UEFA Champions League 2008-2009
Moderator: mods
Re: UEFA Champions League 2008-2009
Bayern tegen Barca lijkt me overigens uberhaupt de leukere wedstrijd...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Je bedoelt 'de getergde visserszoon uit Katwijk?'joey schreef: Ik heb helemaal geen zin om naar die wedstrijd te kijken. Weer de hele avond dat gezeur over die vissenkop.![]()

Ik heb zo'n vermoeden dat Chelsea - Liverpool vanavond 0-0 wordt.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ja, wat is hij toch nuttig voor het team, wat maakt hij veel meters...Thijs schreef:Je bedoelt 'de getergde visserszoon uit Katwijk?'![]()

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Is toch logisch dat ze deze wedstrijd uitzenden. Hiddink is coach van Chelsea en bij Liverpool heb je Kuyt en Babel. Mijn voorkeur gaat ook uit naar deze wedstrijd, maar op Sport 1 kun je toch allebei de wedstrijden zien dacht ik?
Nou ja, Barcelona - Bayern is toch wel een top affiche en heeft veel meer een internationaal karakter. Bovendien is het een wedstrijd die veel minder vaak is gespeeld en hebben beide ploegen in de vorige ronde indrukwekkende cijfers neergezet.
Maar je kunt die pot ongetwijfeld ergens anders zien. Sowieso op sport 1 inderdaad.
Maar je kunt die pot ongetwijfeld ergens anders zien. Sowieso op sport 1 inderdaad.
Nil volentibus arduum
Spannend hoor. Babel op de bank (denk ik) en die vissenkop voor de honderdste keer. En dan nog de oud-trainer van PSV, ik kan niet wachten.brigade zuid schreef:Is toch logisch dat ze deze wedstrijd uitzenden. Hiddink is coach van Chelsea en bij Liverpool heb je Kuyt en Babel. Mijn voorkeur gaat ook uit naar deze wedstrijd, maar op Sport 1 kun je toch allebei de wedstrijden zien dacht ik?

En inderdaad, mag het gewoon eens iets anders zijn?
Hiddink moet dit natuurlijk wel winnen. Iets anders zou betekenen dat hij het slechter doet dan de tuinman, en dat kan natuurlijk niet.
1-0 voor Liverpool, dat had onze verdediging beter gedaan.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Alleen op Sport1??
Ik kijk voor de 19e keer Liverpool-Sjelsie.
Ik kijk voor de 19e keer Liverpool-Sjelsie.
Galavoorstelling 

-
Barca is de enige club die het Engelse geweld nog kan tegenhouden dit seizoen.
Whitey on the moon.
- peter
Giardiola heeft de boel dus aardig op de rit. Ik had zo mijn twijfels bij die aanstelling, namelijk.
Briljante zet van Klinsi, die Lell op Messi zetten (of heeft ie echt niets achter de hand, Wimpey?). Stapt bij de eerste goal meteen zonder enkele reden naar binnen op Eto'o af, waardoor het passje op de los gelaten Messi gevaarlijk kan worden. Geeft net ook bijna een penalty weg.
Heb je reactie over Breno trouwens wel gezien, Willem, maar heb niet echt de tijd gehad om te reageren. Het is hoe dan ook zo dat heel veel Zuid-Amerikanen moeite hebben om zich aan te passen en al snel weer terugkeren naar huis. De wedstrijd van zondag heb ik niet gezien, maar laten we niet vergeten dat bijv. Alex als een stuk oudere en rijpere voetballer binnenkwam op een lager niveau en ook datzelfde kwaaltje vertoonde (het niet geweldig kunnen verdedigen in de zestien). Breno is gewoon ontzettend jong en Bayern hangt als los zand aan elkaar.
Heb je reactie over Breno trouwens wel gezien, Willem, maar heb niet echt de tijd gehad om te reageren. Het is hoe dan ook zo dat heel veel Zuid-Amerikanen moeite hebben om zich aan te passen en al snel weer terugkeren naar huis. De wedstrijd van zondag heb ik niet gezien, maar laten we niet vergeten dat bijv. Alex als een stuk oudere en rijpere voetballer binnenkwam op een lager niveau en ook datzelfde kwaaltje vertoonde (het niet geweldig kunnen verdedigen in de zestien). Breno is gewoon ontzettend jong en Bayern hangt als los zand aan elkaar.
Porto is anders ook aardig op weg.GangstaRiB schreef:Barca is de enige club die het Engelse geweld nog kan tegenhouden dit seizoen.
- peter
Gelukkig wel inderdaad. Zou erg mooi zijn als Barca - Porto de finale werd.Jöhnk schreef:Porto is anders ook aardig op weg.GangstaRiB schreef:Barca is de enige club die het Engelse geweld nog kan tegenhouden dit seizoen.

-
Opzich wel.Jöhnk schreef:Porto is anders ook aardig op weg.GangstaRiB schreef:Barca is de enige club die het Engelse geweld nog kan tegenhouden dit seizoen.
Maar een Porto legt niet zomaar iemand het spel op. Barca kan dat wel. Porto is toch iets afwachtender(hoeft niet slecht te zijn hoor).
Whitey on the moon.
-
- peter
1-1 Ivanovic. Vind het overigens niet zo'n leuke pot, maar die goal is wel verdiend.
Dirk toch! 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
barca intussen op 3-0!!
Gaat Bommel er met rood af?
Gaat Bommel er met rood af?

Whitey on the moon.
Speelt Ivanovich in de basis?
Ik kan het hier niet volgen namelijk.
Lothar loopt enorm te schelden op De Michelis.
Barcelona is weergaloos. Heerlijk om goed voetbal te zien.

Barcelona is weergaloos. Heerlijk om goed voetbal te zien.
-
YupJustin schreef:Speelt Ivanovich in de basis?
Whitey on the moon.