwetsbaar. Hij blijft vrijwel overal kort en vertrekt vrijwel overal met heibel.
Ik ken geen goede buitenlandse trainers, maar ze moeten er ongetwijfeld zijn. Ben er niet op voorhand tegen. Zolang het inderdaad maar iemand met didactische vaardigheden is.wimpey schreef: Laat Ajax een ervaren buitenlander aanstellen. Een leraar. Rangnick ofzo.