Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)
- Daily Blind
Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)
Bijna 1-2 door Lens die allang rood had moeten hebben.
Het was toch Vink? Je bent toch niet de verhaallijn kwijt?Zlatan Son of God schreef:AJAX/MVB = ANTIVOETBAL
GEEF GVD DIE BAL EENS VOOR EGOISTISCHE ZAK ..
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Donkey Shot schreef:Het was toch Vink? Je bent toch niet de verhaallijn kwijt?Zlatan Son of God schreef:AJAX/MVB = ANTIVOETBAL
Vink is ook drama, maar het spel van AJAX net zo. Met 4 verdedigers achterin blijven staan is gewoon on acceptabel.
En over verhaallijn kwijt zijn..Daar ben jij toch meer van
nog 2 minuten in dit spektakelstuk!
GEEF GVD DIE BAL EENS VOOR EGOISTISCHE ZAK ..
Blij met de punten ...
suarez klote egoist.... wat is die vent de kluts kwijt!
aisatti buitenkant paal....
- Daily Blind
En weer de paal..
- Monkey Tonk
Gewoon verschrikkelijk veel pech.
gewoon onkunde!Monkey Tonk schreef:Gewoon verschrikkelijk veel pech.
- Daily Blind
Geel geven aan spelers die nog niet geboekt zijn durft hij wel!!
Bah....wat een kutmiddag weer.
Nou, ik heb het gehad met deze schijtcoach en egoistische spelers ..
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Ik ook..Tijd voor een coach met ervaring en een erelijst.999 schreef:Nou, ik heb het gehad met deze schijtcoach en egoistische spelers ..
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
KUTzooi!!! 

Van Basten oprotten? En dan? De door jouw gedachte succescoach voor de groep zetten en na weer een half jaar constateren dat we geen KUT zijn opgeschoten? Ik vind het zo fucking naief, iedereen maar denken dat het alleen aan de coach ligt. Dit klote probleem ligt zo veel dieper. Adriaanse of van Gaal kan bij deze club momenteel ook een makkelijke flater slaan.Zlatan Son of God schreef:Donkey Shot schreef:Het was toch Vink? Je bent toch niet de verhaallijn kwijt?Zlatan Son of God schreef:AJAX/MVB = ANTIVOETBAL
Vink is ook drama, maar het spel van AJAX net zo. Met 4 verdedigers achterin blijven staan is gewoon on acceptabel.
En over verhaallijn kwijt zijn..Daar ben jij toch meer van
Ben blij dat Vink floot heb je tenminste een blessure tijd van 17 minuten999 schreef:Nou, ik heb het gehad met deze schijtcoach en egoistische spelers ..

- Monkey Tonk
Ik het het eerste uur gemist, maar heb maar 1 ploeg zien voetballen. Bal ging er niet in. Gebeurt soms. Als je daar niet tegen kunt moet je basketbal gaan kijken.
Ik zag op VI.nl Dembele geel minuut 105 staan. Ik dacht dat het een foutje was, heeft die gast echt 17 minuten blessure tijd gegeven?Toppie schreef:Ben blij dat Vink floot heb je tenminste een blessure tijd van 17 minuten999 schreef:Nou, ik heb het gehad met deze schijtcoach en egoistische spelers ..

Precies, Ajax speelde een prima tweede helft. 29 schoten!!! En geen van alle uit wanhoop ofzo. Prima rechtgezet in de rust lijkt me.
Mooie en spannende wedstrijd. Ik snap er niets van dat je als voetballiefhebber zegt dat het een kutmiddag was.
Mooie en spannende wedstrijd. Ik snap er niets van dat je als voetballiefhebber zegt dat het een kutmiddag was.
Laatst gewijzigd door LucaS op zo apr 26, 2009 3:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Gelukkig deze wedstrijd zit er ook weer op... Nog 2 te gaan
Suarez Jongen laat je lekker verkopen voor een fiks bedrag. Wat dacht jij wel? 0-1 achter en dan zo'n penalty nemen.. Daarnaast alles zelf willen doen... Gaat lekker in Z-Amerika weer voetballen ofzo.
Ajax wat met 4 spelers achter blijft? Onze wereld coach had toch aangegeven dat Ajax in Vermaelen een pinch hitter zag? waarom nu niet dan?
Daarnaast was het ook na de kansen van Ajax een zeer slechte wedstrijd. Waarbij Lens nog bijna de 1-2 op zijn schoen had...
Hoe ga je je mannen scherp krijgen, MvB voor volgende week uit tegen Sparta..
Weer niet ingelopen op Twente...
Het zou me niet verbazen als AZ volgende week de wedstrijd laat lopen en Ajax onderuit gaat bij Sparta.

Suarez Jongen laat je lekker verkopen voor een fiks bedrag. Wat dacht jij wel? 0-1 achter en dan zo'n penalty nemen.. Daarnaast alles zelf willen doen... Gaat lekker in Z-Amerika weer voetballen ofzo.
Ajax wat met 4 spelers achter blijft? Onze wereld coach had toch aangegeven dat Ajax in Vermaelen een pinch hitter zag? waarom nu niet dan?
Daarnaast was het ook na de kansen van Ajax een zeer slechte wedstrijd. Waarbij Lens nog bijna de 1-2 op zijn schoen had...
Hoe ga je je mannen scherp krijgen, MvB voor volgende week uit tegen Sparta..
Weer niet ingelopen op Twente...
Het zou me niet verbazen als AZ volgende week de wedstrijd laat lopen en Ajax onderuit gaat bij Sparta.
Laatst gewijzigd door mattie op zo apr 26, 2009 3:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer op zoek naar een Interim coach..