Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Het wordt ingewikkelder want hij heeft toch volgens jou juist in deze periode er persoonlijk voor gezorgd dat Ajax kansloos is voor de competitie en uit de uefa-cup is. Ik kan me voorstellen dat het Suarez duizelt, wie snapt het nog?LucaS schreef:Suarez stelt zich de laatste twee maanden nauwelijks meer aan en krijgt ook geen gele kaarten meer. Alleen dat al is een enorme vooruitgang die van Basten voor elkaar heeft gekregen.
De vooruitgang is dus en de uitschakeling en het missen van het kampioenschap, tja niet mijn criteria!

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Heb jij niet geschreven dat het missen van kansen heeft geleid tot het missen van het kampioenschap en het missen van de volgende ronde in de uefa-cup? Waarschijnlijk zelfs vaker dan één keer, zoals je in het vorige seizoen ook al ... (mag ik niet meer schrijven van een of andere moderator)LucaS schreef:Dat staat er niet.
Ik heb geschreven dat Suarez een heel grote rol heeft gespeeld in het afhaken ja. Maar dat heeft niets met bovenstaande discussie te maken, dus het erbij slepen is niet erg zuiver. Suarez is gewoon een ramp in het afmaken, dat kun je van Basten niet verwijten. Je kan een paard ook niet leren autorijden, nietwaar?
Het is geen zuivere discussie als je alles wat ik hier geschreven heb de afgelopen 5 jaar een beetje gaat knippen en plakken buiten hun context om daarmee te 'bewijzen' dat ik iets raars of inconsequents beweer.
Het is geen zuivere discussie als je alles wat ik hier geschreven heb de afgelopen 5 jaar een beetje gaat knippen en plakken buiten hun context om daarmee te 'bewijzen' dat ik iets raars of inconsequents beweer.
I think I lost my fucking headache
Vijf jaar? De laatste maanden heb jij toch geschreven dat we het kampioenschap misten door het missen van de kansen door Suarez, OM was geen vijf jaar geleden. Het archief is trouwens gesloten las ik deze week of vorige week!LucaS schreef:Ik heb geschreven dat Suarez een heel grote rol heeft gespeeld in het afhaken ja. Maar dat heeft niets met bovenstaande discussie te maken, dus het erbij slepen is niet erg zuiver. Suarez is gewoon een ramp in het afmaken, dat kun je van Basten niet verwijten. Je kan een paard ook niet leren autorijden, nietwaar?
Mijn eerder opmerkingen dat ik Suarez in de loop van het seizoen minder vind gaan voetballen heeft ermee te maken? Hij is als de dood als hij valt, niet iedere val is een schwalbe, niet iedere val is een overtreding, maar als hij valt (Zo vaak gebeurt dat niet) dan begint iedereen te tetteren en als Mols een paar keer dankzij een schwalbe een penalty krijgt, dan is dat "all in the game"?
Vergeet niet dat Suarez vaak in de buurt van het doel van de tegenstander valt, dan heeft met zijn positie te maken. Valt Vermaelen dan ziet dat er anders uit.
Wel eens opgelet hoe hij nu handelt als hij alleen op de keeper afgaat? Hij mag niet meer proberen de keeper te passeren, dat levert geel op en het commentaar van je trainer. Direct schieten is niet zijn sterkste punt. Denk na over hoe hij vorig jaar één tegen één uitspeelde!
Voor Ajax en zijn ontwikkeling lijkt het mij het beste dat hij zo snel mogelijk verkocht wordt.
Dan moet je bij Luuk zijn. Die geeft graag Suarez overal de schuld van.
Ik vind dat Suarez zowel uit als thuis tegen OM prima heeft gespeeld.
In Marseille bleek binnen vijf minuten, dat OM uit elkaar viel zodra Ajax (die ene keer) druk naar voren zette. Een goede coach grijpt dan in en laat het behoudende concept varen. Maar Van Basten bleef op de counter gokken en deed niets. Daarmee heeft Ajax zichzelf in de problemen gebracht. Uitschakeling tegen dit OM was niet nodig geweest. OMwas een klasse minder dan Fiorentina.
In Marseille bleek binnen vijf minuten, dat OM uit elkaar viel zodra Ajax (die ene keer) druk naar voren zette. Een goede coach grijpt dan in en laat het behoudende concept varen. Maar Van Basten bleef op de counter gokken en deed niets. Daarmee heeft Ajax zichzelf in de problemen gebracht. Uitschakeling tegen dit OM was niet nodig geweest. OMwas een klasse minder dan Fiorentina.
Het stinkt aan alle kanten!
Maar het is toch geen enkel probleem om de mening van Luuk op anderen te projecteren? Je zet er gewoon 'ik lees' of 'ik begrijp' voor.joey schreef:Dan moet je bij Luuk zijn. Die geeft graag Suarez overal de schuld van.
Het ligt aan Van Basten? Maar het lag toch aan Suarez? Dat heb ik begrepen, tenminste.joey schreef:In Marseille bleek binnen vijf minuten, dat OM uit elkaar viel zodra Ajax (die ene keer) druk naar voren zette. Een goede coach grijpt dan in en laat het behoudende concept varen. Maar Van Basten bleef op de counter gokken en deed niets. Daarmee heeft Ajax zichzelf in de problemen gebracht. Uitschakeling tegen dit OM was niet nodig geweest. OMwas een klasse minder dan Fiorentina.
Volgens mij verwar je mij met Wimpey. Wimpey heeft met name Suarez en Sulejmani in dit verband aangewezen. Ik heb beweerd dat de pupillenafwerking van Suarez ons in januari uit de titelrace heeft geholpen.joey schreef:Dan moet je bij Luuk zijn. Die geeft graag Suarez overal de schuld van.
I think I lost my fucking headache
Re:
Zo is het natuurlijk nooit goed. Als van Basten dergelijk gedrag van Suarez openlijk bekritiseert is het niet goed, maar hem in bescherming nemen mag ook niet?Peter schreef:Alle credits voor vBasten dat hij het gedrag dus heeft weten te accep...uuuh veranderen.Hij is een geweldige voetballer met af en toe discutabele dingen. Misschien moeten we dat maar accepteren.”