Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES
Hoezo? Openlijk bekritiseren is inderdaad fout.
Peter lijkt te denken dat Suarez uit zichzelf zijn gedrag heeft verbeterd. Tja, het kan natuurlijk.
I think I lost my fucking headache
Dat zou kunnen. Dan kan je natuurlijk bij iedere speler progressie aan de speler zelf wijten en een dip ligt aan de trainer!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Oh nee, maar jij denkt dat kritiek in de pers tot het gewenste resultaat leidt? Voetballers zijn, of je het nou leuk of niet vindt, gevoelig voor openlijke kritiek en ik zou dat dan ook gewoon vermijden. Ga gewoon intern met die jongen aan de slag. Openlijk roepen dat 'we het maar moeten' accepteren is natuurlijk helemaal niets waard. Zeker niet als een Suarez ook nog eens merkt dat Sulejmani niets fout kan doen. Dan denkt zo'n jongen 'stik er maar in'.LucaS schreef:Peter lijkt te denken dat Suarez uit zichzelf zijn gedrag heeft verbeterd. Tja, het kan natuurlijk.
Of andersom natuurlijk.Jabu schreef:Dat zou kunnen. Dan kan je natuurlijk bij iedere speler progressie aan de speler zelf wijten en een dip ligt aan de trainer!

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat zou ook kunnen, maar lijkt mij evenmin realistisch. Een speler beschikt over een bepaalde potentie en een trainer leert hem dingen bij. Beiden zijn dan ook van invloed op de ontwikkeling.
Suarez is bedolven onder de kritiek op zijn geduikel. Hij heeft zelf aangegeven dat hij daar verschillende keren met Ron Jans over heeft gesproken. Met Ron Jans had hij een goede band.LucaS schreef:Peter lijkt te denken dat Suarez uit zichzelf zijn gedrag heeft verbeterd. Tja, het kan natuurlijk.
Maar iets anders. Het team van onze vriend Boilesen is uitgeschakeld voor het EK. Misschien krijgen we nu snel duidelijkheid over zijn toekomst?
http://www.dbu.dk/lbase/playerInfo.aspx?playerid=5997
(Weet nog even niet hoe je een linkje moet plaatsen, hoor.

Het stinkt aan alle kanten!
Wat wil je nu met bovenstaande post zeggen, joey? Hij heeft er met Jans over gesproken, net zoals hij er met Van Basten over gesproken heeft.
En die zin over een goede band kan ik ook niet zo goed plaatsen. Met Van Basten heeft-ie volgens mij ook een prima band.
En die zin over een goede band kan ik ook niet zo goed plaatsen. Met Van Basten heeft-ie volgens mij ook een prima band.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat laatste heb ik een keer gelezen, maar misschien in zo'n pulpblad, dat weet ik niet meer.Bertje schreef:Wat wil je nu met bovenstaande post zeggen, joey? Hij heeft er met Jans over gesproken, net zoals hij er met Van Basten over gesproken heeft.
De relatie met Ron Jans wordt door Ron Jans bevestigd, laatst nog met die weddenschap over het aantal gele kaarten.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Suarez gaf laatst nog aan dat hij het prima naar zijn zin heeft. Dat lijkt me nauwelijks het geval als hij een slechte band met van Basten heeft.
Heb ik hier op AT al vele malen gelezen, ben alleen (echt!!!) vergeten wat de bron was, een pulpblad?LucaS schreef:Suarez gaf laatst nog aan dat hij het prima naar zijn zin heeft. Dat lijkt me nauwelijks het geval als hij een slechte band met van Basten heeft.
Hij zei het voor de camera van AT5. 'Ik wil blijf.'
Er is ook een filmpje bij, een rechtstreekser bron bestaat niet!Luis Suarez wil blijven om te leren
Luis Suarez, woensdavond gelegenheidsaanvoerder van Ajax, wil ook volgend seizoen in Amsterdam voetballen. Dat zei hij donderdagavond na afloop van de wedstrijd tegen Olympique Marseille tegen AT5.
Suarez, natuurlijk zwaar teleurgesteld met de 2-2, gaf aan nog niet uitgeleerd te zijn bij Ajax. Bovendien zei hij het naar zijn zin te hebben onder coach Marco Van Basten.
Of de Uruguayaan volgend seizoen inderdaad nog bij Ajax te bewonderen valt, is natuurlijk afwachten. Zeker nu de ploeg derde staat in de competitie en nog alles op alles moet zetten om de voorronde van de Champioens League te bereiken.
www.at5.nl
http://www.at5.nl/artikelen/14202/luis- ... m-te-leren
Als het positief nieuws is van een speler richting het huidige Ajax komt het uit een pulpblad?Aristides schreef:Heb ik hier op AT al vele malen gelezen, ben alleen (echt!!!) vergeten wat de bron was, een pulpblad?LucaS schreef:Suarez gaf laatst nog aan dat hij het prima naar zijn zin heeft. Dat lijkt me nauwelijks het geval als hij een slechte band met van Basten heeft.
Het is ook wat als de held zegt het onder van Basten naar zijn zin te hebben en veel perspectief te zien.
-
- AT Toto winner 15/16
Nou we zullen van de zomer dan wel zien he hoe graag hij wil blijven.
Nee, wel als het niet positief is?Daniel_vT schreef:Als het positief nieuws is van een speler richting het huidige Ajax komt het uit een pulpblad?Aristides schreef:Heb ik hier op AT al vele malen gelezen, ben alleen (echt!!!) vergeten wat de bron was, een pulpblad?LucaS schreef:Suarez gaf laatst nog aan dat hij het prima naar zijn zin heeft. Dat lijkt me nauwelijks het geval als hij een slechte band met van Basten heeft.
Sportweek bleek ineens pulp te zijn, een tijdje geleden de Volkskrant, m.a.w. ik probeer te achterhalen waar dat stond van Suarez, maar ik krijg maar geen antwoord.
Dan kijk je met je neus. Ik heb het berich net geplaatst en een link naar het tv interview.
Weet hij wat dat betekent?Jöhnk schreef:Hij zei het voor de camera van AT5. 'Ik wil blijf.'

Pff...
Kom op zeg. Waarom gaan jullie op Aristides (of moet ik Max zeggen...) in? Het is gewoon zo en dan ga je toch geen verantwoording afleggen? Laat hem gewoon eens beter rondkijken...
Kom op zeg. Waarom gaan jullie op Aristides (of moet ik Max zeggen...) in? Het is gewoon zo en dan ga je toch geen verantwoording afleggen? Laat hem gewoon eens beter rondkijken...
Ach, ga jij er met deze opmerking ook niet op in? Hoor je nu bij de "grote jongens"?goodfella schreef:Pff...
Ik snap dat AT5 betrouwbaar is, dat kan ik dan onthouden (lukt wel) AT5 zal ik wel niet kunnen ontvangen, maar vast en zeker word ik door jullie op de hoogte gebracht.
Wat zei Wesley Sneijder ook al weer met het glas in de hand? Zoiets als "Ik wil blijf?". Ach, dat was zeker niet op AT5!
De discussie ging er dan ook niet over of Suarez zou blijven of niet, want die is echt wel weg als een mooie Spaanse club langskomt. De discussie ging er over dat Suarez het naar zijn zin heeft onder van Basten.
Aristides schreef: Heb ik hier op AT al vele malen gelezen, ben alleen (echt!!!) vergeten wat de bron was, een pulpblad?
Ach ja, omdat het geen pulpblad is en het letterlijk is geregistreerd door de camera kom je ineens met de opmerking dat zijn woord niets waard is. Dat was niet de discussie. Jij trok de woorden van diverse mensen hier in twijfel. Blijf bij het onderwerp.

(kom maar weer op met de volgende onzinpost van je...)
.kom maar weer op met de volgende onzinpost van je..
Wat is goodfella verstandig

@ het denkende deel op AT
Discussies lopen door elkaar, want na het bericht van Lucas schrijft Brigade Zuid over het al of niet blijven van Suarez. Blijkbaar is het de bedoeling zeer selectief te reageren, Brigade Zuid mag wel zo reageren, Aristides niet.

Het zegt mij helemaal niets welke voetballer via welk medium iets zegt, maar als Suarez via medium één zegt niet met MvB gesproken te hebben is dat medium "pulp"en zegt hij via medium twee "te leren van MvB" dan is dat medium blijkbaar een zeer serieus te nemen bron.
Andersom gebeurt precies hetzelfde, zoals bij jou nu. Het geval was dat er gezegd werd dat Suárez het onder van Basten het naar zijn zin zou hebben, volgens jou niet echt mogelijk, de bron wist je niet maar zou vast wel een pulpblad zijn. Nou, nu heb je je bron, je antwoord. Kun je dan ook gewoon niet zeggen; Ja ok, nou dan heeft ie het misschien inderdaad wel naar zijn zin. Want meer weten we niet.