Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)
Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)
Suarez is niet goed bij zijn hoofd. Clown.
I think I lost my fucking headache
Hij heeft er dan ook nog niet een zo mongolide proberen in te schieten.Trab schreef:Suarez heeft nog geen penalty gemist dit jaar.
KJH had ook geen penaltie gemist voor dat ie de eerste miste.Doe dit achterlijke pingel nemen maar tegen Fc Knudde, nu moet ie gewoon de hoek in ...Trab schreef:Suarez heeft nog geen penalty gemist dit jaar. En zijn kracht is juist dat hij ze telkens op een andere manier neemt. Helaas lukt het dit keer net niet. En dat overdreven gedoe over het inkomen. Hij gaat gewoon voor de bal. Risico van het vak. Iedereen valt nu over hem heen door de voorgeschiedenis van Didulica. Maar misschien had Didulica wel gewoon zo'n helm net als Chech moeten opzetten.
Blij met de punten ...
Ik vind dat in deze situatie Suarez niks te verwijten valt. Hij gaat gewoon voor de bal.LucaS schreef:Suarez is niet goed bij zijn hoofd. Clown.
- Daily Blind
Eruit schoppen hou op zeg. Die Keeper moet gewoon een helm dragen, hij is bij elk contact een risico geval. Ik noem Didulicia gewoon onprofessioneelToppie schreef:Suarez maakt vandaag zeker het verschil in 2 100% kansen te missen en iemand het veld uit te schoppen.
En Vink is vandaag een drama
Jawel hoor. In de uefacup heeft ie er zo 1 gemaakt.wimpey schreef:Hij heeft er dan ook nog niet een zo mongolide proberen in te schieten.Trab schreef:Suarez heeft nog geen penalty gemist dit jaar.
Wat rot mij dat nou. Schiet die pingel erin. Dan heb je het momentum. Denk dat Suarez er zo af gaat met de stretcher. Die jongens van AZ willen zich ten koste van een paar kaarten echt wel effe wreken.Trab schreef:Ik vind dat in deze situatie Suarez niks te verwijten valt. Hij gaat gewoon voor de bal.LucaS schreef:Suarez is niet goed bij zijn hoofd. Clown.
Didulica had die bal klem hoor, voordat die idioot aan kwam stormen
Jesus ik ben nog nooit zo kwaad geweest ..

Blij met de punten ...
- Daily Blind
AZ had had allang met 7 man dus een automatische nederlaag moeten staan.wimpey schreef:Wat rot mij dat nou. Schiet die pingel erin. Dan heb je het momentum. Denk dat Suarez er zo af gaat met de stretcher. Die jongens van AZ willen zich ten koste van een paar kaarten echt wel effe wreken.Trab schreef:Ik vind dat in deze situatie Suarez niks te verwijten valt. Hij gaat gewoon voor de bal.LucaS schreef:Suarez is niet goed bij zijn hoofd. Clown.
Tel je even mee:
Lens 2x geel
Pocognolie 2x geel
Schaars rood
Moisander 2x geel
je bent een zwaar gestoorde klootzak, ZSOG!Zlatan Son of God schreef:Eruit schoppen hou op zeg. Die Keeper moet gewoon een helm dragen, hij is bij elk contact een risico geval. Ik noem Didulicia gewoon onprofessioneelToppie schreef:Suarez maakt vandaag zeker het verschil in 2 100% kansen te missen en iemand het veld uit te schoppen.
omg
hoe krijg je die er niet in cvita????
hoe krijg je die er niet in cvita????
Drie doelpunten hadden we al moeten hebben
- Daily Blind
Nee hoor.. Toen Suarez in kwam stormen was de bal gewoon in het spel. In een fractie van 1 seconde voor het contact had Didulica hem pas klem!LucaS schreef:Didulica had die bal klem hoor, voordat die idioot aan kwam stormen
Cvitanich prutser!
Flikker nu toch op .. weer een GROTE OPEN KANS ..
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
Die kans is ECHT niet te missen. Die blaas je erin.
Och. Ik verbaas me bij Ajax nergens meer over. Onze club is een zielig stel stumpers geworden.999 schreef:Jesus ik ben nog nooit zo kwaad geweest ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cvitanich bijv. Onze Latino´s zijn wereldkampioen kansen missen.
Bal had ie vast hoor ..Zlatan Son of God schreef:Nee hoor.. Toen Suarez in kwam stormen was de bal gewoon in het spel. In een fractie van 1 seconde voor het contact had Didulica hem pas klem!LucaS schreef:Didulica had die bal klem hoor, voordat die idioot aan kwam stormen
Cvitanich prutser!
Blij met de punten ...
AAARGH!!
- Daily Blind
Jou mening. Cech mag niet eens meer zonder spelen, omdat het medisch niet verantwoord is.Donkey Shot schreef:je bent een zwaar gestoorde klootzak, ZSOG!Zlatan Son of God schreef:Eruit schoppen hou op zeg. Die Keeper moet gewoon een helm dragen, hij is bij elk contact een risico geval. Ik noem Didulicia gewoon onprofessioneelToppie schreef:Suarez maakt vandaag zeker het verschil in 2 100% kansen te missen en iemand het veld uit te schoppen.
- Daily Blind
Op het moment van contact zeker, maar toen Suarez in kwam dus voor de bal ging nog niet hoor!999 schreef:Bal had ie vast hoor ..Zlatan Son of God schreef:Nee hoor.. Toen Suarez in kwam stormen was de bal gewoon in het spel. In een fractie van 1 seconde voor het contact had Didulica hem pas klem!LucaS schreef:Didulica had die bal klem hoor, voordat die idioot aan kwam stormen
Cvitanich prutser!
Hoe krijg je het voor elkaar inderdaad .. weer zo'n kansloos schot .. van Cvitanichwimpey schreef:Och. Ik verbaas me bij Ajax nergens meer over. Onze club is een zielig stel stumpers geworden.999 schreef:Jesus ik ben nog nooit zo kwaad geweest ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cvitanich bijv. Onze Latino´s zijn wereldkampioen kansen missen.
Blij met de punten ...
Sulejmani is zowaar vandaag niet de slechtste...
weer een penalty....