Roda JC - Ajax 05-04-2009
- Ajaciedjuh
Re: Roda JC - Ajax 05-04-2009
Belangrijke overwinning. Het voetbal hielt niet over, maar we hebben ontzettend veel kansen onbenut gelaten.
MOTM: Enoh. Oleguer speelde ook een prima wedstrijd.
MOTM: Enoh. Oleguer speelde ook een prima wedstrijd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat mag niet van Ko.Benji schreef:Scheids kan ook beter gewoon affluiten, dit wordt niets meer.

Cvitanich loopt met de ziel onder zijn arm. Niets lukt hem. Ik krijg een beetje medelijden met die jongen.
Al met al moeten we deze wedstrijd maar snel vergeten. Een slecht niveau, van beide kanten.
Het stinkt aan alle kanten!
Binnen.
Enoh was inderdaad de beste aan Ajax-zijde.
Ik heb best een leuke wedstrijd gezien. Ajax had het zichzelf veel gemakkelijker kunnen maken.
Ons dikkertje kwam er in de tweede helft behoorlijk door.
Ik heb best een leuke wedstrijd gezien. Ajax had het zichzelf veel gemakkelijker kunnen maken.
Ons dikkertje kwam er in de tweede helft behoorlijk door.
Wielaert - Oleguer wordt sowieso een steeds beter centrum.Ajaciedjuh schreef: MOTM: Enoh. Oleguer speelde ook een prima wedstrijd.
Misschien dat iemand mij kan vertellen wat de kwaliteiten zijn van Cvitanich ,,,
Blij met de punten ...
Jöhnk schreef:Zeg dat wel. Een drama.999 schreef:Die Chivanich heeft nog niks goed gedaan ...
Triest, maar waar. Wel veel inzet, maar voor de rest... Alhoewel ik hem ook wel hier en daar goed positie zie kiezen, maar dan is de eindpass weer niet op maat. Zoals zo vaak in deze wedstrijd trouwens.

Een dynamische afmaker, vooral met de kop ondanks zijn geringe lengte. Kan ook combineren, maar heeft geen passeeractie en is fysiek nogal licht in persoonlijke duels. Van dat alles hebben we ook al het een en ander mogen zien in voorgaande wedstrijden. Maar vanmiddag was het zeker ruk.999 schreef:Misschien dat iemand mij kan vertellen wat de kwaliteiten zijn van Cvitanich ,,,
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo apr 05, 2009 1:44 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Door die fout van VD Wiel, werd het nog spannend. Maar het had allang beslist moeten zijn, als we maar een paar kansen hadden benut.Jöhnk schreef:Enoh was inderdaad de beste aan Ajax-zijde.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ajaciedjuh schreef:Door die fout van VD Wiel, werd het nog spannend. Maar het had allang beslist moeten zijn, als we maar een paar kansen hadden benut.Jöhnk schreef:Enoh was inderdaad de beste aan Ajax-zijde.
Niet alleen door die fout. Ook door het chaotische verdedigen. En het teruglopen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
3 Punten binnen, voor de rest maar snel vergeten.. heb ik volgens mij al vaak gezegd dit jaar..
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Niks gezien, maar in ieder geval blij met het feit dat we inlopen op Twente én uitlopen op Heerenveen. Belangrijk weekend.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Van der Wiel , 16.250.000 , Emanuelson en Suarez waren gewoon erg slecht vandaag. Vermeer had die bal moeten hebben. 

Ik vond het meer een fout van Vermeer dan van vd Wiel. Cvitanich mist heel duidelijk vertrouwen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Zekers, wat dat betreft zitten we zo goed op schema. Maar als we zoveel moeite hebben om de 3 punten te pakken... Daarmee kan je net zo gemakkelijk weer alles weggeven.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Niks gezien, maar in ieder geval blij met het feit dat we inlopen op Twente én uitlopen op Heerenveen. Belangrijk weekend.
Godverdomme wat een boutwedstrijd zeg. Verschrikkelijk.
Zo, en nu ( alweer ) even een Neefkens-opkikker ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 05, 2009 1:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Dat zal zeker ook meespelen. Hij heeft op zich wel de drive om zich waar te maken, maar het lijkt me ook een jongen, die wat te gemakkelijk daarin zichzelf forceert als het tegenzit. Loopt ie zichzelf voorbij, gaat domme dingen doen.Jesse schreef: Cvitanich mist heel duidelijk vertrouwen.
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo apr 05, 2009 1:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die kut Verbist heeft 2 onterechte gele kaarten en ons 2 pingels onthouden
- Ajaciedjuh
Idd. Echt diep triest, waardoor Vermaelen ook nog de wedstrijd tegen Willem II mist (al hoeft dat niet slecht uit te komen, want er komen belangrijkere wedstrijden aan).Toppie schreef:Die kut Verbist heeft 2 onterechte gele kaarten en ons 2 pingels onthouden
We maken de laatste tijd wel veel counter goals ...
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
Raar, zo'n buitenlandse scheidsrechter, terwijl Ajax voor een Europees ticket strijdt. Klopt niet helemaal.
- Giacomo Puccini
Bij het doelpunt van Sporting Limburg maakte Vermeer toch weer een grove fout. Stekelenburg kun je niet langer op de bank laten zitten, die is toch echt een niveautje beter hoor.
De aanval was weer huilen met de pet op. Blijft toch behelpen zolang we geen goede spits hebben. Opschieten Blind!
Aissati was weer uitstekend, zijn spel bekroond met een prima treffer.
De aanval was weer huilen met de pet op. Blijft toch behelpen zolang we geen goede spits hebben. Opschieten Blind!
Ajax!
- Giacomo Puccini
Leuk gevonden, maar dit is wel heel ver gezocht. Ik vind het een prima ontwikkeling, die uitwisseling van Nederlandse en Belgische scheidsrechters. Meer diversiteit komt de objectiviteit ten goede.Monkey Tonk schreef:Raar, zo'n buitenlandse scheidsrechter, terwijl Ajax voor een Europees ticket strijdt. Klopt niet helemaal.
Ajax!
- Ajaciedjuh
2e helft wel, maar de 1ste helft was hij onzichtbaar. 2e helft strooide hij weer regelmatig met mooi passes en uiteraard een goede goal.Giacomo Puccini schreef:Bij het doelpunt van Sporting Limburg maakte Vermeer toch weer een grove fout. Stekelenburg kun je niet langer op de bank laten zitten, die is toch echt een niveautje beter hoor.
Ondanks die fout van Vermeer had ik Maarten zo een stuk of 3 grabbelballen meer zien maken hoor.Giacomo Puccini schreef:Bij het doelpunt van Sporting Limburg maakte Vermeer toch weer een grove fout. Stekelenburg kun je niet langer op de bank laten zitten, die is toch echt een niveautje beter hoor.
Maarten is overschat door die 4/5 penalty's die hij vorig jaar heeft gestopt. Voetballend en opbouwend is Vermeer al tig keer beter. Maarten rost de ballen gewoon naar voren in de hoop dat ze ergens aankomen in de buurt van iemand met een rood-wit shirt aan. En als een bal richting de hoekvlag komt wacht Maarten rustig tot een verdediger (met zijn man dus meenemend!) de bal op komt pikken zodat hij niet hoeft te lopen. Terwijl Vermeer die bal zelf gaat halen zodat hij 10 man voor zich heeft waar hij naartoe kan opbouwen.