UEFA Champions League 2008-2009
Moderator: mods
Re: UEFA Champions League 2008-2009
Wie mag door van jullie .. al zou ik het sneu vinden voor v.d. Sar maar van mij mogen Arsenal en M.U. naar huis ..
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha lekkere goal hoor van Ronaldo, sodeju!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
0-1 dus? Ik zit in de trein en kan er dus niets van zien, helaas.
-
- AT Toto winner 15/16
Je hebt niet veel gemist.. saaie kutwedstrijd.
Verdedigend vind ik ze toch zwakker als Manchester, Chelsea en United.
- R. Koeman
- R. Koeman
-
- AT Toto winner 10/11
Dat zei hij niet, de volgorde was United, Manchester en Chelsea. Ook fout, maar iets minder.Jöhnk schreef:Verdedigend vind ik ze toch zwakker als Manchester, Chelsea en United.
- R. Koeman
Weer drie van de laatste vier uit Engeland. Wanneer gaat de Uefa inzien dater iets moet gebeuren? Wanneer gaan grote landen als Duitsland en Frankrijk het niet meer pikken dat hun topclubs voor l*l staan in de Champions League?
Waarom? Omdat de kikkerlandjes kwaad zijn omdat Engelse clubs goed presteren? Ik vind Chelsea een mooie club en hoop dat ze de finale halen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Vroeger vond ik Chelsea altijd wel een leuke ploeg. Eind jaren '90 hadden ze een schitterend team met oa Zola en Deschamps. Mooi shirt ook.
Tegenwoordig hebben ze de sterkste selectie ter wereld, maar dat vormt geen belemmering voor het spelen van betonvoetbal.
Tegenwoordig hebben ze de sterkste selectie ter wereld, maar dat vormt geen belemmering voor het spelen van betonvoetbal.
- Daily Blind
Zit je dan in London voor een wedstrijd van Arsenal - Villarreal.. Wat een klote Spanjaarden.. Het leek wel alsof ze geen zin hadden om te voetballen, ze deden er werkelijk niks aan. Dat deze ploeg zover is gekomen is echt iets om vraagtekens bij te zetten. AJAX had zelfs meer gebracht.
Villarreal had een complete offday. Fantastisch clubje die eigenlijk een complete tegenpool is van Ajax. Weinig naam of faam, maar er is de afgelopen jaar 10 jaar wel geweldig beleid gevoerd waardoor de club mee kan in de Champions League. Normaal gesproken maakt Ajax weinig kans tegen dit Villarreal hoor. Kwestie van het resultaat van vakmanschap tegenover het resultaat van jarenlang gepruts.
- Daily Blind
Offday kan, maar deze gasten hadden er geen zin in en wat ze deden sloeg gewoon nergens op.
Blijft een fantastische club met een meer dan prima elftal.
Die pingel tegen Godín vond ik trouwens onterecht. Hij speelt gewoon vol de bal. Wel dom van die Eguren om een tweede geel te pakken wegens protesteren. Volgens mij spoort die gast niet helemaal.
Die pingel tegen Godín vond ik trouwens onterecht. Hij speelt gewoon vol de bal. Wel dom van die Eguren om een tweede geel te pakken wegens protesteren. Volgens mij spoort die gast niet helemaal.
- Daily Blind
Klopt ik vond het ook geel penalty, maar had geen invloed meer op de eindstand. Alleen jammer dat het hele stadion de naam van van persie vervolgens ging scanderen..Enganche schreef:Blijft een fantastische club met een meer dan prima elftal.
Die Eguren was met stip de slechtste man van het veld.
Porto was wel errug matig. Ze misten iemand op het middenveld die de aanval kon voeden. Slechts via die Mariano werden ze af en toe gevaarlijk, die ging telkens Evra voorbij. Maar z'n voorzetten waren belabberd. Had geen moment het gevoel dat Porto zou scoren, ook al omdat Ferdinand en Vidic achterin heer en meester waren...
Rooney was weer eens fenomenaal goed trouwens. Die jongen kan werkelijk alles, geweldige team player.
Rooney was weer eens fenomenaal goed trouwens. Die jongen kan werkelijk alles, geweldige team player.
Fenomenaal? Dan heb ik een andere wedstrijd gezien.. Vind Manchester, op dit moment, een ploeg die veel te makkelijk te verdedigen is. Die gaan eruit tegen Arsenal
IK GELOOF!!!!!!
Gelukkig hoef je tegen Arsenal dan ook alleen maar net iets beter te verdedigen dan de tegenstander. Wat overigens niet zo moeilijk is, want Arsenal schiet de ballen nog net niet in eigen doel.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Die Duitser spaart Chelsea continu. Hadden al een paar gele prenten moeten krijgen voor dat afbraakvoetbal van ze.
Barca is heer en meester. Veel sneller vooral. Ze moeten wel effe een paar goals maken, kansen krijgen ze zat.
Wat staat die Cech te krukken trouwens.
Wat staat die Cech te krukken trouwens.
- peter
Hopelijk kijken ze bij Ajax ook. Barcelona is namelijk verschrikkelijk goed op aspecten waar je bij Ajax he-le-maal neits van terug ziet.
De tijd dat een vergelijking tussen Ajax en Barcelona reëel was ligt al een tijdje achter ons, volgens mij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik denk dat iedere ploeg ter wereld enorm veel van dit Barca kan leren, Peet.
Chelsea en Bayern bijv. ook.

Chelsea en Bayern bijv. ook.
Kunnen we het hier niet over Ajax hebben? Prutsers (inderdaad, dat is zo ongeveer wel het enige wat ik er over kwijt wil).
Cech is sinds die hoofdblessure niet meer de oude. Zonde, maar wel begrijpelijk.
Cech is sinds die hoofdblessure niet meer de oude. Zonde, maar wel begrijpelijk.
Die indruk heb ik ook, Enganche. Dan moet je je wel afvragen of je moet blijven voetballen, als dat blijkbaar in je achterhoofd meespeelt.
Ballack doet ook een duit in het zakje.
Ballack doet ook een duit in het zakje.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Haha, het is niet mijn bedoeling om Ajax te vergelijken, hoor. Ik vind vooral de omschakeling, het bewegen zonder bal gecombineerd met verrekt goeie diepgang adembenemend.
Chelsea beukt er maar wat op los.
Chelsea beukt er maar wat op los.