Hangt van de aanbieding af, ZsoG.Zlatan Son of God schreef:Die gaat Ajax niet verlaten voor een ploeg die structueel strijd tegen degradatie.
Thomas Vermaelen
Moderator: mods
Re: Thomas Vermaelen
Het stinkt aan alle kanten!
Vermaelen is in mijn ogen vervangbaar. Goede speler, maar niet veel meer. Bij een goed bod dus lekker laten gaan.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Dat hoeft niets te zeggen.joey schreef:Hangt van de aanbieding af, ZsoG.Zlatan Son of God schreef:Die gaat Ajax niet verlaten voor een ploeg die structueel strijd tegen degradatie.
O, jawel. Als die club net als Manchester City afgelopen zomer of Chelsea eerder opeens topsalarissen gaat betalen, dan moet je Vermaelen horen over uitdagingen en zo. Het hangt allemaal af van geld. Een voetballer van Ajax laat echt geen topaanbieding van een club uit de PL lopen.
Zie De Jong.joey schreef:O, jawel. Als die club net als Manchester City afgelopen zomer of Chelsea eerder opeens topsalarissen gaat betalen, dan moet je Vermaelen horen over uitdagingen en zo. Het hangt allemaal af van geld. Een voetballer van Ajax laat echt geen topaanbieding van een club uit de PL lopen.
Je moet sterk in je schoenen staan als je geen uitzonderlijk talent bent en in één klap multimiljonair kunt worden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Volgens de Engelse roddelpers wil Sunderland Van Gaal halen. Misschien hebben ze daar wel grote plannen. Een middelmatige club kan in Engeland zo een rijke club worden, kwestie van een sjeik binnenloodsen.
Ajax is in sportief opzicht natuurlijk allang niet meer interessant. Eredivisie, nooit CL. In Engeland kan Vermaelen voor een hoger salaris elke week op een beter niveau spelen.
Ajax is in sportief opzicht natuurlijk allang niet meer interessant. Eredivisie, nooit CL. In Engeland kan Vermaelen voor een hoger salaris elke week op een beter niveau spelen.
Ach, Vermaelen die is ook niet gek, die kan nog heel veel leren van MVB ...
Blij met de punten ...
Voetbalprimeur.'Villa richt vizier op Ajacied Vermaelen'
Aston Villa zou zich komend seizoen willen versterken met Ajax-verdediger Thomas Vermaelen. De Engelse club zat volgens verschillende media in het land voor de verdediger op de tribune tijdens de laatste interlands van de Rode Duivels.
The Villans zouden een bedrag van tien miljoen euro over hebben voor de Belg in Amsterdamse dienst. Vermaelen maakte in het seizoen 2006/2007 voor het eerst zijn opwachting in de hoofdmacht van Ajax. Tot op heden kwam hij tot 95 competitiewedstrijden namens de Amsterdammers.
Hoewel Ajax een tegenvallend seizoen doormaakt, weet Vermaelen zich wekelijks op positieve wijze te onderscheiden. Dit is ook buitenlandse clubs niet ontgaan. Wel zal een geïnteresseerde ploeg diep in de buidel moeten tasten. Vermaelen (23) heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2012.
Laat hem maar blijven. Speelt sterk dit seizoen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
10 Miljoen is wel veel geld voor een verdediger.
Vermaelen speelt een prima seizoen, zijn beste jaren komen er nog aan, en hij heeft aangegeven niet zonodig weg te hoeven. Niet op ingaan dus, wat mij betreft.
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Ik zou hem ook houden. Goede verdediger, prima linksback en ook aanvoerder. Dit soort spelers moet Ajax juist zien te behouden (want die kun je lang houden, omdat het geen absolute (Europese) top is)
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
St Petersburg en Fenerbahce beloofden Suarez ook een topsalaris en toch ging hij er niet op in.joey schreef:O, jawel.
Strik erom!brigade zuid schreef:10 Miljoen is wel veel geld voor een verdediger.

Best een aardige speler, maar geen top.
Maar misschien wel "the best that we can get". 

Dat kan natuurlijk. Maar 10 miljoen is wel de hoofdprijs. De vraag is natuurlijk of ze dat echt willen betalen. Aan het bericht te zien is het speculatie.
Zoals zo vaak.
Zou best wel eens kunnen. In de huidige internationale verhoudingen mag je de handjes dichtknijpen als je capabele verdedigers in je selectie hebt. Vermaelen is zeker geen top, maar verdedigend zeer aanvaardbaar, voetballend wel redelijk en hij heeft een uitstekende mentaliteit. Bovendien is ie inmiddels wel lekker 'thuis' bij Ajax. Een vervanger zal toch eerst weer een tijdje moeten wennen aan het reilen en zeilen bij Ajax en zich moeten bewijzen onder forse druk. En wie zou zijn vervanger bij verkoop zo een-twee-drie moeten zijn?Neefkens schreef:Maar misschien wel "the best that we can get".
Vermaelen is v.n. limksback, houd een bietje tegen verdedigend, maar verder voegt ie weinig toe aan dit elftal aan de linkerkant.
Lijkt me sterk dat je nergens zo'n beperkte verdediger kan vinden ...
Lijkt me sterk dat je nergens zo'n beperkte verdediger kan vinden ...
Blij met de punten ...
Volgens mij is Vermaelen wel van waarde, als je het hem tenminste tactisch en qua taken niet al te moeilijk maakt. Dwz: focussen op het verdedigende werk als een min of meer vaste back met incidenteel wat opbouwend en opkomend werk. Dan kan ie gemiddeld een zeventje per wedstrijd scoren en bij Ajax is dat in de huidige internationale verhoudingen geen slecht cijfer voor een verdediger.
Natuurlijk is ie vervangbaar en doorselecteren is altijd te overwegen als er goede alternatieven zijn. Alleen lijken mij de achten en negens onhaalbaar voor Ajax en met de moordende internationale concurrentie in het scoutingswerk kan je tegenwoordig de toptalenten op die plek ook wel vergeten. Urby dan maar weer terug op zijn ouwe stekkie?
Maar goed, kan ie straks bij Villa 3 of 4 keer zoveel verdienen als bij Ajax, dan is ie toch wel vertrokken, hoezeer ie het ook naar zijn zin heeft bij Ajax. Wie is er nou een dief van zijn eigen portemonnee als dat soort bedragen om de hoek komen kijken en je de kans krijgt om je financieel onafhankelijk te spelen?
Natuurlijk is ie vervangbaar en doorselecteren is altijd te overwegen als er goede alternatieven zijn. Alleen lijken mij de achten en negens onhaalbaar voor Ajax en met de moordende internationale concurrentie in het scoutingswerk kan je tegenwoordig de toptalenten op die plek ook wel vergeten. Urby dan maar weer terug op zijn ouwe stekkie?

Maar goed, kan ie straks bij Villa 3 of 4 keer zoveel verdienen als bij Ajax, dan is ie toch wel vertrokken, hoezeer ie het ook naar zijn zin heeft bij Ajax. Wie is er nou een dief van zijn eigen portemonnee als dat soort bedragen om de hoek komen kijken en je de kans krijgt om je financieel onafhankelijk te spelen?
10 miljoen Vermaelen en 10 miljoen Heitinga wat krijg je ervoor terug Oleguer , van der Wiel , Silva, wielaert en ?
Ik zie de discussie over de verdediging alweer opleven
Ik zie de discussie over de verdediging alweer opleven

Volgens mij was jij degene die in elke post riep dat er verdedigers moesten komen. Achteraf kunnen we vaststellen dat onze verdediging helemaal zo beroerd niet is.
I think I lost my fucking headache
De verdediging is helaas niet sterk genoeg om kampioen te worden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Idd want we zitten bijna alweer op het zelfde aantal als vorig jaar zo'n 35 tegendoelpunten AZ 15 met mindere verdedigers wel door een ander type spel die ik graag volgend jaar ook terug zie !LucaS schreef:Volgens mij was jij degene die in elke post riep dat er verdedigers moesten komen. Achteraf kunnen we vaststellen dat onze verdediging helemaal zo beroerd niet is.
De scouting van Vermaelen door Aston Villa bevindt zich in het eindstadium, volgens het AD. Martin O'Neill was gisteren in de Arena om hem te bekijken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Laat ze maar een bod doen. Vertrek is namelijk wel bespreekbaar wat mij betreft.