Spanje
Moderator: mods
Tja, als je het niet weet houd het op ... ik zou zijn rendement wel willen zien w.b. strafschoppen nemen ... hij zal echt niet de enige zijn die na een tijdje het net niet meer zo goed weet te vinden met strafschoppen.Peter schreef:Weet ik veel. 4/9 ofzo.
En staat een keeper natuurlijk ook niet voor jan met de korte naam in de goal.
Verder is het natuurlijk gelul dat KJH er bijna nooit op beslissende momenten er staat en ons geen prijzen opleverde.Echt gelul van de bovenste plank.Jesus, KJH schopt er zo'n 30 gemiddeld in per seizoen bij AJAX ( zelfde verhaal bij Heerenveen ), drie keer topscoorder maar HIJ heeft ons geen prijzen opgeleverd ... man man man .... mischien zou je eens wat verder moeten kijken waarom AJAX geen prijzen heeft gewonnen terwijl een speler goed is voor een gemiddelde van meer als dertig goals ..
Blij met de punten ...
Ik ben het helemaal met je eens. Gelul van de bovenste plank net zoals het niet door Suarez komt dat we niet van OM konden winnen..999 schreef:Tja, als je het niet weet houd het op ... ik zou zijn rendement wel willen zien w.b. strafschoppen nemen ... hij zal echt niet de enige zijn die na een tijdje het net niet meer zo goed weet te vinden met strafschoppen.Peter schreef:Weet ik veel. 4/9 ofzo.
En staat een keeper natuurlijk ook niet voor jan met de korte naam in de goal.
Verder is het natuurlijk gelul dat KJH er bijna nooit op beslissende momenten er staat en ons geen prijzen opleverde.Echt gelul van de bovenste plank.Jesus, KJH schopt er zo'n 30 gemiddeld in per seizoen bij AJAX ( zelfde verhaal bij Heerenveen ), drie keer topscoorder maar HIJ heeft ons geen prijzen opgeleverd ... man man man .... mischien zou je eens wat verder moeten kijken waarom AJAX geen prijzen heeft gewonnen terwijl een speler goed is voor een gemiddelde van meer als dertig goals ..
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
15 aug 2007 Slavia (penalty gemist door Huntelaar)Jöhnk schreef:Tja, het ging over de penalty's van Huntelaar. Die kun je natuurlijk niet los zien van de man die hem die liet nemen.
4 nov 2007 NAC (penalty gemist door Huntelaar)
14 nov 2007 Roda (penalty gemist door Huntelaar)
26 september 2008 Utrecht (penalty gemist door Huntelaar)
Marco wilde het ook nog een keertje zien dus.
Kan geen wedstrijd tegen NAC vinden op 4 Nov. 2007.Kan geen wedstrijd vinden op 14. Nov. 2007.Peter schreef:Jeetje de domoren zitten hier dus. Ik maar denken dat Koster het in oktober 2007 overnam, maar blijkbaar heeft HtC toen nog de penalties door lopen geven. Sorry, ik houd er mee op, want jullie zijn dus écht niet voor rede vatbaar.
Laatst gewijzigd door 999 op za mar 28, 2009 5:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De penalties daarna werden door Heitinga genomen. Kozakken Boys schoot Heitinga hem toen feillos raak (September 2007).Jöhnk schreef:HTC greep bij mijn weten niet na 1 gemiste penalty in. Bovendien liet hij Huntelaar een week na Slavia zo weer een penalty nemen.
Een domoor dus.
Maar blijf gerust volhouden, hoor. Ik denk zelfs dat het missen van kansen nog aan HtC ligt dit seizoen.

Die tegen de Graafschap zou ook al door Heitinga genomen moeten worden, maar Huntelaar eiste die bal op voor het zelfvertrouwen. Kon ook wel bij die stand.
Laatst gewijzigd door peter op za mar 28, 2009 5:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.