Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)
Re: Ajax - AZ (26 april, 14:30 uur)
Voor Anita, die beduidend beter speelde.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Bertje schreef:Voor Anita, die beduidend beter speelde.
Da's jouw mening en die respecteer ik, maar als je na 35 min al wordt gewisseld twijfel ik toch of je gelijk hebt... Die jongen werd totaal overspeeld en was ook betrokken in een negatieve rol bij de 1-0 en de 2-0. Ben je dat niet wordt je ook niet gewisseld.
Vandaag zal niet veel anders zijn dan verleden week.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Laten we hopen van wel. 
Ze speelde allebei niet sterk.

Ze speelde allebei niet sterk.
de discussie over Anita of Vertonghen, de keuze komt neer op meneer niets of meneer helemaal niets
Merk dat Dokkie weer een beetje in zijn oude doen isDonkey Shot schreef:de discussie over Anita of Vertonghen, de keuze komt neer op meneer niets of meneer helemaal niets

Blij met de punten ...
AJAX 

Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 26, 2009 1:32 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- mattie
nou laten we het er maar het beste van hopen....
Lekker, begonnen! We hebben er zin in!
I think I lost my fucking headache
Tjongejonge ga eens voetballen !!!!!!!!!!!!!
Blij met de punten ...
ik voel me wat beter, nog niet top maar net als Ajax zal ik daar waarschijnlijk niet meer komen... och deelnemen is ook belangerijker dan winnen.999 schreef:Merk dat Dokkie weer een beetje in zijn oude doen isDonkey Shot schreef:de discussie over Anita of Vertonghen, de keuze komt neer op meneer niets of meneer helemaal niets( een klein beetje dan toch )
waar ik zin in heb... een kerriesoepje? [hinthint]LucaS schreef:Lekker, begonnen! We hebben er zin in!
- mattie
AZ leunt een beetje achterover komt er gevaarlijk uit en heeft ook al de betere kans gekregen. Ze staan tactisch gewoon goed.999 schreef:Tjongejonge ga eens voetballen !!!!!!!!!!!!!
En ajax.....
Onze clown weer in actie
(we zullen eens snel kijken doc of er water genoeg is voor een soepie)
(we zullen eens snel kijken doc of er water genoeg is voor een soepie)
Man, dit is een amateurvoetbalclub-tempo ..mattie schreef:AZ leunt een beetje achterover komt er gevaarlijk uit en heeft ook al de betere kans gekregen. Ze staan tactisch gewoon goed.999 schreef:Tjongejonge ga eens voetballen !!!!!!!!!!!!!
En ajax.....
Blij met de punten ...
Tja, je moet voorzichtig zijn tegen een counterploegje. Maar het mag inderdaad wel iets sneller
0-1 trouwens
0-1 trouwens
Wat zei MVB ook weer wat de tactiek was .. oja .. vastzetten, drukzetten en overompelen ..
Blij met de punten ...
- mattie
Kijk Marco zo laat je je ploeg voetballen... LULLucaS schreef:Tja, je moet voorzichtig zijn tegen een counterploegje. Maar het mag inderdaad wel iets sneller
0-1 trouwens
Terecht gewoon de 0-1
Volgens mij is Olequer een beetje moe. Liep alleen maar mee op ong een halve meter en verder niks maar dan ook helemaal niks.
- mattie
999 schreef:Wat zei MVB ook weer wat de tactiek was .. oja .. vastzetten, drukzetten en overompelen ..

Ik ben bang dat alleen hij het snapt
Wat voeg jij toe , niks , ik geen pressie voetbal , verdediging is lek en spelers als Dario en Urby voegen totaal niets toe.Neefkens schreef:Kun je ook iets anders bijdragen dat dat van Basten weg moet? In bijna alle topics kom je niet verder dan dat.
Het gaat híer over de wedstrijd tegen AZ.
Ga lekker verder dromen Van Basta is helemaal niks nada geen goede trainer OPROTTEN
Nou, van mij hoeft Ajax niet zoals AZ te voetballen hoor. Dat achterover leunen en het initiatief aan de ander ploeg laten dat is knap en prima dat zij zo kampioen zijn geworden, maar mijn koppie thee is het niet.mattie schreef:Kijk Marco zo laat je je ploeg voetballen... LULLucaS schreef:Tja, je moet voorzichtig zijn tegen een counterploegje. Maar het mag inderdaad wel iets sneller
0-1 trouwens
Terecht gewoon de 0-1
Volgens mij is Olequer een beetje moe. Liep alleen maar mee op ong een halve meter en verder niks maar dan ook helemaal niks.
Bijna 0-2 ole ole 

Het is bedroevend wat Ajax laat zien. M.n. defensief is het een puinhoop.
En dan te bedenken dat je weer met deze trainer verder moetwimpey schreef:Het is bedroevend wat Ajax laat zien. M.n. defensief is het een puinhoop.