Die jongens staan natuurlijk ook niet voor niets zo laag op de ranglijst, dat duidt toch op zwakke plekken en kwetsbaarheid. De vraag is of Ajax de felheid en inzet van Roda waarmee ze dat proberen te compenseren kan opvangen en van die zwaktes weet te profiteren. Het lijkt er in ieder geval op dat Ajax de grip wel weer wat terug krijgt.Ajaciedjuh schreef:Als we een beetje aan het voetballen toekomen, dan snijden we ook zo door de verdediging van Roda.
Roda JC - Ajax 05-04-2009
Re: Roda JC - Ajax 05-04-2009
- Ajaciedjuh
Nog even 0-2 maken net voor rust, zou wel lekker zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zou je niet liever aangeven wanneer er wel zuiver gespeeld wordt? Ben je sneller klaar.999 schreef:Zoveelste onzuivere afspeelbal ...
Wat is Sulejmani weer zwak. Alles moet van Suarez komen.
Het stinkt aan alle kanten!
Die Belgische grensrechter begrijpt er weinig van, was vorig jaar ook al zo.
Graag natuurlijk. Maar zeker nu, blijft toch al met al een kinky wedstrijd zo.Ajaciedjuh schreef:Nog even 0-2 maken net voor rust, zou wel lekker zijn.
Rust. Bah, bah, ben er nog lang niet gerust op.

- Ajaciedjuh
Vrije trap van Suarez had hem kunnen zijn.Zuidema schreef:Graag natuurlijk. Maar zeker nu, blijft toch al met al een kinky wedstrijd zo.Ajaciedjuh schreef:Nog even 0-2 maken net voor rust, zou wel lekker zijn.
Slechte eerste helft. Wel een mooie goal van Suarez. Daarnaast hadden we een pingel moeten hebben.
De druk van Roda zakte na 20-25 minuten wel weg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Lekkere sfeer daar trouwens.
Hopelijk een betere tweede helft met een hoger tempo en betere passing.
Hopelijk een betere tweede helft met een hoger tempo en betere passing.
- Giacomo Puccini
- Ajaciedjuh
Aisatti zit ook totaal niet in de wedstrijd. Alleen Enoh speelt behoorlijk op het middenveld.Giacomo Puccini schreef:Anita eruit halen voor Vertonghen. Haalt een pupillenniveau.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik kan er niets van zien, want internet klapt er telkens uit. Ben benieuwd wat er gebeuren gaat, want je kunt eigenlijk niet om Vertonghen heen.
geen abonnement meer, maar ik denk dat jullie vandaag even weinig zien als ik. of maar één ding: één heel doelpuntje. Fuck that eredivisie live!
Vind ik ook. Ajax heeft het trouwens redelijk onder controle op een fase in het midden van de eerste helft na.Ajaciedjuh schreef: Aisatti zit ook totaal niet in de wedstrijd. Alleen Enoh speelt behoorlijk op het middenveld.
Die Vormer staat ze aardig te raken, is goed in de passing. Zou wel een goede jongen voor de breedte voor Ajax zijn.
Aissati haalt niet het niveau als tegen NAC, maar hij staat nog steeds heel behoorlijk te spelen. Geef mij alleen maar Dario ipv Sulejmani.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Jan van Halst brandt Aissati af. Aissati laat zijn man zomaar lopen en brengt Ajax in de problemen, zegt hij. Beelden erbij en ja, inderdaad.
http://nl.justin.tv/angr19Peter schreef:Ik kan er niets van zien, want internet klapt er telkens uit. Ben benieuwd wat er gebeuren gaat, want je kunt eigenlijk niet om Vertonghen heen.
Kwaliteit is redelijk.
Donkey Shot schreef:geen abonnement meer, maar ik denk dat jullie vandaag even weinig zien als ik. of maar één ding: één heel doelpuntje. Fuck that eredivisie live!
Huh ?.
Blij met de punten ...
Deze jongen voor de breedte is niet zo bijzonder goed, maar krijgt alle ruimte van Aissati.wimpey schreef:Vind ik ook. Ajax heeft het trouwens redelijk onder controle op een fase in het midden van de eerste helft na.Ajaciedjuh schreef: Aisatti zit ook totaal niet in de wedstrijd. Alleen Enoh speelt behoorlijk op het middenveld.
Die Vormer staat ze aardig te raken, is goed in de passing. Zou wel een goede jongen voor de breedte voor Ajax zijn.
Tja, dat zijn nu eenmaal zwakke punten van Aissati, die sowieso wat moeizaam speelt. Aan de andere kant speelt Ajax vaak niet bepaald goed in de zonedekking op het middenveld. En dat Oleguer dan zover uit moet stappen om de man die Aissati laat lopen op te vangen, brrrr...joey schreef:Jan van Halst brandt Aissati af. Aissati laat zijn man zomaar lopen en brengt Ajax in de problemen, zegt hij. Beelden erbij en ja, inderdaad.

Laatst gewijzigd door Zuidema op zo apr 05, 2009 12:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het toch wel bijzonder hoor. Van Basten krijgt als kritiek dat hij veel wisselt in periodes dat het slecht gaat. Nu gaat het een tijdje behoorlijk, laat van Basten dus de opstelling intact, krijg ik te horen dat er gewisseld moet worden. Zo heb je altijd gelijk natuurlijk.
I think I lost my fucking headache
´T is maar goed dat Jan van Halst je daarop attent maakte...joey schreef: Deze jongen voor de breedte is niet zo bijzonder goed, maar krijgt alle ruimte van Aissati.
ik zeg helemaal niks ..LucaS schreef:Ik vind het toch wel bijzonder hoor. Van Basten krijgt als kritiek dat hij veel wisselt in periodes dat het slecht gaat. Nu gaat het een tijdje behoorlijk, laat van Basten dus de opstelling intact, krijg ik te horen dat er gewisseld moet worden. Zo heb je altijd gelijk natuurlijk.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Dat had 0-2 moeten zijn.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als je progressie ziet dan hoef je toch niet te wisselen? Dan moet je de boel bij elkaar houden en rustig verder bouwen. Of is het stiekem toch eigenlijk allemaal gewoon met veel vallen en opstaan? Twee leuke potjes en daarna weer ruk.LucaS schreef:Ik vind het toch wel bijzonder hoor. Van Basten krijgt als kritiek dat hij veel wisselt in periodes dat het slecht gaat. Nu gaat het een tijdje behoorlijk, laat van Basten dus de opstelling intact, krijg ik te horen dat er gewisseld moet worden. Zo heb je altijd gelijk natuurlijk.
Hoe kun je nou zien dat het ruk is wanneer je de wedstrijd niet kunt zien?Peter schreef: Als je progressie ziet dan hoef je toch niet te wisselen? Dan moet je de boel bij elkaar houden en rustig verder bouwen. Of is het stiekem toch eigenlijk allemaal gewoon met veel vallen en opstaan? Twee leuke potjes en daarna weer ruk.
Ik had er niet speciaal op gelet...wimpey schreef:´T is maar goed dat Jan van Halst je daarop attent maakte...joey schreef: Deze jongen voor de breedte is niet zo bijzonder goed, maar krijgt alle ruimte van Aissati.

Alle spelers van Roda krijgen veel ruimte. Aissati is niet de enige die het slecht doet in de omschakeling.
Vormer gold in de jeugd als een groot talent, maar hij is stil blijven staan. Ik denk niet dat hij het niveau heeft voor Ajax.
Laatst gewijzigd door joey op zo apr 05, 2009 12:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.