brigade zuid schreef:Tjonge AJAX valt ver terug zeg na die goal.. Roda met wat kansjes nu.
Maar voor die goal heerste Ajax?

Heel weinig organisatie. Het is weer gokken op de individuele klasse voorin.
brigade zuid schreef:Tjonge AJAX valt ver terug zeg na die goal.. Roda met wat kansjes nu.
Dat ook. Maar met een tegenstander die zo speelt komt het eveneens op het positiespel aan en dat beheerst dit Ajax niet echt geweldig.999 schreef:AJAX moet in de omschakeling sneller en zuiverder zijn ...Zuidema schreef:Yep, Roda zet ook goed druk op afspeelpunten enz. en houdt de ruimtes klein. Wezenlijk ander verhaal dan zoals Nac speelde. En Ajax blijkt er moeite mee te hebben, komt niet goed in zijn spel zo.
Tuurlijk, maar als je je zo ver terug laat zakken ( of terug gedrongen wordt ) moet, en AJAX heeft er de spelers voor, je gewoon sneller omschakelen en scherp zijn ... bijna elke keer zie je in de omschakeling balvverlies ...Zuidema schreef:Dat ook. Maar met een tegenstander die zo speelt komt het eveneens op het positiespel aan en dat beheerst dit Ajax niet echt geweldig.999 schreef:AJAX moet in de omschakeling sneller en zuiverder zijn ...Zuidema schreef:Yep, Roda zet ook goed druk op afspeelpunten enz. en houdt de ruimtes klein. Wezenlijk ander verhaal dan zoals Nac speelde. En Ajax blijkt er moeite mee te hebben, komt niet goed in zijn spel zo.
Pfffff... Veel hektiek steeds in onze 16 met paniekpoeiers naar voren.
Hoezo 'zelfs Vertonghen'? Dat is een van onze beste spelers. Die missen we JUIST.joey schreef:We mogen blij zijn dat Roda voorin matige spelers heeft lopen. Goede spelers hadden de ruimte allang benut.
Waar blijven nu de veldheren Anita en Aissati? Zo zie je maar. Ik denk dat ik zelfs Vertonghen een beetje mis.
Ja, laten we gelijk weer wisselen. Wat spreek je, je toch gigantisch tegen. Of let je weer speciaal op Anita en heb je dus meer recht van spreken?joey schreef:We mogen blij zijn dat Roda voorin matige spelers heeft lopen. Goede spelers hadden de ruimte allang benut.
Waar blijven nu de veldheren Anita en Aissati? Zo zie je maar. Ik denk dat ik zelfs Vertonghen een beetje mis.
Het middenveld kan de bal niet voorin kwijt. Dat balletje van Sulejmani net.. terug op Wielaert... Ziekenhuisbal. Die gast blijft maar tegenvallen.joey schreef:We mogen blij zijn dat Roda voorin matige spelers heeft lopen. Goede spelers hadden de ruimte allang benut.
Yep. We zijn de grip zo flink kwijt, Roda kan veel te gemakkelijk in onze 16 komen. Verder leveren met dat gepanieker achterin de bal weer erg snel in via blind gedoe naar voren. Zo blijf je onder druk staan. Ik vrees dat de 1-1 niet lang op zich zal laten wachten, als Ajax zich niet herpakt, de rijen sluit en gaat voetballen.joey schreef:
En moet je blij zijn dat Suarez het verschil kan maken.
Dit was natuurlijk wel te verwachten. In de vorige wedstrijden kreeg Ajax erg veel ruimte.
Mij valt op dat ze bij Roda steeds vrij staan.
Dat was ironisch bedoeld, Scherrer.Scherrer schreef:Hoezo 'zelfs Vertonghen'? Dat is een van onze beste spelers. Die missen we JUIST.joey schreef:We mogen blij zijn dat Roda voorin matige spelers heeft lopen. Goede spelers hadden de ruimte allang benut.
Dat is niet echt de bedoeling van een forum....999 schreef:Zoveelste onzuivere afspeelbal ...