David Endt
Moderator: mods
Ik rechtvaardig niets. Een speler van midden dertig kan best goed geweest zijn toen hij tien jaar jonger was, maar inmiddels niets meer presteren. Dat komt alle dagen voor.goodfella schreef:Je had gelijk Wimpey. Zelfs de aankoop van Urzaiz probeert Joey nog te rechtvaardigen. Misschien wil je een zelfde sprookje over Luque vertellen Joey?
Ik heb genoeg gezegd over MVG en zijn DVD-scouting. Je kunt je tenminste op de hoogte stellen van hoe de speler er tegenwoordig aan toe is. Maar eigenlijk vind ik het aantrekken van Sno of Rommedahl nog erger. Deze spelers hebben in de Nederlandse competitie rondgelopen en toen duidelijk gemaakt dat ze ongeschikt waren voor het niveau dat Ajax nastreeft.
Sno is helemaal geen goede reserve. Sno is een waardeloze aankoop, MVB had het geld net zo goed in de sloot kunnen kieperen. Sno zit ook nooit meer bij de selectie, tenzij bijna het hele elftal niet kan meedoen.
Het stinkt aan alle kanten!
Sno was (toen hij tekende) zowel geschikt voor het middenveld als voor de verdediging! Een koopje?999 schreef:Maar ik wel.Maar laat maar ... heeft toch geen nut.Jij bent er van overtuigd dat Sno een aanwinst is voor AJAX .. dan laten we dat maar zo ...LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Sno was niet eens geschikt voor Celtic ...Aristides schreef:Sno was (toen hij tekende) zowel geschikt voor het middenveld als voor de verdediging! Een koopje?999 schreef:Maar ik wel.Maar laat maar ... heeft toch geen nut.Jij bent er van overtuigd dat Sno een aanwinst is voor AJAX .. dan laten we dat maar zo ...LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Blij met de punten ...
Ik had er een999 schreef:Sno was niet eens geschikt voor Celtic ...Aristides schreef:Sno was (toen hij tekende) zowel geschikt voor het middenveld als voor de verdediging! Een koopje?999 schreef: Maar ik wel.Maar laat maar ... heeft toch geen nut.Jij bent er van overtuigd dat Sno een aanwinst is voor AJAX .. dan laten we dat maar zo ...

-
- AT Toto winner 15/16
Een bron wordt soms alleen geaccepteerd als de eigen mening wordt bevestigd. Sno werd al door MvB geselecteerd voor een heuse interland, die tegen Engeland. DB stelde Sno altijd op in de A1!brigade zuid schreef:Gezien zn salaris wel.. ow wacht ff is waar ook.. jij geloofd dat lijstje niet.LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Zoveel geld uitgeven voor spelers van een niveau dat je voor niets kunt ophalen of dat bij Ajax gratis mag worden weggehaald.

En wie heeft al die salarissen dan bekend gemaakt? Ik neem niet aan dat Ajax dat zal doen.Aristides schreef:Een bron wordt soms alleen geaccepteerd als de eigen mening wordt bevestigd. Sno werd al door MvB geselecteerd voor een heuse interland, die tegen Engeland. DB stelde Sno altijd op in de A1!brigade zuid schreef:Gezien zn salaris wel.. ow wacht ff is waar ook.. jij geloofd dat lijstje niet.LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Zoveel geld uitgeven voor spelers van een niveau dat je voor niets kunt ophalen of dat bij Ajax gratis mag worden weggehaald.
I think I lost my fucking headache
Hoeft ook niet, maar ik lees van veel veeldieners de salarissen in de krant (Scheepsbouwer €8.800.000 per jaar, betaalt pver € 32.000 mee aan de AOW enz.) dat het niet vreemd is dat het salaris van Sno ook in de krant komt.Ik neem niet aan dat Ajax dat zal doen.
De mogelijke investeerders bij feyenoord hebben de salarissen uit Sportweek als juist ervaren (en zouden zij slecht zijn ingelicht?) want verlaging van die salarissen is hun uitgangspunt. Zij maken er geen geheim van.
Appels en peren: Het salaris van Scheepsbouwer wordt door het bedrijf zelf bekend gemaakt. Het salaris van Sno wordt geschat door de media. Nergens staat dat de investeerders van feyenoord zich gebaseerd hebben op Sportweek, zou het heel misschien ook kunnen dat ze het gewoon van feyenoord zelf hebben gehad?
Zoals vdBoog al zei: "ik lees zoveel onzin over AJAX".
Dat laatste bevestigt hij zelf als hij vandaag in de NRC beweert dat het plan Coronel is uitgevoerd, want daar stond toch echt in dat een nieuwe trainer (welke naam het beestje gegeven werd, ach) niet zijn eigen technische staf kon meenemen en dat is wel gebeurd. Hij komt zelf met die onzin.Neefkens schreef:Appels en peren: Het salaris van Scheepsbouwer wordt door het bedrijf zelf bekend gemaakt. Het salaris van Sno wordt geschat door de media. Nergens staat dat de investeerders van feyenoord zich gebaseerd hebben op Sportweek, zou het heel misschien ook kunnen dat ze het gewoon van feyenoord zelf hebben gehad?
Kan ook NRC-pulp zijn? Ik mag aannemen dat hij het artikel heeft mogen inzien.
Salarissen? Beweert Sportweek dat speler X verdient dan is het niet waar, beweert bestuurder-in-spé hetzelfde dan is het wel waar?
Salarissen zijn vaak openbaar! Ook het mijne

Jesse schreef:Bron?999 schreef:Maar ik wel.LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
.. gehaald voor het middenveld .. daarom mocht ie ook de eerste vier-zes wedstrijden als basisspeler opdraven ...Ook de gesprekken met zijn nieuwe coach Marco van Basten bezorgden Sno het juiste gevoel. ,,We hebben gesproken over waarvoor de club me heeft gehaald. In die gesprekken heb ik een goed gevoel gekregen. Ik ben voor het middenveld gekomen, maar kan ook achterin voor de verdediging en als rechts- en linkshalf spelen. Ik ben gewoon een allround speler.’’
Blij met de punten ...
Voor jou niet ( had niet anders verwacht ) .. maar voor mij wel.Dikke miskoop van van Basten.Die naderhand nog met de smoes kwam dat ie ook als pinchhitter uit de voeten kan.Dat zou ook nog twee keer gelukt zijn, o.a. tegen Twente .. lachen .. afijn op de bank zit ie ook ( bijna ) niet meer .. dan zal ie wel voor de tribune zijn gehaald ..LucaS schreef:Dat betekent op geen enkele wijze dat hij voor de basis is gehaald.

Maar goed hij is pas 22 jaar .. Sno .. kan best nog een klasbak worden ... zullen we maar denken ...
Blij met de punten ...
I see. Dus als hij was gehaald als aanvaller was hij gehaald als bankzitter? Of had hij moeten zeggen: 'Ik ben een allround speler, maar ik ben gehaald voor de bank'.999 schreef:.. gehaald voor het middenveld .. daarom mocht ie ook de eerste vier-zes wedstrijden als basisspeler opdraven ...Ook de gesprekken met zijn nieuwe coach Marco van Basten bezorgden Sno het juiste gevoel. ,,We hebben gesproken over waarvoor de club me heeft gehaald. In die gesprekken heb ik een goed gevoel gekregen. Ik ben voor het middenveld gekomen, maar kan ook achterin voor de verdediging en als rechts- en linkshalf spelen. Ik ben gewoon een allround speler.’’
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Re: David Endt
Je bedoelt dus met Inter?