De Marco van Basten-topic
Moderator: mods
Re: De Marco van Basten-topic
Twente speelt heel matig op dit moment. De koek is op. Aldus de woorden van Twente supporters. Maar goed, jij let natuurlijk (samen met je vriendin) ook speciaal op Twente.joey schreef:Dat veel beter voetbal speelt dan Ajax.brigade zuid schreef:Laten we eerst Twente maar voorbij gaan.. nog zo'n provincieclubje.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Speel toch telkens niet zo op de man en houdt het inhoudelijk.
Ik geef een inhoudelijke post. Of is de mening van iemand die elke wedstrijd van Twente ziet minder waard dan de mening van iemand die Twente 2 x per seizoen ziet spelen? Kom op zeg.Peter schreef:Speel toch telkens niet zo op de man en houdt het inhoudelijk.

Ik had precies hetzelfde gevoel als Peter. Je had bij 3 topics alleen op joey gereageerd en vervelend op de man.
Moet je niet doen.
Moet je niet doen.
Met uitspraken als "Ik heb meer recht van spreken, want ik heb speciaal daar en daar opgelet" krijg je dit soort geleuter natuurlijk. Je kunt wel doen of je als enige weet wat er bij Ajax speelt, maar daar krijg je geen leuke discussies van.Neefkens schreef:Ik had precies hetzelfde gevoel als Peter. Je had bij 3 topics alleen op joey gereageerd en vervelend op de man.
Moet je niet doen.
Dat snap ik, maar persoonlijke aanvallen maakt het ook niet leuker. Toch?
Ok. Maar mijn mening over Cruijff hoef ik toch niet aan te passen?Neefkens schreef:Dat snap ik, maar persoonlijke aanvallen maakt het ook niet leuker. Toch?
Zou je toch niet doen, of wel soms... 

Klopt. Eens een nsb'er, altijd een nsb'er.Neefkens schreef:Zou je toch niet doen, of wel soms...

Ok, nu weer over onze huidige trainer. Wat zou hij morgen uit de hoge hoed toveren? Laat hij het middenveld staan of vervangt Vertonghen Anita?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik ben ook wel benieuwd. Ik denk niet dat hij Wielaert of Oleguer uit de basis haalt en daarom denk ik ook dat Anita het kind van de rekening is.
Met recht luxeproblemen.
Wat een prachtige namen hé Oleguer, Wielaerts, Anita... namen die staan voor iets. Wat weet ik nog niet, maar het is toch angstwekkend... voor vele Ajaxfans!!! Dit is geen luxeprobleem dit is geschuif in de marge, Neefkens!
Droom maar lekker verder over Sneijder, Vaart en Seedorf... 

- Ajaciedjuh
Aisatti zojuist in een interview op EredivisieLive: Marco communiceert nu veel meer met spelers. Individueel alsook met spelers die er niet in staan. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat braaf van hem. Eerder gaf hij aan dat hij - na maanden bij Ajax - nog nooit persoonlijk met Van Basten had gesproken. 

Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Dat na maanden viel wel mee hoor, maar dat was ook de essentie dat Marco veel meer is gaan communiceren volgens Aisatti.joey schreef:Wat braaf van hem. Eerder gaf hij aan dat hij - na maanden bij Ajax - nog nooit persoonlijk met Van Basten had gesproken.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het is niet niets. Wie wil er niet met Van Basten communiceren? Het verbaast me dat Van Basten nog tijd heeft voor al dat gecommuniceer, nu hij continu met Rikkierik aan het communiceren is over het communiceren. 

Lezen is niet Joey zijn sterke kant.Ajaciedjuh schreef:Aisatti zojuist in een interview op EredivisieLive: Marco communiceert nu veel meer met spelers. Individueel alsook met spelers die er niet in staan.
Ha, goodfella, ben je daar weer? Mooi weer vandaag. 

Joey? Wat heeft Van Basten gedaan? Heeft ie aan je vriendin gezeten? Waar komt je haat vandaan?
En ik maar denken dat ik de koning van de flauwe bijnamen was.joey schreef:Het is niet niets. Wie wil er niet met Van Basten communiceren? Het verbaast me dat Van Basten nog tijd heeft voor al dat gecommuniceer, nu hij continu met Rikkierik aan het communiceren is over het communiceren.

Rikkierik heeft de almachtige, vieze lafaard Johan Cruijff beledigd volgens Joey. En iemand die (niet...) zoveel gedaan heeft voor Ajax hoor je niet te beledigen. 

op basis van Cruyff's aandeel in de de prijzenkast van Ajax kan je die bewering niet op Cruyff plakken, gf. 4 europa cups en talloze landskampioenschappen, knvb bekersen wat al niet meer. Cruyff hoeft niets te bewijzen, Ajax schreef men vroeger [bewijs hing aan De Meer] met kleine letter. Cruyff zorgde voor de Hoofdletter!
en ik ben echt geen Cruyff-man.
en ik ben echt geen Cruyff-man.