Ajax - Willem II 12-04-2009
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Ajax - Willem II 12-04-2009
Ik zie Vertonghen ook liever niet als linksback, maar ik zie Schilder liever niet in de basis. Wandelend risico die jongen.
Ach, volgende keer mag Vertonghen zich weer op de linksback plaats richten, of rechstback of misschien toch nog voorstopper ... wie zal het zeggen ( en daar doet MVB dan bijna een heel seizoen over ) ...Peter schreef:Ik zie Vertonghen ook liever niet als linksback, maar ik zie Schilder liever niet in de basis. Wandelend risico die jongen.
Blij met de punten ...
Jammer dat Jan niet speelt, ik mag hem graag zien spelen. Hij heeft blijkbaar last van het feit dat het team is gaan lopen toen hij geblesseerd was. Het staat gewoon een stuk beter nu.
Maar ik vind Jan wel een van de beste spelers, maar niet op linksback.
Maar ik vind Jan wel een van de beste spelers, maar niet op linksback.

...of als linkermiddenvelder, of als verdedigende middenvelder... Maar Jan schijnt wel als ballenjongen een geweldig talent te zijn.
-
De speler die linksachter speelt wordt toch als de zwakke plek in het elftal gerekend, het zou me teleurstellen als Groenendijk niet Zijler opstelt. Lastig te verdedigen voor niet volwaardige verdedigers.
Ik zie alleen het nut niet om Schilder linksback te zetten. Waarom laat je niet een jonkie debuteren tegen Willem 2? Je kan er trouwens ook gerust onze vleugelverdediger(Urby) neerzetten. Het is leerzaam en wordt niet fataal, dus is het goed. Schilder vertrekt, waarom zou je hem dan nog erin zetten?
Vertonghen is geen back, prima dat hij hem daar niet neerzet.
Ik zie alleen het nut niet om Schilder linksback te zetten. Waarom laat je niet een jonkie debuteren tegen Willem 2? Je kan er trouwens ook gerust onze vleugelverdediger(Urby) neerzetten. Het is leerzaam en wordt niet fataal, dus is het goed. Schilder vertrekt, waarom zou je hem dan nog erin zetten?
- Ajaciedjuh
Ik weet zeker dat Zijler niet speeltVedette-10- schreef:De speler die linksachter speelt wordt toch als de zwakke plek in het elftal gerekend, het zou me teleurstellen als Groenendijk niet Zijler opstelt. Lastig te verdedigen voor niet volwaardige verdedigers.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Is die niet inzetbaar?
- Ajaciedjuh
Geschorst.Vedette-10- schreef:Is die niet inzetbaar?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Dat vind ik jammer, de enige speler die tenminste Ajacieden op de proef kan stellen met zijn specifieke kwaliteit(rapheid).
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
dus we kunnen weer vaststellen dat deze coach... zeer wispelturig is. Als MvB Anita beter vindt dan Vertonghen vrees ik toch met grote vrees voor het verdere vervolg van Ajax onder deze coach.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Dat vind ik niet zo vreemd hoor.. Anita functioneert beter als middenvelder, Vertonghen is een verdediger. Te weinig initiatief gaat van hem uit, hij speelt niet goed met een man in zijn rug.
Mee eens. Schilder doet zijn best, maar dat is voor Ajax 1 niet goed genoeg. Ik vind niet dat hij op het vlaggenschip thuishoort. Vertonghen is in redelijke doen nog steeds beter als verkapte linksachter dan Schilder in 'topvorm'. En zoals hier boven ook al gezegd: een speler die strakkies toch vertrekt verkiezen boven 1 van je sterkhouders? Onbegrijpelijk dit, echt onbegrijpelijk. What's next?Peter schreef:Ik zie Vertonghen ook liever niet als linksback, maar ik zie Schilder liever niet in de basis. Wandelend risico die jongen.

Ja joh. Lekker 6de worden met Co. Geweldig man.Toppie schreef:Daarvoor pleit ik ook voor Co A die heeft meer verstand en ervaring dan BastaJustin schreef:Jep. Ook al moet het eerste criterium natuurlijk gewoon zijn dat de beste speler moet spelen, zeker in deze fase van het seizoen. Het gaat nu echt om de knikkers. En dan kiest 'ie Schilder als linksback in plaats van Vertonghen. Nou, schiet mij maar lek.

Afgezien van de basisplek voor Schilder vind ik het voor de rest een prima opstelling.
we werden 3e met Co en stonden bovenaan toen Co moest gaan, 5e werden we onder Wouters [1999-2000] meen ik.
- mattie
dus morgen 1 wisseling... en verder blijft dus alles hetzelfde. Hopelijk krijgen we een goeie pot te zien maar met onze 16.5 milj. aankoop centraal twijfel ik.
de jongen heet miralem sulejmani en die gaat echt wel de pannen van het dak spelen en later zijn bijnaam veranderen in "Ging voor t dubbele naar Juventus" Geloof mij nou maar, mattie
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik wil niet héél lullig doen, maar Robbert Schilder zit niet eens bij de wedstrijdselectie.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hahaha geniaal. Alle drukte dus weer om niets, want de media zit er naast.
http://www.depers.nl/video/312963/Gesch ... izoen.htmlPeter schreef:Hahaha geniaal. Alle drukte dus weer om niets, want de media zit er naast.
Nou, volgens mij is MVB meer dan duidelijk wat Vertonghen betreft, kan natuurlijk zijn er er blessures bij zijn gekomen sinds de laatste training.Of MVB is wakker geworden ..
Blij met de punten ...
- mattie
Peter schreef:Hahaha geniaal. Alle drukte dus weer om niets, want de media zit er naast.

Net als in dat eerder geplaatste stukje blijkt uit geen enkel citaat dat Schilder morgen in de basis staat, maar we zien wel.
Nee, maar wel dat Vertonghen er niet in staat ...Jöhnk schreef:Net als in dat eerder geplaatste stukje blijkt uit geen enkel citaat dat Schilder morgen in de basis staat, maar we zien wel.
Blij met de punten ...
- mattie
Misschien onze alleskunner Urby?999 schreef:Nee, maar wel dat Vertonghen er niet in staat ...Jöhnk schreef:Net als in dat eerder geplaatste stukje blijkt uit geen enkel citaat dat Schilder morgen in de basis staat, maar we zien wel.
Klopt. Maar waar komt dat bericht over Schilder dan vandaan?Jöhnk schreef:Net als in dat eerder geplaatste stukje blijkt uit geen enkel citaat dat Schilder morgen in de basis staat, maar we zien wel.

Zelfinvullerij van de journalist? Pers.nl lijkt me niet een website,
waar ze creatief omgaan met info. Of vergis ik me daarin?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hebben we er allemaal nog een beetje zin in, vanmiddag? Officieel schijnt het uitverkocht te zijn. Als seizoenskaarthouders die niet gaan, hun kaarten uitlenen, kan er in ieder geval nog iets van een voetbalsfeertje ontstaan. Heb er ondanks dag en tijdstip, nog wel fut voor. We gaan het meemaken.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley